Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:05:11
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2024 14:31:13
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 18:51:37
Kişisel Bilgiler
DOÇ. RAMAZAN ATASOY
- E-posta: atasoyramazan@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 /
- Bağlı Birimi : Eğitim Yönetimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/atasoyramazan
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2014 - 2018
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ (DR)/
Tez Adı: Uluslararası yetişkin becerilerinin (PIAAC 2015) Türk milli eğitim sistemi açısından değerlendirilmesi
Yüksek Lisans
2004 - 2008
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Çoklu zeka kuramına dayalı öğretim durumlarının öğretmen görüşlerine ve öğrencilerin çoklu zeka alanlarına göre değerlendirilmesi
Lisans
1987 - 1991
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EDEBİYAT FAKÜLTESİ/FRANSIZ DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ/FRANSIZ DİLİ VE EDEBİYATI PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Yönetimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2022 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2021 - 2023
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı
- 2021 - 2022
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Bilim Dalı Başkanı
- 2024 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2021 - 2024
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- LİSELERDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN KULLANDIĞI GÜÇ TİPİ İLE ÖRGÜTSEL ADALET ARASINDAKİ İLİŞKİ
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
- EBRAR ABUZAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Kadın okul yöneticisi olmanın zorlukları ile yaşadıkları mobbing durumlarının değerlendirilmesi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MERVE TACİR DİŞLİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Yabancı dil dersinde uzaktan ve yüzyüze eğitimin akademik başarı açısından karşılaştırılması: Harran Üniversitesi örneği
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MEHMET BAKIR BÜTÜN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Devlet okullarında yönetici ve öğretmenlerce algılanan örgütsel etik iklim ile örgütsel adalet ilişkisi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ABDULKERİM YAVUZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
Dersler
VERİLEN DERSLER
Eğitime Giriş,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Karşılaştırmalı Eğitim,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Kariyer Planlama ve Geliştirme,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
SEMİNER,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Örgütsel Davranış,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Seçmeli Sınıf Yönetim stratejileri,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
DANIŞMANLIK LİSANS,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Dönem Projesi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2021-2022,Lisans (Türkçe)
DANIŞMANLIKLAR YÜKSEK LİSANS,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
YÜKSEK LİSANS TEZ ÇALIŞMASI,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Türk Tarihi ve Kültürü,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Çocuk Edebiyatı,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Program Geliştirme,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Kohlberg ahlak kuramı’na göre okul yöneticilerinin görevlerini öğretmenlere yaptırma nedenleri
Dergi Adı : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching)
Cilt : 13
ISSN : 2146-9199
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Evaluation of the Turkish and English language pre- service teachers’ web-based instruction attitudes in pandemic period: Cyprus case
Dergi Adı : International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
Cilt : 10
ISSN : 2128-225x
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Team Innovativeness, Teachers’ Professional Practices, and Teachers’ Instructional Practices: Testing a Mediation Model
Dergi Adı : Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Cilt : 7
ISSN : 2618-589X
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : How School Leadership Affects Teachers’ Professionalism via Trust in Administrator in Bureaucratic School Structures
Dergi Adı : i.e.: inquiry in education
Cilt : 15
ISSN : 2154-6282
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Effect of ICT Use, Parental Support and Student Hindering on Science Achievement: Evidence from PISA 2018
Dergi Adı : Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Cilt : 7
ISSN : 2458-8350
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Suriyelilerin Temel Eğitim Sistemine Entegrasyonunda Şanlıurfa İli Özelinde Okul Yöneticilerinin Karşılaştığı Sorunlar
Dergi Adı : Harran Maarif Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 2564 – 761X
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : The Effects of the Crisis Management Skills and Distance Education Practices of Universities on Student Satisfaction and Organizational Image
Dergi Adı : Sustainability
Cilt : 14
ISSN : 2071-1050
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Effect of Instructional Leadership, Organizational Innovativeness, and School Hindering on Teachers’ Satisfaction at BILSEMs
Dergi Adı : Education Reform Journal
Cilt : 7
ISSN : 2602-3997
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : DKAB ve İHL Meslek Dersleri Öğretmenlerinin İletişim Becerilerinin Öğrenci Tutumlarına Etkisi
Dergi Adı : Mütefekkir
Cilt : 9
ISSN : 2148-5631
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Dezavantajlı Bölgelerdeki Öğretmenlerin Teknopedagojik Becerilerinin Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Turkish studies - educational science
Cilt : 17
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Effectiveness of Self-Regulated Learning Skills on Web-Based Instruction Attitudes in Online Environments
Dergi Adı : Pegem Journal of Education and Instruction
Cilt : 12
ISSN : 2146-0655
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Okul Liderliği Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 3
ISSN : 2687-4334
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Dergi Adı : Journal of Global Sport and Education Research (JOGSER)
Cilt : 4
ISSN : 2687-329X
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Leadership map of seven countries according to TALIS 2018
Dergi Adı : International Journal of Eurasian Education and Culture
Cilt : 6
ISSN : 2602-4047
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : PIAAC 2015 Yetişkin Becerilerinin MEB Çalışanlarının Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Milli Eğitim Dergisi
Cilt : 50
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Evaluation of numeracy skills of adults according to the results of PIAAC 2015 in Turkey
Dergi Adı : World Journal of Education
Cilt : 10
ISSN : 1925-0746
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Özel eğitim öğretmenlerinin görüşlerine göre okullardaki kaynaştırma uygulamalarının değerlendirilmesi
Dergi Adı : Milli Eğitim Dergisi
Cilt : 49
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : School well-being opinions and school-related expectations of the socioeconomically disadvantaged students with low academic achievement
Dergi Adı : IJETSAR (International Journal of Education Technology and Scientific Researches)
Cilt : 5
ISSN : 2587-0238
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : The Effect of Coding on Student’s Visual and Spatial Reasoning Skills
Dergi Adı : Croatian Journal of Education- Hrvatskı Časopıs Za Odgoj I Obrazovanje
Cilt : 22
ISSN : 1848-5189
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : RELATIONSHIP BETWEEN LEARNING STRATEGIES AND SOCIOECONOMIC SITUATION, ICT USING SKILLS, AGE, EDUCATIONAL STATUS, PROBLEM-SOLVING SKILLS
Dergi Adı : IJETSAR (International Journal of Education Technology and Scientific Researches)
Cilt : 5
ISSN : 2587-0238
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Socioeconomically disadvantaged and resilient students' characteristics and their perceptions about school
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 16
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : PIAAC 2015 sonuçlarına göre Türkiye’deki yetişkinlerin sözel okuryazarlık becerilerinin değerlendirilmesi
Dergi Adı : Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 35
ISSN : 1300-5340
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : The Relationship Between School Principals' Leadership Styles, School Culture and Organizational Change
Dergi Adı : İnternational Journal of Progressive Education
Cilt : 16
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Covid-19 Pandemi Sürecinde Yapılan E-Ders Uygulamalarının Etkililiğinin Öğrencilerin Perspektifinden Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Turkish Studies (Elektronik)
Cilt :
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Relationship between Distributed Leadership, Teacher Collabaration and Organizational Innovativeness
Dergi Adı : International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
Cilt : 9
ISSN : 2620-5440
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : The Relationship Between School Administrators’ Leadership Styles, School Culture, and Organizational Image
Dergi Adı : SAGE Open
Cilt : 10
ISSN : 2158-2440
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : An examination of relationship between teachers’ self-efficacy perception on ICT and their attitude towards ICT usage in the classroom
Dergi Adı : Cypriot Journal of Educational Sciences
Cilt : 14
ISSN : 1305-905X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Determination of educational needs of technology and design courses in secondary school students
Dergi Adı : International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
Cilt : 6
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Developing Technology and Design Course Self-Efficacy Scale: A Validity and Reliability Study
Dergi Adı : World Journal on Educational Technology: Current Issues
Cilt : 11
ISSN : 1309-0348
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Evaluation of Quality Policies on Education in Turkish Education System
Dergi Adı : Universal Journal of Educational Research
Cilt : 6
ISSN : 2332-3213
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Evaluation of Coping Strategies with Stress of Parents Who Have Mentally Disabled Children in Northern Cyprus
Dergi Adı : Universal Journal of Educational Research,
Cilt : 6
ISSN : 2332-3205
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Okul Yöneticilerinin Stratejik Liderlik Özellikleri İle Örgütsel Sessizlik Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Dergi Adı : Milli Eğitim Dergisi
Cilt : 46
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : The Impact of Distributed Leadership on Effective Professional Development via Organizational Innovativeness
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Diversity, Equality, and Inclusion in Education: A Cultural Analysis of TALIS 2018
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Team Innovativeness, Teachers' Professional Practices, and Teachers’ Instructional Practices: Testing a Mediation Model
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : EVALUATION OF THE TURKISH AND ENGLISH LANGUAGE PRE-SERVICE TEACHERS'WEB-BASED INSTRUCTION ATTITUDES IN PANDEMIC PERIOD: CYPRUS CASE.
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : How School Leadership Affects Teachers’ Professionalism via Trust in Administrator in Bureaucratic School Structures
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Effect of ICT Use, Parental Support and Student Hindering on Science Achievement: Evidence from PISA 2018
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : The effects of the crisis management skills and distance education practices of universities on student satisfaction and organizational image
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Suriyelilerin Temel Eğitim Sistemine Entegrasyonunda Şanlıurfa İli Özelinde Okul Yöneticilerinin Karşılaştığı Sorunlar
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : DKAB ve İHL meslek dersleri öğretmenlerinin iletişim becerilerinin öğrenci tutumlarına etkisi
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Effectiveness of Self-Regulated Learning Skills on Web-Based Instruction Attitudes in Online Environments.
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Effect of Instructional Leadership, Organizational Innovativeness, and School Hindering on Teachers’ Satisfaction at Bilsems
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dezavantajlı Bölgelerdeki Öğretmenlerin Teknopedagojik Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Sustainability of the School Leadership in the Digital Era Under the Shadow of Crisis
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Okul liderliği ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : PIAAC 2015 YETİŞKİN BECERİLERİNİN MEB ÇALIŞANLARININ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : LEADERSHIP MAP OF SEVEN COUNTRIES ACCORDING TO TALIS 2018
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : The Relationship Between School Principals' Leadership Styles, School Culture and Organizational Change.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 102
Makale Adı : SCHOOL WELL-BEING OPINIONS AND SCHOOL-RELATED EXPECTATIONS OF THE SOCIOECONOMICALLY DISADVANTAGED STUDENTS WITH LOW ACADEMIC ACHIEVEMENT.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Relationship between Distributed Leadership, Teacher Collaboration and Organizational Innovativeness.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 42
Makale Adı : Covid-19 pandemi sürecinde yapılan E-ders uygulamalarının etkililiğinin öğrencilerin perspektifinden değerlendirilmesi.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 37
Makale Adı : Socioeconomically Disadvantaged and Resilient Students' Characteristics and Their Perceptions about School.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Evaluation of the effectiveness of e-course practices during the Covid-19 pandemic from the students’ perspective
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 18
Makale Adı : Evaluation of numeracy skills of adults according to the results of PIAAC 2015 in Turkey.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : PIAAC 2015 sonuçlarına göre Türkiye’deki yetişkinlerin sözel okuryazarlık becerilerinin değerlendirilmesi
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Relationship between distributed leadership, teacher collaboration and organizational innovativeness.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 50
Makale Adı : RELATIONSHIP BETWEEN LEARNING STRATEGIES AND SOCIOECONOMIC SITUATION, ICT USING SKILLS, AGE, EDUCATIONAL STATUS, PROBLEM-SOLVING SKILLS.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Sputnik Sendromu
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Učinak kodiranja na vještine vizualno-prostornoga mišljenja učenika
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Okullarda Eğitim Öğretim İşleri
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Evaluation of Literacy Skills of Adults in Turkey According to the Results of PIAAC 2015
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : PIAAC 2015 Sonuçlarına Göre Türkiye’deki Yetişkinlerin Sözel Okuryazarlık Becerilerinin Değerlendirilmesi Evaluation of Literacy Skills of Adults in Turkey According to the …
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : The Effect of Coding on Students’ Visual-spatial Reasoning Skills
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Cypriot Journal of Educational Sciences
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : PIAAC 2015 Sonuçlarına Göre Türkiye deki Yetişkinlerin Sözel Okuryazarlık Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Determination of educational needs of technology and design courses in secondary school students
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : The Relationship Between School Administrators' Leadership Styles, School Culture and Organisational Image
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 181
Makale Adı : Eğitim ve İstihdam İlişkisi
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Developing a technology and design course self-efficiancy scale: A validity and reabilithy study
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 3*
Makale Adı : Türkiye’de Mesleki Eğitim Politikaları
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : An examination of relationship between teachers' self-efficacy perception on ICT and their attitude towards ICT usage in the classroom.
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 23
Makale Adı : Uluslararası Yetişkin Becerilerinin (PIAAC 2015) Türk Milli Eğitim Sistemi Açısından Değerlendirilmesi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : Evaluation of Coping Strategies with Stress of Parents Who Have Mentally Disabled Children in Northern Cyprus.
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : OKUL YÖNETİCİLERİNİN STRATEJİK LİDERLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖRGÜTSEL SESSİZLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 19
Makale Adı : EVALUATION OF THE TURKISH AND ENGLISH LANGUAGE PRE-SERVICE TEACHERS’WEB-BASED INSTRUCTION ATTITUDES IN PANDEMIC PERIOD: CYPRUS CASE
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Makale Adı : PISA Turkiye
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Pisa Türkiye
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : PISA 2012 Türkiye
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : PISA 2009 ulusal on raporu
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Hacettepe University Journal of Education e-ISSN: 2536-4758
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Evaluation of Quality Policies on Education in Turkish Education System
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı : 21*
Makale Adı : Stockholm Sendromu
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : KOHLBERG AHLAK KURAMI’NA GÖRE OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖREVLERİNİ ÖĞRETMENLERE YAPTIRMA NEDENLERİ
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Journal of Global Sport and Education Research
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Türk eğitim sistemindeki başarılı okulların özellikleri Tımss 2011 sonuçlarına göre bir analiz
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : PIAAC 2015 Sonuçlarına Göre Türkiye Sayısal Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Değişkenlerinİncelenmesi
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Okul Yöneticilerinin Stratejik Liderlik Özellikleri İle Örgütsel Sessizlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 5
Makale Adı : Effectiveness of Self-Regulated Learning Skills on Web-Based Instruction Attitudes in Online Environments
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 4
Yayın Yeri : PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
Makale Adı : The Effects of the Crisis Management Skills and Distance Education Practices of Universities on Student Satisfaction and Organizational Image
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 4
Yayın Yeri : SUSTAINABILITY
Makale Adı : Evaluation of Literacy Skills of Adults in Turkey According to the Results of PIAAC 2015
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
Makale Adı : The Relationship Between School Administrators' Leadership Styles, School Culture, and Organizational Image
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 34
Yayın Yeri : SAGE OPEN
Makale Adı : The Effect of Coding on Students' Visual-spatial Reasoning Skills
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
Bildiri Adı : Ekip Yenilikçiliği ile Öğretmenlerin Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkide Mesleki Uygulamaların Aracı Rolü
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN, YALÇIN MEHMET TUFAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.04.2023
Basım Tarihi :18.09.2023
Bildiri Adı : Okul Liderliği ile Öğretim Uygulamalarında Değişim Arasındaki İlişkide, Yöneticiye Güven, Öğretmen Profesyonelliği ve Psikolojik Güçlendirmenin Aracılık Rolü
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YALÇIN MEHMET TUFAN, ATASOY RAMAZAN, GÖÇEN AHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.05.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.05.2023
Basım Tarihi :19.07.2023
Bildiri Adı : Farklı Branştaki Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Tecrübeleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZDEN CELALETTİN, ATASOY RAMAZAN, GÜNEYLİ AHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim/Öğretim Teknolojileri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.05.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :19.07.2023
Bildiri Adı : Kadın okul yönetici olmanın zorlukları ve yaşadıkları mobbing durumlarının değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TACİR DİŞLİ MERVE, ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :15.08.2022
Bildiri Adı : Covıd 19 sürecinde uzaktan ve yüz yüze eğitimin temel alındığı karma eğitim döneminde akademisyenlerin uzaktan eğitime ilişkin görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN, ÖZDEN CELALETTİN, GÜNEYLİ AHMET, ÖZDAL HASAN, KASAP FEVZİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2021
Basım Tarihi :30.12.2021
Bildiri Adı : Okul Liderliği Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YALÇIN MEHMET TUFAN, ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2021
Basım Tarihi :22.12.2021
Bildiri Adı : Okul Liderliği ve Öğretmen Profesyonelizmi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN, YALÇIN MEHMET TUFAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2021
Basım Tarihi :22.12.2021
Bildiri Adı : Bilim ve Sanat Merkezi Öğrenci Velilerinin BİLSEM'e Yönelik Algıları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN, ÖZDEN CELALETTİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2021
Basım Tarihi :15.12.2021
Bildiri Adı : Akademik Başarıya Vurgu, Okuldaki Disiplin Sorunları ve Okulun Sosyoekonomik Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YALÇIN MEHMET TUFAN, ATASOY RAMAZAN, ÇOBAN ÖMÜR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.11.2021
Basım Tarihi :26.11.2021
Bildiri Adı : Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Beceri Geliştirme, Yenilikçilik ve Geleceğe Yönelim Algıları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN, ÖZDEN CELALETTİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.09.2021
Basım Tarihi :30.09.2021
Bildiri Adı : COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE BİLİM ve SANAT MERKEZİ ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK MEMNUNİYET DÜZEYLERİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZDEN CELALETTİN, ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.07.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.07.2021
Basım Tarihi :20.08.2021
Bildiri Adı : TALIS 2018’E GÖRE YEDİ ÜLKENİN LİDERLİK HARİTASI
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN, ÇOBAN ÖMÜR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.05.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.06.2021
Basım Tarihi :21.05.2021
Bildiri Adı : Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Kaynaştırma Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN, SEVİM CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.04.2019
Basım Tarihi :07.04.2019
Bildiri Adı : PIAAC 2015 Sonuçlarina Göre Türkiye Sayısal Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN, GÜÇLÜ NEZAHAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :30.05.2017
Bildiri Adı : PIAAC 2015 SONUÇLARINA GÖRE TÜRKİYE SAYISAL OKURYAZARLIK PERFORMANSININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.11.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.11.2016
Basım Tarihi :30.11.2016
Bildiri Adı : Başari Spektrumunun Dışında Kalanlar: TIMSS 2011’e Göre Bir Analiz
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Arifoğlu Ahmet, ABAZAOĞLU İLKAY, ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.06.2016
Basım Tarihi :15.06.2016
Bildiri Adı : Okul Başarısının Yordayıcıları Olarak Olumsuz Davranışlar ve Sosyoekonomik Düzey
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.11.2015
Basım Tarihi :30.11.2015
Bildiri Adı : Okul Yöneticilerinin Stratejik Liderlik Özellikleri İle Örgütsel Sessizlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN, GÜÇLÜ NEZAHAT, ÇOBAN ÖMÜR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.11.2015
Basım Tarihi :30.11.2015
Bildiri Adı : Türk Eğitim Sistemindeki Başarılı Okulların Özellikleri: TIMSS 2011 Sonuçlarına Göre Bir Analiz
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATASOY RAMAZAN, ARİFOĞLU AHMET, GÜÇLÜ NEZAHAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.06.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.06.2015
Basım Tarihi :15.11.2015
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 10
Kitap Adı : Farklı Yollar, Ortak Hedef: Disiplinlerarası Medya Okuryazarlığı
Yazar Adı : ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Yayın Evi : Doruk yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6898-87-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : Leading and Managing Change for School Improvement
Yazar Adı : ATASOY RAMAZAN, YALÇIN MEHMET TUFAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi>Eğitim Yönetimi
Yayın Evi : IGI Global publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9781799839408
Basım Türü :Elektronik
YIL :2024
Kitap Adı : Corporate Psychologie and its Impact on Diversity, Equity, and Inclusion
Yazar Adı : YALÇIN MEHMET TUFAN, ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Yayın Evi : IGI Global
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :166849013
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Leadership Workplace Culture in the Digital Era
Yazar Adı : ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Yayın Evi : IGI Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9781668458648
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2022
Kitap Adı : Eğitimde Yeni Normal: Liderlik Yaklaşımları
Yazar Adı : ATASOY RAMAZAN, Sav Zeynep
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7589-46-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : 21. Yüzyıl okullarını yeniden düşünmek
Yazar Adı : ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7676-44-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Yazar Adı : ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7676-19-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları: Stockholm Sendromu
Yazar Adı : ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-35-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Eğitimde Politika Analizi
Yazar Adı : ATASOY RAMAZAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-992-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : PISA Türkiye
Yazar Adı : YILMAZ HACI BAYRAM, AZTEKİN SERDAR, ATASOY RAMAZAN, YILMAZ FINDIK LEYLA, AKINCI ÖZYÜREK BERNA, ESER GÜLHAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Yayın Evi : Milli Eğitim Bakanlığı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :0000
Basım Türü :Basılı
YIL :2011
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 6
Proje Adı: Kontrollü Tam Deneysel Arastırma Deseni Ile Deprem Sürecinde Ruh Saglıgı Hizmetlerini Saglamak Ve Makine Ögrenmesi, Yapay Zeka Ve Mobil Uygulamalarla Hizmetlerin Islevini Ve Kapsamını Maksimize Etmek
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : -Tübitak 1001
Güncelleme Tarihi : 2024-07-22 09:36:20
Proje Adı: ÇEDES Projesi Danışman Eğitimcilerinin Süreç Yönetimi Becerilerinin ve Mesleki Gelişimlerinin Desteklenmesi
Bitiş Tarihi : 27.09.2024
Proje Konusu : Proje; amacı, kapsamı, genel ve teknik tanımı, süresi, bütçesi, özel şartları, diğer kurum, kuruluş, gerçek ve tüzel kişilerce sağlanacak destekler tespit edilmiş, AR-GE faaliyetlerinin araştırma basamaklarını içerecek şekilde ve bilimsel esaslar çerçevesinde hazırlanmıştır. İnsan, kültür ve toplum bilgisini içeren bilgi birikimini artırmak ve bu bilgi birikimini daha da geliştirmek amacıyla sistematik temelde yürütülen çalışmaları kapsayan, çıktıları özgün ve deneysel içerikler taşıyan bu proje, AR-GE niteliğindedir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2024-10-01 12:18:00
Proje Adı: Şanlıurfa Üstün Zekalılar ve Yetenekliler Eğitim Merkezi Projesi
Bitiş Tarihi : 11.03.2023
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2024-01-09 10:03:46
Proje Adı: Dezavantajlı Bölgelerdeki Öğretmenlerin Teknopedagojik Becerilerini Artırma Projesi
Bitiş Tarihi : 14.12.2021
Proje Konusu : Dezavantajlı bölgelerdeki öğretmenlerin teknopedagojik becerilerini artırmaya yönelik eğitsel bilgi ve materyaller sunan bir web tabanlı platform oluşturmak
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2022-01-11 10:00:02
Proje Adı: PIAAC ULUSLARARASI YETİŞKİN BECERİLERİ ARAŞTIRMASI PROJESİ
Bitiş Tarihi : 31.07.2015
Proje Konusu : PIAAC ULUSLARARASI YETİŞKİN BECERİLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2021-09-08 09:33:35
Proje Adı: OECD PISA YÖNETİM KURULU MEB ÇALIŞMA GRUBU
Bitiş Tarihi : 09.08.2013
Proje Konusu : PISA 2012 ULUSLARARASI ÖĞRENCİ BAŞARILARINI DEĞERLENDİRME PROJESİ TÜRKİYE MEB ÇALIŞMALARININ YÜRÜTÜLMESİ
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2021-07-18 08:59:19
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 4
Proje Adı: Ekip Yenilikçiliği ile Öğretmenlerin Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkide Öğretmenlerin Mesleki Uygulamalarının Aracı Rolü
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-06-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ramazan ATASOY
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: KADIN OKUL YÖNETİCİSİ OLMANIN ZORLUKLARI VE YAŞADIKLARI MOBBİNG DURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Bitiş Tarihi : 2022-10-25
Tamamlandı Tarihi : 2022-05-25
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ramazan ATASOY
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Bilim ve Sanat Merkezi Öğrenci Velilerinin BİLSEM'e Yönelik Algıları
Bitiş Tarihi : 2022-04-21
Tamamlandı Tarihi : 2021-11-12
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ramazan ATASOY
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Okul Liderliği ve Öğretmen Profesyonelizmi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bitiş Tarihi : 2022-04-21
Tamamlandı Tarihi : 2021-11-12
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ramazan ATASOY
Anahtar Kelimeler :
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : Harran Maarif Dergisi
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Yönetimi
Başlama Tarihi :01.12.2016
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Sustainable Education and Leadership in Digital Era
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Başlama Tarihi :01.01.2023
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2023-12-30 13:38:35