YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi :
19.09.2025 02:33:41
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 15.09.2025 10:56:34
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2025 18:36:09
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2025 18:35:33
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 15.09.2025 10:56:34
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2025 18:36:09
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2025 18:35:33
Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ GAMZE KIRILMAZKAYA
- E-posta: gkirilmazkaya@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1271
- Bağlı Birimi : Fen Bilgisi Eğitimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/gkirilmazkaya


Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Mezuniyet Bilgilleri kaydı bulunamadı.
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2016 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2019 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- UYGULAMALI PERMAKÜLTÜR EĞİTİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EKOLOJİK AYAK İZİ FARKINDALIĞINA VE SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUMLARINA ETKİSİ
- Kırıkkale Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ŞEYDA NUR BİÇİCİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
- UYGULAMALI PERMAKÜLTÜR EĞİTİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EKOLOJİK AYAK İZİ FARKINDALIĞINA VE SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUMLARINA ETKİSİ
- Kırıkkale Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ŞEYDA NUR BİÇİCİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025
- Web 2.0 araçlarının 5'inci sınıf öğrencilerinin dünya ve evren konusu kavram yanılgıları ve başarıları ile yapılandırmacı öğrenme ortamları algıları ve 21'inci yüzyıl becerilerine etkisi
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MUSTAFA ŞENEL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Fen bilgisi öğretmenlerinin küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi uygulamalarının araştırılması
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
- NEVAL DEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Fen bilgisi öğretmenlerinin küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi uygulamalarının araştırılması
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
- NEVAL DEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Web 2.0 araçlarının hücre ve bölünmeler ünitesindeki başarıya ve öz düzenlemeli öğrenme becerilerine etkisi
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MELİKE USTA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Web 2.0 araçlarının hücre ve bölünmeler ünitesindeki başarıya ve öz düzenlemeli öğrenme becerilerine etkisi
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MELİKE USTA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Web 2.0 araçlarının 5'inci sınıf öğrencilerinin dünya ve evren konusu kavram yanılgıları ve başarıları ile yapılandırmacı öğrenme ortamları algıları ve 21'inci yüzyıl becerilerine etkisi
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MUSTAFA ŞENEL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
Dersler
VERİLEN DERSLER
Seminer,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : EFFECT OF SCIENCE TEACHING SUPPORTED WITH SCIENTIFIC STORIES ON STUDENTS’ ACADEMIC SUCCESS, ATTITUDES AND MOTIVATION
Yazar Bilgisi : USTA MELİKE, KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : İnternational online journal of education and teaching
Cilt : 9
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2022
Dergi Adı : İnternational online journal of education and teaching
Cilt : 9
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Sosyo Bilimsel Konusunu Online Argümantasyon Yöntemiyle Öğrenmesi
Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE,KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : E-Journal Of New World Sciences Academy
Cilt :
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2012
Dergi Adı : E-Journal Of New World Sciences Academy
Cilt :
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Oyunlaştırma Yönteminin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarı, Motivasyon ve Tutumlarına Etkisi.
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı :
Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) ÖZGÜVEN ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazar Bilgisi : FK ZENGİN, G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Uygulamaları Deneyimleri
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Effectiveness of Guided Inquiry Learning Strategies on Middle School Students' Achievement and Science Self-Efficacy
Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Uygulamaları Deneyimleri.
Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The effect of POE method with PhET simulation on primary school student’s science attitudes and success: Greenhouse effect
Yazar Bilgisi : U Çetinkaya, G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 6
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Ve Çevre Sorunlarına İlişkin Görüşleri
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 6
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SOSYO-BİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARININ TESPİTİ
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİ DÜZEYLERİ İLE FEN ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Araştırma-Sorgulama Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Fen Öz-Yeterlikleri Ve Fen Deneylerine Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, F KIRBAĞ ZENGİN, B ATICI
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : EFFECT OF SCIENCE TEACHING SUPPORTED WITH SCIENTIFIC STORIES ON STUDENTS’ ACADEMIC SUCCESS, ATTITUDES AND MOTIVATION
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, M Usta
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 4
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : Investigation of the Effects of Inquiry-Based Science Teaching on Pre-service Teachers' Science Process Skills and Motivation
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Effect of Hands-On Science Activities on Students’ Academic Achievement and Scientific Attitude
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, SN Dal
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 10
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 10
Makale Adı : ARAŞTIRMA-SORGULAMAYA DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, FK ZENGİN, B ATICI
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE MÜHENDİSLİK ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 8
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Examining predictive effects of attitudes toward STEM and demographic factors on academic achievement
Yazar Bilgisi : R Terzi, G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 9
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 9
Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Eğitimi Kavram Algıları
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öz Yönetimli Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 6
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Araştırma Sorgulamaya Dayalı Genel Biyoloji Laboratuvarı Dersinde Blog Kullanımının Yansıtıcı Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUKLARININ İNCELENMESİ.
Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Meslek Yüksekokulu Öğretim Elemanlarının İnovasyon Yeterliliklerinin Araştırılması
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The Meaning Crisis of Curriculum in Information Age
Yazar Bilgisi : B Akpinar, V Batdı, E Özeren, G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Preservice Primary School Teachers’ Views on the STEM Method
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUVARINA YÖNELİK KAYGI VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3*
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3*
Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretimine İlişkin Görüşlerinin Araştırılması (Şanlıurfa Örneği)
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 35
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 35
Makale Adı : Öğretmen adayları fotosentez konusu hakkında kavram yanılgılarının vee diyagramı aracılığıyla belirlenmesi ve bu araca yönelik görüşlerinin tespiti
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, FK Zengin
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 12
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 12
Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİS VE MÜHENDİSLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 2*
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 2*
Makale Adı : Peer Assessment Activities For the Secondary Students in Science and Technology Course
Yazar Bilgisi : G Keçeci, G Kırılmazkaya, FK Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Tahmin et-gözle-açıkla yönteminin ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarına ve fene karşı tutumlarına etkisinin incelenmesi
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 23
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 23
Makale Adı : BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TUTUM VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ.
Yazar Bilgisi : S ASLAN, F KIRBAĞ ZENGİN, G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYETERLİK İNANÇLARI VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ (ELAZIĞ İLİ ÖRNEĞİ)
Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, FK ZENGİN
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 3
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : DETERMINING THE LEVEL OF ASSESSMENT AND EVALUATION KNOWLEDGE OF COMPUTER EDUCATION AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY DEPARTMENT PRESERVICE TEACHERS
Yazar Bilgisi : FK ZENGİN, G KEÇECİ, G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) özgüven algılarının incelenmesi
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : TAHMİN ET-GÖZLE-AÇIKLA YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE FENE KARŞI TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ.
Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, F KIRBAĞ ZENGİN
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : DETERMINATION OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS'SELF EFFICIENCY
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, FK Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN TUTUM VE BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, G KEÇECİ, F ZENGİN
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Bilgisayar destekli öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının tutum ve akademik başarılarına etkisi
Yazar Bilgisi : S Aslan, F Kırbağ Zengin, G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 16
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 16
Makale Adı : Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi
Yazar Bilgisi : G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 27
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 27
Makale Adı : Bilgisayar destekli öğretimin fen ve teknoloji öğretmen ve öğrencinin tutum ve başarısına etkisi
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, F Zengin
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 12
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 12
Makale Adı : The effect of computer assisted instruction in science and technology course to teachers and students’ attitudes and achievements
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, F Zengin
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 5
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının sosyal becerilerinin karşılaştırılması
Yazar Bilgisi : F Zengin, G Kırılmazkaya, R Zengin
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 7
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : AKILLI TAHTA KULLANIMININ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARI VE TUTUMA ETKİSİ
Yazar Bilgisi : FK Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 29
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 29
Makale Adı : Etkileşimli tahta kullanımının ilköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutuma etkisi. 109 5th International Computer & Instructional Technologies …
Yazar Bilgisi : F Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 4
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde performans görevlerini hazırlarken kullandıkları bilgi iletişim teknolojilerinin
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 8
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmaları on-line argümantasyon yöntemi ile öğrenmesi
Yazar Bilgisi : G Keçeci, G Kırılmazkaya, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 26
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 26
Makale Adı : Elementary students use of smart board the effect of achievement and attitude in science and technology course
Yazar Bilgisi : FK Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 9
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 9
Makale Adı : Akıllı tahta kullanımının ilköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutuma etkisi
Yazar Bilgisi : FK Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 56
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 56
Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin nükleer enerji sosyo-bilimsel konusunu online argümantasyon yöntemi ile öğrenmesi
Yazar Bilgisi : FK Zengin, G Keçeci, G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 84*
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 84*
Makale Adı : Akıllı tahta kullanım öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutumuna etkisi
Yazar Bilgisi : KF Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 13
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve sosyal becerilerinin karşılaştırılması
Yazar Bilgisi : G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 26
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 26
Makale Adı : OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI, MOTİVASYON VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Küresel Isınma Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri ve Öğretmen Özyeterlik Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre Araştırılması
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, N Demir
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Deprem Konusundaki Kavram Yanılgılarının Kavram Karikatürleri ile Giderilmesi
Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : İLKÖĞRETİM OKULLARINDA FEN VE TEKNOLOJİSİ DERSİ MATERYAL İHTİYACININ BELİRLENMESİ
Yazar Bilgisi : R Zengin, S Polat, Ö Akgün, FK Zengin, ÖL Alşahan, B Koç, ...
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Proje&Patent&Tasarım
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 8
Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÖZGÜVEN DÜZEYLERİNİN VE UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Başlama Tarihi : 2023-05-12
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-07-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-07-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNE YÖNELİK FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Başlama Tarihi : 2023-05-12
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-07-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-07-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Sınıf Öğretmen adaylarının Bilimsel Süreç Beceri Düzeyleri ile Fen Bilgisi Öz-Yeterlik Düzeylerinin Karşılaştırılması
Başlama Tarihi : 2022-11-18
Bitiş Tarihi : 2023-05-17
Tamamlandı Tarihi : 2023-02-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Bitiş Tarihi : 2023-05-17
Tamamlandı Tarihi : 2023-02-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Araştırma Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri ve Motivasyonlarına Etkisinin Araştırılması
Başlama Tarihi : 2022-11-01
Bitiş Tarihi : 2023-04-30
Tamamlandı Tarihi : 2022-11-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Bitiş Tarihi : 2023-04-30
Tamamlandı Tarihi : 2022-11-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİ KAVRAM ALGILARI
Başlama Tarihi : 2019-11-15
Bitiş Tarihi : 2020-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-12-10
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Bitiş Tarihi : 2020-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-12-10
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Analysis of Middle School Students' Attitudes Towards Stem in Terms Of Various Variables
Başlama Tarihi : 2019-05-10
Bitiş Tarihi : 2019-11-10
Tamamlandı Tarihi : 2019-10-02
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Bitiş Tarihi : 2019-11-10
Tamamlandı Tarihi : 2019-10-02
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Araştırma Sorgulamaya Dayalı Genel Biyoloji Laboratuvarı Dersinde Blog Kullanımının Yansıtıcı Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi
Başlama Tarihi : 2018-11-15
Bitiş Tarihi : 2019-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-22
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Bitiş Tarihi : 2019-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-22
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Investigating the Innovation Competences of Vocational School Instructors
Başlama Tarihi : 2017-03-31
Bitiş Tarihi : 2017-10-01
Tamamlandı Tarihi : 2017-09-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Bitiş Tarihi : 2017-10-01
Tamamlandı Tarihi : 2017-09-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilim Alanı : Fen Bilgisi Eğitimi
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2023-10-25 12:28:44
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2023-10-25 12:28:44