YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 12.11.2024 17:52:38
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 02:11:00
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 12.09.2024 01:45:22
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 21:53:16

Kişisel Bilgiler

DOÇ. CENGİZ KESİK




  • E-posta: cengizkesik@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1934
  • Bağlı Birimi : Sınıf Eğitimi
  • Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/cengizkesik

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2017 - 2021

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İLKÖĞRETİM (DR)/

Tez Adı: 5N1K teknoloji modelinin ilkokul 1. sınıfta okuma becerisine ilişkin bazı değişkenlere etkisi

Yüksek Lisans

2013 - 2016

NİĞDE ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin fen okuryazarlığını belirlemeye yönelik envanter geliştirme ve uygulama: Şanlıurfa ili örneği

Lisans

2009 - 2013

NİĞDE ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

İlk Okuma Yazma Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOÇENT
2024 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2019 - 2021
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2021 - 2024
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Bölüm Başkan Yardımcısı
2022 - 2022
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Erasmus Koordinatörü
2022 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Farabi Koordinatörü
2022 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Kalite Koordinatör Yardımcısı
2022 - 2023
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Harran Maarif Dergisi--Yazım ve Dil Editörü
2020 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Türkçenin Yeterince Konuşulmadığı Yerlerde Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Delphi Tekniğine Dayalı Çözüm Önerileri
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
EDA HALİSTOPRAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Farklı Dikte Türlerine Dayalı Çalışmaların İki Dilli İlkokul Öğrencilerinin Bazı Dil Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
ŞÜKRAN KAYA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Dersler

VERİLEN DERSLER

Yüksek Lisans Tez Çalışması,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

İlk Okuma ve Yazma Öğretimi (Güz),2023-2024,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar),2023-2024,Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (Güz),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği (Güz),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Çocuk Edebiyatı (Güz),2023-2024,Lisans (Türkçe)

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları (Güz),2023-2024,Lisans (Türkçe)

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi (Bahar),2023-2024,Lisans (Türkçe)

Seminer (1.yy) (Güz),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (3.yy) (Güz),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Çalışması (Bahar),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (Bahar),2023-2024,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (4.yy) (Bahar),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması I (Güz),2023-2024,Lisans (Türkçe)

İlkokulda Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri (Bahar),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Türkçe Öğretimi (Bahar),2023-2024,Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (Bahar),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Okuma Yazma Öğretimi ve Teknoloji (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (2.yy) (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Seminer (2.yy) (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması I (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Topluma Hizmet Uygulamaları (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Çocuk Edebiyatı (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Araştırma Yöntemleri (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)

İlkokulda Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (1.yy) (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

İlk Okuma ve Yazma Öğretimi (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Çocuk Psikolojisi (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Topluma Hizmet Uygulamaları (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Araştırma Yöntemleri (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 17

Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Milli Eğitim Bakanlığı Aile Okulu Programından Beklentileri ve Görüşleri

Yazar Bilgisi : ILKIM HAN Şuranur, KESİK CENGİZ
Dergi Adı : Electronic Journal of Social Sciences
Cilt : 22
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : An Analysis of Handwriting Legibility of First Grade Students by School Starting Age (Okula Başlama Yaşına Göre Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazı Okunaklılığının İncelenmesi)

Yazar Bilgisi : POLAT İlhan, KESİK CENGİZ
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 19
ISSN : 2834-7919
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : İlkokulda iki dilli çocuklara Türkçe öğretimine ilişkin yapılmış çalışmaların incelenmesi

Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, HALİSTOPRAK Eda
Dergi Adı : RumeliDE Dil ve Edebiyat Arastirmalari Dergisi
Cilt :
ISSN : 2148-7782
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Best practices in Initial Literacy Teaching

Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ
Dergi Adı : İnternational Online Journal of Education and Teaching
Cilt : 10
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Development of a refugee education competency framework: Turkish context with Syrian refugee students

Yazar Bilgisi : ÇELİK SERKAN,SAKA Dilara,POLAT İlhan,KESİK CENGİZ,AYAZ Mahmut
Dergi Adı : International Journal of Inclusive Education
Cilt :
ISSN : 1360-3116
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : The Effect of Poetry Reading Studies Based on Reading Strategies on Reading Fluent Skills (Okuma Stratejilerine Dayalı Şiir Okuma Çalışmalarının Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi)

Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, POLAT İlhan
Dergi Adı : International Journal of Educational Researchers
Cilt : 14
ISSN : 1309-6265
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : The effect of digital literacy levels and e-learning attitudes on screen reading self-efficacy: A structural equation modelling

Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT, KESİK CENGİZ, CİĞERCİ FATİH MEHMET
Dergi Adı : Journal of Educational Technology and Online Learning
Cilt : 6
ISSN : 2618-6586
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : The Effect of 5W1H Tecnology Model on Some Variables Related to Reading Skills in Primary School

Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, BAŞ ÖZLEM
Dergi Adı : International Online Journal of Primary Education (IOJPE)
Cilt : 11
ISSN : 1300 – 915X
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : What do Turkish primary teachers think about integration of Web 2.0 literacy tools in primary schools during covid 19? (Sınıf öğretmenleri covid 19 döneminde Türkçe ve ilk okuma yazma öğretimine web 2.0 araçlarının entegre edilmesi hakkında ne düşünüyor?)

Yazar Bilgisi : GÖK BİLGE, KESİK CENGİZ
Dergi Adı : RumeliDE Dil ve Edebiyat Arastirmalari Dergisi
Cilt : 31
ISSN : 2148-7782
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Parents' Views on Initial Literacy Teaching in the Distance Education Process (Uzaktan Eğitim Sürecinde İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Ebeveyn Görüşleri)

Yazar Bilgisi : POLAT İlhan, KESİK CENGİZ
Dergi Adı : Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 51
ISSN : 1302-9967
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : The Attitude toward (Digital and Print-Based) Reading Scale: An Adaptation, Validity, and Reliability Study (Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)

Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET, KESİK CENGİZ, YILDIRIM MESUT
Dergi Adı : Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 2147-6020
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN EBA VE EĞİTİM PORTALLARI İLE İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ

Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, BAŞ ÖZLEM
Dergi Adı : EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
Cilt : 11
ISSN : 2147-1908
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Conducting and Evaluating Reading Development Studies on a Student with Fluency Reading Problems

Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, EFE KESİK Meliha
Dergi Adı : Journal of Language Education and Research
Cilt : 7
ISSN : 2149-5602
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS’ EXPERIENCES OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES DURING COVID-19 PANDEMIC

Yazar Bilgisi : DEDEOĞLU HAKAN, BAŞ ÖZLEM, KESİK CENGİZ, ÇELİK SERKAN
Dergi Adı : Tarih Okulu Dergisi
Cilt : 51
ISSN : 1308-5298
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Etkinliklerine Yönelik Algıları

Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, CİĞERCİ FATİH MEHMET
Dergi Adı : e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 2148-8940
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Sınıf Öğretmenliği Alanında Yapılmış Doktora Tezlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi (2016-2019 Yılları Arası)

Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, CİĞERCİ FATİH MEHMET
Dergi Adı : Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 1309-0682
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ

Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ
Dergi Adı : Eğitimde Kuram ve Uygulama
Cilt : 12
ISSN : 1304-9496
Yayın Tarihi : 2016

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 28

Makale Adı : The effect of poetry reading studies based on reading strategies on reading fluent skills

Yazar Bilgisi : C Kesik, I Polat
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Development of a refugee education competency framework: Turkish context with Syrian refugee students

Yazar Bilgisi : S Çelik, D Saka, İ Polat, C Kesik, M Ayaz
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : İlkokulda iki dilli çocuklara Türkçe öğretimine ilişkin yapılmış çalışmaların incelenmesi

Yazar Bilgisi : C KESİK, E HALİSTOPRAK
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Okuma Stratejilerine Dayalı Şiir Okuma Çalışmalarının Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi.

Yazar Bilgisi : C Kesik, İ Polat
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : An Analysis of Handwriting Legibility of First Grade Students by School Starting Age

Yazar Bilgisi : İ Polati, C Kesikii
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Best Practices in Initıal Literacy Teaching (İlk Okuma Yazma Öğretiminde İyi Örnek Uygulamalar)

Yazar Bilgisi : C KESİK
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Best Practices in Initial Literacy Teaching.

Yazar Bilgisi : C KESİK
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI AİLE OKULU PROGRAMINDAN BEKLENTİLERİ VE GÖRÜŞLERİ.

Yazar Bilgisi : Ş ILKIM HAN, C KESİK
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI AİLE OKULU PROGRAMINDAN BEKLENTİLERİ ve GÖRÜŞLERİ

Yazar Bilgisi : ŞI HAN, C KESİK
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : An Analysis of Handwriting Legibility of First Grade Students by School Starting Age.

Yazar Bilgisi : İ Polat, C Kesik
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The effect of digital literacy levels and e-learning attitudes on screen reading self-efficacy: A structural equation modelling

Yazar Bilgisi : M Yildirim, C Kesik, FM Ciğerci
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Parents' views on initial literacy teaching in the distance education process

Yazar Bilgisi : Í Polat, C Kesik
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.

Yazar Bilgisi : FM CİĞERCİ, C KESİK, M YILDIRIM
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : The effect of the 5w1h technology model on some variables related to reading skills in primary school

Yazar Bilgisi : C Kesik, BAS Ozlem
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Dijital ve basılı okumaya yönelik tutum ölçeği: Türkçeye uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması

Yazar Bilgisi : FM Ciğerci, C Kesik, M Yıldırım
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : What do Turkish primary teachers think about integration of Web 2.0 literacy tools in primary schools during covid 19?

Yazar Bilgisi : GÖK Bilge, C KESİK
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN EBA VE EĞİTİM PORTALLARI İLE İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ

Yazar Bilgisi : C Kesik, BAŞ Özlem
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 28

Makale Adı : Conducting and evaluating reading development studies on a student with fluency reading problems

Yazar Bilgisi : C Kesik, ME Kesik
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : Journal of Language Education and Research

Yazar Bilgisi : C Kesik, ME Kesik
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : İlkokulda Kapsayıcı Eğitim: Türkiye Modeli

Yazar Bilgisi : Ö Baş, C Kesik
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Covid-19 Pandemi Sürecinde Bilgi İletişim Teknolojilerine İlişkin Deneyimleri

Yazar Bilgisi : H Dedeoğlu, S Çelik, Ö Baş, C Kesik
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi etkinliklerine yönelik algıları

Yazar Bilgisi : C KESİK, FM CİĞERCİ
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : 5N1K Teknoloji Modelinin İlkokul 1. sınıfta Okuma Becerisine İlişkin Bazı Değişkenlere Etkisi

Yazar Bilgisi : C Kesik
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS’EXPERIENCES OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES DURING COVID-19 PANDEMIC

Yazar Bilgisi : H DEDEOĞLU, Ö BAŞ, C KESİK, S ÇELİK
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Elementary School Science Literacy Level of Third Grade Students/İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Okuryazarlık Düzeyleri

Yazar Bilgisi : C KESİK
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin fen okuryazarlığını belirlemeye yönelik envanter geliştirme ve uygulama: Şanlıurfa ili örneği

Yazar Bilgisi : C Kesik
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 13

Makale Adı : İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin fen okuryazarlık düzeyleri

Yazar Bilgisi : C Kesik
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : The Effect of Poetry Reading Studies Based on Reading Strategies on Reading Fluent Skills/Okuma Stratejilerine Dayalı Şiir Okuma Çalışmalarının Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi

Yazar Bilgisi : C KESİK, İ POLAT
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 9

Bildiri Adı : Fen Öğrenme Becerilerine İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : IV. BİLSEL ULUSLARARASI DÜNYA BİLİM ve ARAŞTIRMA KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN GÜRKAN,KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.06.2024
Basım Tarihi :23.06.2024

Bildiri Adı : Milli Eğitim Bakanlığı Ders ve Yardımcı Kitaplarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

Etkinlik Adı : VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : MİZAN İrem, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.06.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.06.2023

Bildiri Adı : Özel Okullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Etkinlik Adı : 14. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERSÖZ Büşra, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.05.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.05.2023

Bildiri Adı : Türkçe Öğretim Programı Eğitim Durumlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

Etkinlik Adı : 14. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : HALİSTOPRAK Eda, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.05.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.05.2023

Bildiri Adı : Eğitimde Yapay Zekâ Eğitimi Uygulamalarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapay Zekâ Kaygılarına Etkisi

Etkinlik Adı : Eğitimde Yapay Zeka Uygulamaları Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, ÇETİN GÜRKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.06.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2021
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Anlayışa ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemlerini Kullanma Amaçlarına Yönelik Görüşleri

Etkinlik Adı : 13. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAYCI BARIŞ, ÇALIŞKAN MUSTAFA, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : İlkokul Öğrencilerinin “Ekrandan Okuma” Kavramına İ̇lişkin Metaforik Algıları

Etkinlik Adı : 17. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.08.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.08.2023
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Etkinlik Adı : 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET, KESİK CENGİZ, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.11.2021
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Yardımcı Kaynak Kitap Kullanma Nedenleri

Etkinlik Adı : 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESİK CENGİZ, POLAT İlhan
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.11.2021
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 7

Kitap Adı : Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6810-07-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Yayın Evi : NOBEL
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-427-231-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KESİK CENGİZ, BAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Lisans Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7825-83-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : İlkokulda Eğitim ve Öğretim

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : BAŞ ÖZLEM, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7582-77-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : CİĞERCİ FATİH MEHMET, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Eğiten Kitap
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786257348232
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : BAŞ ÖZLEM, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7228-62-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : İlkokul Öğrencilerine Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KESİK CENGİZ, CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7052-97-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 4

Proje Adı: İlkokul Türkçe Derslerinde Tümleşik Dil Becerileri Yaklaşımına Dayalı Ögrenme Öğretme Süreci Tasarımı ve Geliştirilmesi

Başlama Tarihi : 30.03.2024
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-06-29 09:32:15

Proje Adı: İlkokul Türkçe Dersinde Tümleşik Dil Becerileri Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Öğretme Süreci Tasarımı ve Geliştirilmesi

Başlama Tarihi : 01.03.2024
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : -Tübitak 1001
Güncelleme Tarihi : 2024-03-11 23:45:46

Proje Adı: Dezavantajlı Bölgelerdeki Öğretmenlerin Teknopedagojik Becerilerini Artırma

Başlama Tarihi : 15.12.2020
Bitiş Tarihi : 14.12.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2024-06-23 19:42:56

Proje Adı: Astrophysics and Artificial Intelligence in Education (A2 in Education)

Başlama Tarihi : 20.07.2020
Bitiş Tarihi : 30.07.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer (Uluslararası)
Güncelleme Tarihi : 2022-01-11 20:38:58

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 1

Proje Adı: GAP TEKNO-PEDAGOJİK

Başlama Tarihi : 2021-04-01
Bitiş Tarihi : 2022-03-31
Tamamlandı Tarihi : 2022-03-16
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet GÖÇEN, Cengiz KESİK, Gürkan ÇETİN
Anahtar Kelimeler :
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : İlk Okuma Yazma Eğitimi

Anahtar Kelimeler :
İlk Okuma Yazma Eğitimi



Güncelleme Tarihi : 2023-10-08 14:05:38

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!