YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 10:20:54
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 10:56:25
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 19.09.2024 05:18:29
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 22:54:15

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ GAMZE KIRILMAZKAYA




  • E-posta: gkirilmazkaya@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1271

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2010 - 2014

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)/

Tez Adı: Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi

Yüksek Lisans

2007 - 2010

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve sosyal becerilerinin karşılaştırılması

Lisans

2003 - 2007

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Fen Bilgisi Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2016 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Anabilim Dalı Başkanı
2019 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Web 2.0 araçlarının 5'inci sınıf öğrencilerinin dünya ve evren konusu kavram yanılgıları ve başarıları ile yapılandırmacı öğrenme ortamları algıları ve 21'inci yüzyıl becerilerine etkisi
Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MUSTAFA ŞENEL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

ORTAOĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA OKURYAZARLIKLARININ BELİRLENMESİ
Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MEHMET YUSUF BERK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Fen bilgisi öğretmenlerinin küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi uygulamalarının araştırılması
Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
NEVAL DEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Web 2.0 araçlarının hücre ve bölünmeler ünitesindeki başarıya ve öz düzenlemeli öğrenme becerilerine etkisi
Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
MELİKE USTA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Dersler

VERİLEN DERSLER

Yüksek Lisans Tez Çalışması,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Bilimin Teknolojideki Uygulamaları,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Fen Öğretimi I,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Seminer,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (I.Yarıyıl),2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması II,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Süreç Becerileri Öğretimi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları ve Kavramsal Değişim,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Okul Dışı Öğrenme Ortamları,2020-2021,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2020-2021,Lisans (Türkçe)

TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ (SEÇMELİ),2020-2021,Lisans (Türkçe)

Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları,2019-2020,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2019-2020,Lisans (Türkçe)

YAPISALCI YAKLAŞIM (SEÇMELİ),2019-2020,Lisans (Türkçe)

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2019-2020,Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II,2019-2020,Lisans (Türkçe)

OKUL DENEYİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVARI UYGULAMALARI I,2018-2019,Lisans (Türkçe)

TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI (SEÇMELİ),2018-2019,Lisans (Türkçe)

YAPISALCI YAKLAŞIM (SEÇMELİ),2018-2019,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI,2018-2019,Lisans (Türkçe)

YAPISALCI YAKLAŞIM (SEÇMELİ),2017-2018,Lisans (Türkçe)

GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARI I,2017-2018,Lisans (Türkçe)

GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARI II,2017-2018,Lisans (Türkçe)

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (SEÇMELİ),2016-2017,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 23

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Uygulamaları Deneyimleri

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt :
ISSN : 1308-8971
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : The Effect of POE Method with Phet Simulation on Primary School Student’s Science Attitudes and Success: Greenhouse Effect

Yazar Bilgisi : Çetinkaya Uğur, KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : Education Quarterly Reviews
Cilt :
ISSN : SSN 2657-215X
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Ve Çevre Sorunlarına İlişkin Görüşleri

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 2146-7862
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Effect of Hands-On Science Activities on Students’ Academic Achievement and Scientific Attitude

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, Dal Sena Nur
Dergi Adı : International Journal of Education & Literacy Studies
Cilt :
ISSN : 2202-9478
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : EFFECT OF SCIENCE TEACHING SUPPORTED WITH SCIENTIFIC STORIES ON STUDENTS’ ACADEMIC SUCCESS, ATTITUDES AND MOTIVATION

Yazar Bilgisi : USTA MELİKE, KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : İnternational online journal of education and teaching
Cilt : 9
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE MÜHENDİSLİK ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 2791-7789
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Examining Predictive Effects of Attitudes toward STEM and Demographic Factors on Academic Achievement

Yazar Bilgisi : TERZİ RAGIP,KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : Issues in Educational Research
Cilt : 30
ISSN : 1837-6290
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE İLİŞKİNHAZIRBULUNUŞLUKLARININ İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : Turkish Studies
Cilt : 13
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretimine İlişkin Görüşlerinin Araştırılması (Şanlıurfa Örneği)

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : Harran maarif dergisi
Cilt :
ISSN : 2564-761X
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUVARINA YÖNELİK KAYGI VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : JOURNAL of SOCIAL & HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR)
Cilt :
ISSN : 2459-1149
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : The Meaning Crisis of Curriculum in Information Age

Yazar Bilgisi : AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,ÖZEREN ENDER,KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : International Journal of Information and Education Technology
Cilt : 7
ISSN : 2010-3689
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Fotosentez Konusu Hakkında KavramYanılgılarının Vee Diyagramı Aracılığıyla Belirlenmesi ve BuAraca Yönelik Görüşlerinin Tespiti

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Dergi Adı : Erzincan University Journal of Education Faculty
Cilt : 18
ISSN : 2148-7758
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Determination of Preservice Science Teachers Self Efficiency

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Dergi Adı : International Journal of Liberal Arts and Social Science
Cilt :
ISSN : 2307-924x
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tutum Ve Akademik Başarılarına Etkisi

Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, KIRILMAZKAYA GAMZE, ASLAN SİNAN
Dergi Adı : Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cilt :
ISSN : 1307-9581
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının özyeterlik inançları ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi (elazığ ili örneği)

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Dergi Adı : Fırat Üniversitesi Harput Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2148-2527
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) ÖZGÜVEN ALGILARININ İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Dergi Adı : Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cilt :
ISSN : 2149-083X
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Tahmin Et Gözle Açıkla Yönteminin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarilarina Ve Fene Karşi Tutumlarina Etkisinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Dergi Adı : Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi Journal of International Social Research
Cilt :
ISSN : 1307-9581
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Peer Assessment Activities for theSecondary Students in Science and Technology Course

Yazar Bilgisi : KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Dergi Adı : Turkish Journal of Educational Studies (TURK-JES)
Cilt :
ISSN : 2458-8210
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Determining The Level Of Assessment And Evaluation Knowledge Of Computer Education And Instructional Technology Department Preservice Teachers

Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE,KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : Kesit Akademi Dergisi
Cilt :
ISSN : 2149-9225
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmen ve Öğrencilerinin Tutum ve Başarılarına Etkisi

Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies
Cilt :
ISSN : 2148-4163
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Akıllı Tahta Kullanımının Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarı ve Tutuma Etkisi

Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE,KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA
Dergi Adı : E-Journal Of New World Sciences Academy
Cilt :
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Sosyo Bilimsel Konusunu Online Argümantasyon Yöntemiyle Öğrenmesi

Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE,KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : E-Journal Of New World Sciences Academy
Cilt :
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : İlköğretim Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sosyal Becerilerinin Karşılaştırılması

Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE,KIRILMAZKAYA GAMZE,ZENGİN RAŞİT
Dergi Adı : E-Journal Of New World Sciences Academy
Cilt :
ISSN : 1306-3111
Yayın Tarihi : 2012

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 54

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Uygulamaları Deneyimleri.

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SOSYO-BİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARININ TESPİTİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİ DÜZEYLERİ İLE FEN ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The Effect of POE Method with PhET Simulation on Primary School Student’s Science Attitudes and Success: Greenhouse Effect

Yazar Bilgisi : U Çetinkaya, G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Araştırma-Sorgulama Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Fen Öz-Yeterlikleri Ve Fen Deneylerine Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, F KIRBAĞ ZENGİN, B ATICI
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Ve Çevre Sorunlarına İlişkin Görüşleri

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : EFFECT OF SCIENCE TEACHING SUPPORTED WITH SCIENTIFIC STORIES ON STUDENTS’ ACADEMIC SUCCESS, ATTITUDES AND MOTIVATION

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, M Usta
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Investigation of the Effects of Inquiry-Based Science Teaching on Pre-service Teachers' Science Process Skills and Motivation

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Effect of Hands-On Science Activities on Students’ Academic Achievement and Scientific Attitude

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, SN Dal
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ARAŞTIRMA-SORGULAMAYA DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, FK ZENGİN, B ATICI
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE MÜHENDİSLİK ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 4*

Makale Adı : Examining predictive effects of attitudes toward STEM and demographic factors on academic achievement

Yazar Bilgisi : R Terzi, G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) ÖZGÜVEN ALGILARININ İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : FK ZENGİN, G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Eğitimi Kavram Algıları

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUKLARININ İNCELENMESİ.

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Araştırma Sorgulamaya Dayalı Genel Biyoloji Laboratuvarı Dersinde Blog Kullanımının Yansıtıcı Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öz Yönetimli Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretimine İlişkin Görüşlerinin Araştırılması (Şanlıurfa Örneği)

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The Meaning Crisis of Curriculum in Information Age

Yazar Bilgisi : B Akpinar, V Batdı, E Özeren, G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUVARINA YÖNELİK KAYGI VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Meslek Yüksekokulu Öğretim Elemanlarının İnovasyon Yeterliliklerinin Araştırılması

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Preservice Primary School Teachers’ Views on the STEM Method

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİS VE MÜHENDİSLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Öğretmen adayları fotosentez konusu hakkında kavram yanılgılarının vee diyagramı aracılığıyla belirlenmesi ve bu araca yönelik görüşlerinin tespiti

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, FK Zengin
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 11

Makale Adı : DETERMINING THE LEVEL OF ASSESSMENT AND EVALUATION KNOWLEDGE OF COMPUTER EDUCATION AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY DEPARTMENT PRESERVICE TEACHERS

Yazar Bilgisi : FK ZENGİN, G KEÇECİ, G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : TAHMİN ET-GÖZLE-AÇIKLA YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE FENE KARŞI TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ.

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, F KIRBAĞ ZENGİN
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen ve Teknoloji Dersinde Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Akran Değerlendirme Etkinlikleri

Yazar Bilgisi : G Keçeci, G KIRILMAZKAYA, FK ZENGİN
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYETERLİK İNANÇLARI VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ (ELAZIĞ İLİ ÖRNEĞİ)

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, FK ZENGİN
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) özgüven algılarının incelenmesi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Tahmin et-gözle-açıkla yönteminin ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarına ve fene karşı tutumlarına etkisinin incelenmesi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 26

Makale Adı : DETERMINATION OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS'SELF EFFICIENCY

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, FK Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TUTUM VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ.

Yazar Bilgisi : S ASLAN, F KIRBAĞ ZENGİN, G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Peer Assessment Activities For the Secondary Students in Science and Technology Course

Yazar Bilgisi : G Keçeci, G KIRILMAZKAYA, FK ZENGİN
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Bilgisayar destekli öğretimin fen ve teknoloji öğretmen ve öğrencinin tutum ve başarısına etkisi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, F Zengin
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 16

Makale Adı : The effect of computer assisted instruction in science and technology course to teachers and students’ attitudes and achievements

Yazar Bilgisi : ZK Zengin, G Kirilmazkaya, G Kececi
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi

Yazar Bilgisi : G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 24

Makale Adı : Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi/The effects of …

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 21

Makale Adı : BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN TUTUM VE BAŞARILARINA ETKİSİ

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, G KEÇECİ, F ZENGİN
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Bilgisayar destekli öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının tutum ve akademik başarılarına etkisi

Yazar Bilgisi : S Aslan, F Kırbağ Zengin, G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 10

Makale Adı : AKILLI TAHTA KULLANIMININ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARI VE TUTUMA ETKİSİ

Yazar Bilgisi : FK ZENGİN, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 32

Makale Adı : AKILLI TAHTA KULLANIMININ İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARI VE TUTUMA ETKİSİ

Yazar Bilgisi : FK ZENGİN, G KIRILMAZKAYA, G KEÇECİ
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının sosyal becerilerinin karşılaştırılması

Yazar Bilgisi : F Zengin, G Kırılmazkaya, R Zengin
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 7

Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin nükleer enerji sosyobilimsel konusunu online argümantasyon yöntemi ile öğrenmesi

Yazar Bilgisi : ZF Kırbağ, G Keçeci, G Kırılmazkaya, A Şener
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 24

Makale Adı : Akıllı tahta kullanım öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutumuna etkisi

Yazar Bilgisi : KF Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 14

Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmaları on-line argümantasyon yöntemi ile öğrenmesi

Yazar Bilgisi : G Keçeci, G Kırılmazkaya, KF Zengin
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 36

Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde performans görevlerini hazırlarken kullandıkları bilgi iletişim teknolojilerinin

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 11

Makale Adı : Etkileşimli tahta kullanımının ilköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutuma etkisi. 109 5th International Computer & Instructional Technologies …

Yazar Bilgisi : F Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin nükleer enerji sosyo-bilimsel konusunu online argümantasyon yöntemi ile öğrenmesi

Yazar Bilgisi : F Kırbağ Zengin, G Keçeci, G Kırılmazkaya, A Şener
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 28

Makale Adı : Elementary students use of smart board the effect of achievement and attitude in science and technology course

Yazar Bilgisi : FK Zengin, G Kırılmazkaya, G Kececi
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 9

Makale Adı : İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve sosyal becerilerinin karşılaştırılması/The comparison between science and class of candidate …

Yazar Bilgisi : G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 34

Makale Adı : İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve sosyal becerilerinin karşılaştırılması

Yazar Bilgisi : G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 33

Makale Adı : İLKÖĞRETİM OKULLARINDA FEN VE TEKNOLOJİSİ DERSİ MATERYAL İHTİYACININ BELİRLENMESİ

Yazar Bilgisi : R Zengin, S Polat, Ö Akgün, FK Zengin, ÖL Alşahan, B Koç, ...
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Uygulamaları Deneyimleri

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 26

Bildiri Adı : DETERMINATION OF SECONDARY SCHOOL 5TH GRADE STUDENTS' MISCONCEPTIONS ABOUT THE WORLD AND THE UNIVERSE

Etkinlik Adı : 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, Şenel Mustafa
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.05.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2023
Basım Tarihi :30.05.2023

Bildiri Adı : INVESTIGATION OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES' SELF-CONFIDENCE LEVELS OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE AND THEIR ATTITUDE TO DISTANCE EDUCATION

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES-VII
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2023
Basım Tarihi :30.05.2023

Bildiri Adı : RESEARCHING TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF SCIENCE TEACHERS

Etkinlik Adı : 4. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, Demir Neval
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.04.2023
Basım Tarihi :15.05.2023

Bildiri Adı : AN INVESTIGATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS' AWARENESS LEVELS TOWARDS CLIMATE CHANGE

Etkinlik Adı : 8. INTERNATIONAL C O N G R E S S O N S O C I A L S C I E N C E S & H U M A N I T I E S
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.04.2023
Basım Tarihi :20.04.2023

Bildiri Adı : WEB 2.0 ARAÇLARININ HÜCRE VE BÖLÜNMELER ÜNİTESİNDEKİ BAŞARIYA ETKİSİ

Etkinlik Adı : 3 RD INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : USTA MELİKE, KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2023
Basım Tarihi :26.03.2023

Bildiri Adı : SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİ DÜZEYLERİ İLE FEN ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL CONGRESS OF NEW HORIZONS IN SOCIAL SCIENCES
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.11.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.11.2022
Basım Tarihi :17.12.2022

Bildiri Adı : Investigation of the Effects of Inquiry-Based Science Teaching on Pre-service Teachers' Science Process Skills and Motivation

Etkinlik Adı : International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies-III
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.11.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.11.2022
Basım Tarihi :15.12.2022

Bildiri Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Eğitimi Kavram Algıları

Etkinlik Adı : 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.11.2019
Basım Tarihi :30.10.2019

Bildiri Adı : Araştırma Sorgulamaya Dayalı Genel Biyoloji LaboratuvarıDersinde Blog Kullanımının Yansıtıcı Düşünme Becerisi ÜzerineEtkisi

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL NECATIBEY EDUCATIONAL AND SOCIALSCIENCES RESEARCH CONGRESS
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2018
Basım Tarihi :12.12.2018

Bildiri Adı : Meslek Yüksekokulu Öğretim Elemanlarının İnovasyon Yeterliliklerinin Araştırılması

Etkinlik Adı : 6th international vocational schools symposium
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,AKPUNAR BÜRHAN,ÖZEREN ENDER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.05.2017
Basım Tarihi :04.10.2017

Bildiri Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYEHAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Etkinlik Adı : 1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2017
Basım Tarihi :27.09.2017

Bildiri Adı : Preservice Primary School Teachers’ Views on the STEM Method

Etkinlik Adı : international conference on mathematics and mathematics education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :22.05.2017

Bildiri Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİS VE MÜHENDİSLİK ALGILARININBELİRLENMESİ

Etkinlik Adı : 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.09.2016
Basım Tarihi :05.10.2016

Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Dersinde Bit Kullanımına Karşı Öğretmenlerin tutumları ve Bit Kullanımının Öğrencilerin Tutum ve Başarılarına Etkisi

Etkinlik Adı : XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Çukurova Üniversitesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.09.2014
Basım Tarihi :10.10.2014

Bildiri Adı : Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Genetik Mühendisliği Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin Tespiti

Etkinlik Adı : XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Çukurova Üniversitesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, Yucasu Şafak
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.09.2014
Basım Tarihi :13.09.2014

Bildiri Adı : Akıllı tahta kullanımının ilköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutuma etkisi

Etkinlik Adı : 5. UluslararasıBilgisayar ve Öğretim teknolojileri Sempozyumu
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE,KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2011
Basım Tarihi :12.06.2012

Bildiri Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmaları Online Argümantasyon Yöntemi ile Öğrenmesi

Etkinlik Adı : 6th International Advanced Technologies Symposium (IATS’11), 16-18 May 2011
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.05.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.05.2011
Basım Tarihi :05.12.2011

Bildiri Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Sosyo Bilimsel Konusunu Online Argümantasyon Yöntemi İle Öğrenmesi

Etkinlik Adı : 5. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, KEÇECİ GONCA, KIRILMAZKAYA GAMZE, şenel abdulkadir
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2011
Basım Tarihi :24.10.2011

Bildiri Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersinde Performans Görevlerini Hazırlarken Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerinin Tespiti

Etkinlik Adı : 6th International Advanced Technologies Symposium (IATS’11)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.05.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.05.2011
Basım Tarihi :20.02.2011

Bildiri Adı : İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum ve Çevre (FTTÇ) Algılama Düzeyleri (Elazığ İli Örneği)

Etkinlik Adı : IX. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, EMRE İRFAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :10.10.2010

Bildiri Adı : İlköğretim Okullarında Fen Ve Teknolojisi Dersi Materyal İhtiyacının Belirlenmesi

Etkinlik Adı : 8th International Educational Technology Conference IETC 2008
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, ZENGİN RAŞİT, POLAT SİNAN, AKGÜN ÖNER, KOÇ BELGİN, KANSU MELTEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.10.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :08.10.2008

Bildiri Adı : Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümü Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Bilgi Seviyesinin Tespiti

Etkinlik Adı : 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu 2012
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.10.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.10.2012
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Yeterliliğinin Tespiti Bir Durum Çalışması

Etkinlik Adı : International Conference Psychological Education, Guidance & Counseling, İstanbul.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.05.2013
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Dersinde Öz Akran Ve Öğretmen Değerlendirmelerinin Karşılaştırmalı Analizi

Etkinlik Adı : XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Çukurova Üniversitesi
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.09.2014
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Dersinde Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Akran Değerlendirme Etkinliği Bir Durum Çalışması

Etkinlik Adı : ICPEG-2013 International Conference Psychological Education, Guidance & Counseling, İstanbul
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.05.2013
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin ve Teknolojiye Karşı Tutumlarının Belirlenmesi

Etkinlik Adı : 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.10.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.10.2012
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 4

Kitap Adı : Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VII

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Akademisyen kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-399-138-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : Eğitimde Güncel Yaklaşımlar-2

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : EFE AKADEMİ YAYINLARI
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6954-74-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Eğitimde Güncel Araştırmalar 2022

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KIRILMAZKAYA GAMZE, KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, ATICI BÜNYAMİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Gece Kitaplığı
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-430-196-4
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2022

Kitap Adı : Eğitim Bilimleri Araştırma, Teori

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KIRILMAZKAYA GAMZE, KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, ATICI BÜNYAMİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Livre de Lyon
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-2-38236-245-7
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2021

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 8

Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNE YÖNELİK FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Başlama Tarihi : 2023-05-12
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-07-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÖZGÜVEN DÜZEYLERİNİN VE UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ

Başlama Tarihi : 2023-05-12
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-07-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Sınıf Öğretmen adaylarının Bilimsel Süreç Beceri Düzeyleri ile Fen Bilgisi Öz-Yeterlik Düzeylerinin Karşılaştırılması

Başlama Tarihi : 2022-11-18
Bitiş Tarihi : 2023-05-17
Tamamlandı Tarihi : 2023-02-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Araştırma Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri ve Motivasyonlarına Etkisinin Araştırılması

Başlama Tarihi : 2022-11-01
Bitiş Tarihi : 2023-04-30
Tamamlandı Tarihi : 2022-11-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİ KAVRAM ALGILARI

Başlama Tarihi : 2019-11-15
Bitiş Tarihi : 2020-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-12-10
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Analysis of Middle School Students' Attitudes Towards Stem in Terms Of Various Variables

Başlama Tarihi : 2019-05-10
Bitiş Tarihi : 2019-11-10
Tamamlandı Tarihi : 2019-10-02
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Araştırma Sorgulamaya Dayalı Genel Biyoloji Laboratuvarı Dersinde Blog Kullanımının Yansıtıcı Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi

Başlama Tarihi : 2018-11-15
Bitiş Tarihi : 2019-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-22
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Investigating the Innovation Competences of Vocational School Instructors

Başlama Tarihi : 2017-03-31
Bitiş Tarihi : 2017-10-01
Tamamlandı Tarihi : 2017-09-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Fen Bilgisi Eğitimi

Anahtar Kelimeler :




Güncelleme Tarihi : 2023-10-25 12:28:44

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!