Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 02:11:00
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 12.09.2024 01:45:22
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 21:53:16
Kişisel Bilgiler
DOÇ. CENGİZ KESİK
- E-posta: cengizkesik@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1934
- Bağlı Birimi : Sınıf Eğitimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/cengizkesik
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2017 - 2021
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İLKÖĞRETİM (DR)/
Tez Adı: 5N1K teknoloji modelinin ilkokul 1. sınıfta okuma becerisine ilişkin bazı değişkenlere etkisi
Yüksek Lisans
2013 - 2016
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin fen okuryazarlığını belirlemeye yönelik envanter geliştirme ve uygulama: Şanlıurfa ili örneği
Lisans
2009 - 2013
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2024 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2019 - 2021
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2021 - 2024
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Bölüm Başkan Yardımcısı
- 2022 - 2022
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Erasmus Koordinatörü
- 2022 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Farabi Koordinatörü
- 2022 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Kalite Koordinatör Yardımcısı
- 2022 - 2023
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Harran Maarif Dergisi--Yazım ve Dil Editörü
- 2020 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Türkçenin Yeterince Konuşulmadığı Yerlerde Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Delphi Tekniğine Dayalı Çözüm Önerileri
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
- EDA HALİSTOPRAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Farklı Dikte Türlerine Dayalı Çalışmaların İki Dilli İlkokul Öğrencilerinin Bazı Dil Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ŞÜKRAN KAYA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
Dersler
VERİLEN DERSLER
Yüksek Lisans Tez Çalışması,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi (Güz),2023-2024,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar),2023-2024,Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (Güz),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği (Güz),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Çocuk Edebiyatı (Güz),2023-2024,Lisans (Türkçe)
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları (Güz),2023-2024,Lisans (Türkçe)
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi (Bahar),2023-2024,Lisans (Türkçe)
Seminer (1.yy) (Güz),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (3.yy) (Güz),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Çalışması (Bahar),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (Bahar),2023-2024,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (4.yy) (Bahar),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I (Güz),2023-2024,Lisans (Türkçe)
İlkokulda Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri (Bahar),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Türkçe Öğretimi (Bahar),2023-2024,Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (Bahar),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okuma Yazma Öğretimi ve Teknoloji (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (2.yy) (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Seminer (2.yy) (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Çocuk Edebiyatı (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Araştırma Yöntemleri (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)
İlkokulda Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (1.yy) (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Çocuk Psikolojisi (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Araştırma Yöntemleri (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Milli Eğitim Bakanlığı Aile Okulu Programından Beklentileri ve Görüşleri
Dergi Adı : Electronic Journal of Social Sciences
Cilt : 22
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : An Analysis of Handwriting Legibility of First Grade Students by School Starting Age (Okula Başlama Yaşına Göre Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazı Okunaklılığının İncelenmesi)
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 19
ISSN : 2834-7919
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : İlkokulda iki dilli çocuklara Türkçe öğretimine ilişkin yapılmış çalışmaların incelenmesi
Dergi Adı : RumeliDE Dil ve Edebiyat Arastirmalari Dergisi
Cilt :
ISSN : 2148-7782
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Best practices in Initial Literacy Teaching
Dergi Adı : İnternational Online Journal of Education and Teaching
Cilt : 10
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Development of a refugee education competency framework: Turkish context with Syrian refugee students
Dergi Adı : International Journal of Inclusive Education
Cilt :
ISSN : 1360-3116
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The Effect of Poetry Reading Studies Based on Reading Strategies on Reading Fluent Skills (Okuma Stratejilerine Dayalı Şiir Okuma Çalışmalarının Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi)
Dergi Adı : International Journal of Educational Researchers
Cilt : 14
ISSN : 1309-6265
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The effect of digital literacy levels and e-learning attitudes on screen reading self-efficacy: A structural equation modelling
Dergi Adı : Journal of Educational Technology and Online Learning
Cilt : 6
ISSN : 2618-6586
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The Effect of 5W1H Tecnology Model on Some Variables Related to Reading Skills in Primary School
Dergi Adı : International Online Journal of Primary Education (IOJPE)
Cilt : 11
ISSN : 1300 – 915X
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : What do Turkish primary teachers think about integration of Web 2.0 literacy tools in primary schools during covid 19? (Sınıf öğretmenleri covid 19 döneminde Türkçe ve ilk okuma yazma öğretimine web 2.0 araçlarının entegre edilmesi hakkında ne düşünüyor?)
Dergi Adı : RumeliDE Dil ve Edebiyat Arastirmalari Dergisi
Cilt : 31
ISSN : 2148-7782
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Parents' Views on Initial Literacy Teaching in the Distance Education Process (Uzaktan Eğitim Sürecinde İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Ebeveyn Görüşleri)
Dergi Adı : Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 51
ISSN : 1302-9967
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : The Attitude toward (Digital and Print-Based) Reading Scale: An Adaptation, Validity, and Reliability Study (Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
Dergi Adı : Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 2147-6020
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN EBA VE EĞİTİM PORTALLARI İLE İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ
Dergi Adı : EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
Cilt : 11
ISSN : 2147-1908
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Conducting and Evaluating Reading Development Studies on a Student with Fluency Reading Problems
Dergi Adı : Journal of Language Education and Research
Cilt : 7
ISSN : 2149-5602
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS’ EXPERIENCES OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES DURING COVID-19 PANDEMIC
Dergi Adı : Tarih Okulu Dergisi
Cilt : 51
ISSN : 1308-5298
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Etkinliklerine Yönelik Algıları
Dergi Adı : e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 2148-8940
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Sınıf Öğretmenliği Alanında Yapılmış Doktora Tezlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi (2016-2019 Yılları Arası)
Dergi Adı : Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 1309-0682
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ
Dergi Adı : Eğitimde Kuram ve Uygulama
Cilt : 12
ISSN : 1304-9496
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : The effect of poetry reading studies based on reading strategies on reading fluent skills
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Development of a refugee education competency framework: Turkish context with Syrian refugee students
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : İlkokulda iki dilli çocuklara Türkçe öğretimine ilişkin yapılmış çalışmaların incelenmesi
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Okuma Stratejilerine Dayalı Şiir Okuma Çalışmalarının Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi.
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : An Analysis of Handwriting Legibility of First Grade Students by School Starting Age
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Best Practices in Initıal Literacy Teaching (İlk Okuma Yazma Öğretiminde İyi Örnek Uygulamalar)
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Best Practices in Initial Literacy Teaching.
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI AİLE OKULU PROGRAMINDAN BEKLENTİLERİ VE GÖRÜŞLERİ.
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI AİLE OKULU PROGRAMINDAN BEKLENTİLERİ ve GÖRÜŞLERİ
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : An Analysis of Handwriting Legibility of First Grade Students by School Starting Age.
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The effect of digital literacy levels and e-learning attitudes on screen reading self-efficacy: A structural equation modelling
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Parents' views on initial literacy teaching in the distance education process
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : The effect of the 5w1h technology model on some variables related to reading skills in primary school
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Dijital ve basılı okumaya yönelik tutum ölçeği: Türkçeye uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : What do Turkish primary teachers think about integration of Web 2.0 literacy tools in primary schools during covid 19?
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN EBA VE EĞİTİM PORTALLARI İLE İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 28
Makale Adı : Conducting and evaluating reading development studies on a student with fluency reading problems
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Journal of Language Education and Research
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : İlkokulda Kapsayıcı Eğitim: Türkiye Modeli
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Covid-19 Pandemi Sürecinde Bilgi İletişim Teknolojilerine İlişkin Deneyimleri
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi etkinliklerine yönelik algıları
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : 5N1K Teknoloji Modelinin İlkokul 1. sınıfta Okuma Becerisine İlişkin Bazı Değişkenlere Etkisi
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS’EXPERIENCES OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES DURING COVID-19 PANDEMIC
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Elementary School Science Literacy Level of Third Grade Students/İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Okuryazarlık Düzeyleri
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin fen okuryazarlığını belirlemeye yönelik envanter geliştirme ve uygulama: Şanlıurfa ili örneği
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin fen okuryazarlık düzeyleri
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : The Effect of Poetry Reading Studies Based on Reading Strategies on Reading Fluent Skills/Okuma Stratejilerine Dayalı Şiir Okuma Çalışmalarının Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Bildiri Adı : Fen Öğrenme Becerilerine İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN GÜRKAN,KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.06.2024
Basım Tarihi :23.06.2024
Bildiri Adı : Milli Eğitim Bakanlığı Ders ve Yardımcı Kitaplarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MİZAN İrem, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.06.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.06.2023
Bildiri Adı : Özel Okullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERSÖZ Büşra, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.05.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.05.2023
Bildiri Adı : Türkçe Öğretim Programı Eğitim Durumlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HALİSTOPRAK Eda, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.05.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.05.2023
Bildiri Adı : Eğitimde Yapay Zekâ Eğitimi Uygulamalarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapay Zekâ Kaygılarına Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, ÇETİN GÜRKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.06.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2021
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Anlayışa ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemlerini Kullanma Amaçlarına Yönelik Görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAYCI BARIŞ, ÇALIŞKAN MUSTAFA, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : İlkokul Öğrencilerinin “Ekrandan Okuma” Kavramına İ̇lişkin Metaforik Algıları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.08.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.08.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET, KESİK CENGİZ, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.11.2021
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Yardımcı Kaynak Kitap Kullanma Nedenleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, POLAT İlhan
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.11.2021
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 7
Kitap Adı : Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi
Yazar Adı : KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6810-07-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları
Yazar Adı : KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Yayın Evi : NOBEL
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-427-231-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yazar Adı : KESİK CENGİZ, BAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Lisans Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7825-83-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : İlkokulda Eğitim ve Öğretim
Yazar Adı : BAŞ ÖZLEM, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7582-77-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi
Yazar Adı : CİĞERCİ FATİH MEHMET, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Eğiten Kitap
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786257348232
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020
Yazar Adı : BAŞ ÖZLEM, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7228-62-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : İlkokul Öğrencilerine Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi
Yazar Adı : KESİK CENGİZ, CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7052-97-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 4
Proje Adı: İlkokul Türkçe Derslerinde Tümleşik Dil Becerileri Yaklaşımına Dayalı Ögrenme Öğretme Süreci Tasarımı ve Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-06-29 09:32:15
Proje Adı: İlkokul Türkçe Dersinde Tümleşik Dil Becerileri Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Öğretme Süreci Tasarımı ve Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : -Tübitak 1001
Güncelleme Tarihi : 2024-03-11 23:45:46
Proje Adı: Dezavantajlı Bölgelerdeki Öğretmenlerin Teknopedagojik Becerilerini Artırma
Bitiş Tarihi : 14.12.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2024-06-23 19:42:56
Proje Adı: Astrophysics and Artificial Intelligence in Education (A2 in Education)
Bitiş Tarihi : 30.07.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer (Uluslararası)
Güncelleme Tarihi : 2022-01-11 20:38:58
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 1
Proje Adı: GAP TEKNO-PEDAGOJİK
Bitiş Tarihi : 2022-03-31
Tamamlandı Tarihi : 2022-03-16
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet GÖÇEN, Cengiz KESİK, Gürkan ÇETİN
Anahtar Kelimeler :
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
İlk Okuma Yazma Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2023-10-08 14:05:38