YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 19.09.2025 02:33:41
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 15.09.2025 10:56:34
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2025 18:36:09
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2025 18:35:33

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ GAMZE KIRILMAZKAYA




  • E-posta: gkirilmazkaya@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1271

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Mezuniyet Bilgilleri kaydı bulunamadı.

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Fen Bilgisi Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2016 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Anabilim Dalı Başkanı
2019 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
UYGULAMALI PERMAKÜLTÜR EĞİTİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EKOLOJİK AYAK İZİ FARKINDALIĞINA VE SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUMLARINA ETKİSİ
Kırıkkale Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
ŞEYDA NUR BİÇİCİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025

UYGULAMALI PERMAKÜLTÜR EĞİTİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EKOLOJİK AYAK İZİ FARKINDALIĞINA VE SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUMLARINA ETKİSİ
Kırıkkale Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
ŞEYDA NUR BİÇİCİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2025

Web 2.0 araçlarının 5'inci sınıf öğrencilerinin dünya ve evren konusu kavram yanılgıları ve başarıları ile yapılandırmacı öğrenme ortamları algıları ve 21'inci yüzyıl becerilerine etkisi
Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MUSTAFA ŞENEL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Fen bilgisi öğretmenlerinin küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi uygulamalarının araştırılması
Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
NEVAL DEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Fen bilgisi öğretmenlerinin küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi uygulamalarının araştırılması
Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
NEVAL DEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Web 2.0 araçlarının hücre ve bölünmeler ünitesindeki başarıya ve öz düzenlemeli öğrenme becerilerine etkisi
Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
MELİKE USTA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Web 2.0 araçlarının hücre ve bölünmeler ünitesindeki başarıya ve öz düzenlemeli öğrenme becerilerine etkisi
Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
MELİKE USTA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Web 2.0 araçlarının 5'inci sınıf öğrencilerinin dünya ve evren konusu kavram yanılgıları ve başarıları ile yapılandırmacı öğrenme ortamları algıları ve 21'inci yüzyıl becerilerine etkisi
Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MUSTAFA ŞENEL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Dersler

VERİLEN DERSLER

Seminer,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 2

Makale Adı : EFFECT OF SCIENCE TEACHING SUPPORTED WITH SCIENTIFIC STORIES ON STUDENTS’ ACADEMIC SUCCESS, ATTITUDES AND MOTIVATION

Yazar Bilgisi : USTA MELİKE, KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : İnternational online journal of education and teaching
Cilt : 9
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Sosyo Bilimsel Konusunu Online Argümantasyon Yöntemiyle Öğrenmesi

Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE,KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE
Dergi Adı : E-Journal Of New World Sciences Academy
Cilt :
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2012

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 55

Makale Adı : Oyunlaştırma Yönteminin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarı, Motivasyon ve Tutumlarına Etkisi.

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı :

Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) ÖZGÜVEN ALGILARININ İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : FK ZENGİN, G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Uygulamaları Deneyimleri

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Effectiveness of Guided Inquiry Learning Strategies on Middle School Students' Achievement and Science Self-Efficacy

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Uygulamaları Deneyimleri.

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The effect of POE method with PhET simulation on primary school student’s science attitudes and success: Greenhouse effect

Yazar Bilgisi : U Çetinkaya, G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Ve Çevre Sorunlarına İlişkin Görüşleri

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SOSYO-BİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARININ TESPİTİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİ DÜZEYLERİ İLE FEN ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Araştırma-Sorgulama Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Fen Öz-Yeterlikleri Ve Fen Deneylerine Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, F KIRBAĞ ZENGİN, B ATICI
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : EFFECT OF SCIENCE TEACHING SUPPORTED WITH SCIENTIFIC STORIES ON STUDENTS’ ACADEMIC SUCCESS, ATTITUDES AND MOTIVATION

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, M Usta
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : Investigation of the Effects of Inquiry-Based Science Teaching on Pre-service Teachers' Science Process Skills and Motivation

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Effect of Hands-On Science Activities on Students’ Academic Achievement and Scientific Attitude

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, SN Dal
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 10

Makale Adı : ARAŞTIRMA-SORGULAMAYA DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, FK ZENGİN, B ATICI
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE MÜHENDİSLİK ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 8

Makale Adı : Examining predictive effects of attitudes toward STEM and demographic factors on academic achievement

Yazar Bilgisi : R Terzi, G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 9

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Eğitimi Kavram Algıları

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öz Yönetimli Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : Araştırma Sorgulamaya Dayalı Genel Biyoloji Laboratuvarı Dersinde Blog Kullanımının Yansıtıcı Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUKLARININ İNCELENMESİ.

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Meslek Yüksekokulu Öğretim Elemanlarının İnovasyon Yeterliliklerinin Araştırılması

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The Meaning Crisis of Curriculum in Information Age

Yazar Bilgisi : B Akpinar, V Batdı, E Özeren, G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : Preservice Primary School Teachers’ Views on the STEM Method

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUVARINA YÖNELİK KAYGI VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3*

Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretimine İlişkin Görüşlerinin Araştırılması (Şanlıurfa Örneği)

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 35

Makale Adı : Öğretmen adayları fotosentez konusu hakkında kavram yanılgılarının vee diyagramı aracılığıyla belirlenmesi ve bu araca yönelik görüşlerinin tespiti

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, FK Zengin
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 12

Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİS VE MÜHENDİSLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 2*

Makale Adı : Peer Assessment Activities For the Secondary Students in Science and Technology Course

Yazar Bilgisi : G Keçeci, G Kırılmazkaya, FK Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Tahmin et-gözle-açıkla yönteminin ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarına ve fene karşı tutumlarına etkisinin incelenmesi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 23

Makale Adı : BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TUTUM VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ.

Yazar Bilgisi : S ASLAN, F KIRBAĞ ZENGİN, G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYETERLİK İNANÇLARI VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ (ELAZIĞ İLİ ÖRNEĞİ)

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, FK ZENGİN
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : DETERMINING THE LEVEL OF ASSESSMENT AND EVALUATION KNOWLEDGE OF COMPUTER EDUCATION AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY DEPARTMENT PRESERVICE TEACHERS

Yazar Bilgisi : FK ZENGİN, G KEÇECİ, G KIRILMAZKAYA
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) özgüven algılarının incelenmesi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : TAHMİN ET-GÖZLE-AÇIKLA YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE FENE KARŞI TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ.

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, F KIRBAĞ ZENGİN
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : DETERMINATION OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS'SELF EFFICIENCY

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, FK Zengin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN TUTUM VE BAŞARILARINA ETKİSİ

Yazar Bilgisi : G KIRILMAZKAYA, G KEÇECİ, F ZENGİN
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Bilgisayar destekli öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının tutum ve akademik başarılarına etkisi

Yazar Bilgisi : S Aslan, F Kırbağ Zengin, G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 16

Makale Adı : Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi

Yazar Bilgisi : G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 27

Makale Adı : Bilgisayar destekli öğretimin fen ve teknoloji öğretmen ve öğrencinin tutum ve başarısına etkisi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, F Zengin
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 12

Makale Adı : The effect of computer assisted instruction in science and technology course to teachers and students’ attitudes and achievements

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, F Zengin
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının sosyal becerilerinin karşılaştırılması

Yazar Bilgisi : F Zengin, G Kırılmazkaya, R Zengin
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 7

Makale Adı : AKILLI TAHTA KULLANIMININ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARI VE TUTUMA ETKİSİ

Yazar Bilgisi : FK Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 29

Makale Adı : Etkileşimli tahta kullanımının ilköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutuma etkisi. 109 5th International Computer & Instructional Technologies …

Yazar Bilgisi : F Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde performans görevlerini hazırlarken kullandıkları bilgi iletişim teknolojilerinin

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, G Keçeci, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 8

Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmaları on-line argümantasyon yöntemi ile öğrenmesi

Yazar Bilgisi : G Keçeci, G Kırılmazkaya, F Kırbağ Zengin
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 26

Makale Adı : Elementary students use of smart board the effect of achievement and attitude in science and technology course

Yazar Bilgisi : FK Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 9

Makale Adı : Akıllı tahta kullanımının ilköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutuma etkisi

Yazar Bilgisi : FK Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 56

Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin nükleer enerji sosyo-bilimsel konusunu online argümantasyon yöntemi ile öğrenmesi

Yazar Bilgisi : FK Zengin, G Keçeci, G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 84*

Makale Adı : Akıllı tahta kullanım öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutumuna etkisi

Yazar Bilgisi : KF Zengin, G Kırılmazkaya, G Keçeci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 13

Makale Adı : İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve sosyal becerilerinin karşılaştırılması

Yazar Bilgisi : G Kirilmazkaya
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 26

Makale Adı : OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI, MOTİVASYON VE TUTUMLARINA ETKİSİ

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Küresel Isınma Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri ve Öğretmen Özyeterlik Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre Araştırılması

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya, N Demir
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Deprem Konusundaki Kavram Yanılgılarının Kavram Karikatürleri ile Giderilmesi

Yazar Bilgisi : G Kırılmazkaya
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : İLKÖĞRETİM OKULLARINDA FEN VE TEKNOLOJİSİ DERSİ MATERYAL İHTİYACININ BELİRLENMESİ

Yazar Bilgisi : R Zengin, S Polat, Ö Akgün, FK Zengin, ÖL Alşahan, B Koç, ...
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı bildiri kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı kitap kaydı bulunamadı!

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 8

Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÖZGÜVEN DÜZEYLERİNİN VE UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ

Başlama Tarihi : 2023-05-12
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-07-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNE YÖNELİK FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Başlama Tarihi : 2023-05-12
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-07-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Sınıf Öğretmen adaylarının Bilimsel Süreç Beceri Düzeyleri ile Fen Bilgisi Öz-Yeterlik Düzeylerinin Karşılaştırılması

Başlama Tarihi : 2022-11-18
Bitiş Tarihi : 2023-05-17
Tamamlandı Tarihi : 2023-02-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Araştırma Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri ve Motivasyonlarına Etkisinin Araştırılması

Başlama Tarihi : 2022-11-01
Bitiş Tarihi : 2023-04-30
Tamamlandı Tarihi : 2022-11-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİ KAVRAM ALGILARI

Başlama Tarihi : 2019-11-15
Bitiş Tarihi : 2020-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-12-10
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Analysis of Middle School Students' Attitudes Towards Stem in Terms Of Various Variables

Başlama Tarihi : 2019-05-10
Bitiş Tarihi : 2019-11-10
Tamamlandı Tarihi : 2019-10-02
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Araştırma Sorgulamaya Dayalı Genel Biyoloji Laboratuvarı Dersinde Blog Kullanımının Yansıtıcı Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi

Başlama Tarihi : 2018-11-15
Bitiş Tarihi : 2019-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-22
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Investigating the Innovation Competences of Vocational School Instructors

Başlama Tarihi : 2017-03-31
Bitiş Tarihi : 2017-10-01
Tamamlandı Tarihi : 2017-09-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Fen Bilgisi Eğitimi

Anahtar Kelimeler :




Güncelleme Tarihi : 2023-10-25 12:28:44

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!