Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:36:21
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 19.09.2024 05:18:29
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 21:50:05
Kişisel Bilgiler
DR. ÖĞR. ÜYESİ GAMZE KIRILMAZKAYA
- E-posta: gkirilmazkaya@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1271
- Bağlı Birimi : Fen Bilgisi Eğitimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/gkirilmazkaya
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2010 - 2014
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi
Yüksek Lisans
2007 - 2010
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve sosyal becerilerinin karşılaştırılması
Lisans
2003 - 2007
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2016 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2019 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Web 2.0 araçlarının 5'inci sınıf öğrencilerinin dünya ve evren konusu kavram yanılgıları ve başarıları ile yapılandırmacı öğrenme ortamları algıları ve 21'inci yüzyıl becerilerine etkisi
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MUSTAFA ŞENEL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- ORTAOĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA OKURYAZARLIKLARININ BELİRLENMESİ
- Dicle Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MEHMET YUSUF BERK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Fen bilgisi öğretmenlerinin küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi uygulamalarının araştırılması
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
- NEVAL DEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Web 2.0 araçlarının hücre ve bölünmeler ünitesindeki başarıya ve öz düzenlemeli öğrenme becerilerine etkisi
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MELİKE USTA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
Dersler
VERİLEN DERSLER
Yüksek Lisans Tez Çalışması,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilimin Teknolojideki Uygulamaları,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Fen Öğretimi I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Seminer,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (I.Yarıyıl),2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fen Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Süreç Becerileri Öğretimi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları ve Kavramsal Değişim,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul Dışı Öğrenme Ortamları,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2020-2021,Lisans (Türkçe)
TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ (SEÇMELİ),2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2019-2020,Lisans (Türkçe)
YAPISALCI YAKLAŞIM (SEÇMELİ),2019-2020,Lisans (Türkçe)
Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2019-2020,Lisans (Türkçe)
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
OKUL DENEYİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVARI UYGULAMALARI I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI (SEÇMELİ),2018-2019,Lisans (Türkçe)
YAPISALCI YAKLAŞIM (SEÇMELİ),2018-2019,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI,2018-2019,Lisans (Türkçe)
YAPISALCI YAKLAŞIM (SEÇMELİ),2017-2018,Lisans (Türkçe)
GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARI I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARI II,2017-2018,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (SEÇMELİ),2016-2017,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Uygulamaları Deneyimleri
Dergi Adı : Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt :
ISSN : 1308-8971
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : EFFECT OF SCIENCE TEACHING SUPPORTED WITH SCIENTIFIC STORIES ON STUDENTS’ ACADEMIC SUCCESS, ATTITUDES AND MOTIVATION
Dergi Adı : İnternational online journal of education and teaching
Cilt : 9
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Ve Çevre Sorunlarına İlişkin Görüşleri
Dergi Adı : Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 2146-7862
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : The Effect of POE Method with Phet Simulation on Primary School Student’s Science Attitudes and Success: Greenhouse Effect
Dergi Adı : Education Quarterly Reviews
Cilt :
ISSN : SSN 2657-215X
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Effect of Hands-On Science Activities on Students’ Academic Achievement and Scientific Attitude
Dergi Adı : International Journal of Education & Literacy Studies
Cilt :
ISSN : 2202-9478
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE MÜHENDİSLİK ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ
Dergi Adı : Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 2791-7789
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Examining Predictive Effects of Attitudes toward STEM and Demographic Factors on Academic Achievement
Dergi Adı : Issues in Educational Research
Cilt : 30
ISSN : 1837-6290
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE İLİŞKİNHAZIRBULUNUŞLUKLARININ İNCELENMESİ
Dergi Adı : Turkish Studies
Cilt : 13
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : The Meaning Crisis of Curriculum in Information Age
Dergi Adı : International Journal of Information and Education Technology
Cilt : 7
ISSN : 2010-3689
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretimine İlişkin Görüşlerinin Araştırılması (Şanlıurfa Örneği)
Dergi Adı : Harran maarif dergisi
Cilt :
ISSN : 2564-761X
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUVARINA YÖNELİK KAYGI VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Dergi Adı : JOURNAL of SOCIAL & HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR)
Cilt :
ISSN : 2459-1149
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Fotosentez Konusu Hakkında KavramYanılgılarının Vee Diyagramı Aracılığıyla Belirlenmesi ve BuAraca Yönelik Görüşlerinin Tespiti
Dergi Adı : Erzincan University Journal of Education Faculty
Cilt : 18
ISSN : 2148-7758
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Peer Assessment Activities for theSecondary Students in Science and Technology Course
Dergi Adı : Turkish Journal of Educational Studies (TURK-JES)
Cilt :
ISSN : 2458-8210
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tutum Ve Akademik Başarılarına Etkisi
Dergi Adı : Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cilt :
ISSN : 1307-9581
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Determining The Level Of Assessment And Evaluation Knowledge Of Computer Education And Instructional Technology Department Preservice Teachers
Dergi Adı : Kesit Akademi Dergisi
Cilt :
ISSN : 2149-9225
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Determination of Preservice Science Teachers Self Efficiency
Dergi Adı : International Journal of Liberal Arts and Social Science
Cilt :
ISSN : 2307-924x
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının özyeterlik inançları ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi (elazığ ili örneği)
Dergi Adı : Fırat Üniversitesi Harput Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2148-2527
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Tahmin Et Gözle Açıkla Yönteminin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarilarina Ve Fene Karşi Tutumlarina Etkisinin İncelenmesi
Dergi Adı : Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi Journal of International Social Research
Cilt :
ISSN : 1307-9581
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) ÖZGÜVEN ALGILARININ İNCELENMESİ
Dergi Adı : Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cilt :
ISSN : 2149-083X
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmen ve Öğrencilerinin Tutum ve Başarılarına Etkisi
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies
Cilt :
ISSN : 2148-4163
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : İlköğretim Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sosyal Becerilerinin Karşılaştırılması
Dergi Adı : E-Journal Of New World Sciences Academy
Cilt :
ISSN : 1306-3111
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Akıllı Tahta Kullanımının Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarı ve Tutuma Etkisi
Dergi Adı : E-Journal Of New World Sciences Academy
Cilt :
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Sosyo Bilimsel Konusunu Online Argümantasyon Yöntemiyle Öğrenmesi
Dergi Adı : E-Journal Of New World Sciences Academy
Cilt :
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Uygulamaları Deneyimleri.
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SOSYO-BİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARININ TESPİTİ
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİ DÜZEYLERİ İLE FEN ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The Effect of POE Method with PhET Simulation on Primary School Student’s Science Attitudes and Success: Greenhouse Effect
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Araştırma-Sorgulama Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Fen Öz-Yeterlikleri Ve Fen Deneylerine Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Ve Çevre Sorunlarına İlişkin Görüşleri
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : EFFECT OF SCIENCE TEACHING SUPPORTED WITH SCIENTIFIC STORIES ON STUDENTS’ ACADEMIC SUCCESS, ATTITUDES AND MOTIVATION
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Investigation of the Effects of Inquiry-Based Science Teaching on Pre-service Teachers' Science Process Skills and Motivation
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Effect of Hands-On Science Activities on Students’ Academic Achievement and Scientific Attitude
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ARAŞTIRMA-SORGULAMAYA DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE MÜHENDİSLİK ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 4*
Makale Adı : Examining predictive effects of attitudes toward STEM and demographic factors on academic achievement
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) ÖZGÜVEN ALGILARININ İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Eğitimi Kavram Algıları
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUKLARININ İNCELENMESİ.
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Araştırma Sorgulamaya Dayalı Genel Biyoloji Laboratuvarı Dersinde Blog Kullanımının Yansıtıcı Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öz Yönetimli Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretimine İlişkin Görüşlerinin Araştırılması (Şanlıurfa Örneği)
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The Meaning Crisis of Curriculum in Information Age
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUVARINA YÖNELİK KAYGI VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Meslek Yüksekokulu Öğretim Elemanlarının İnovasyon Yeterliliklerinin Araştırılması
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Preservice Primary School Teachers’ Views on the STEM Method
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİS VE MÜHENDİSLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Öğretmen adayları fotosentez konusu hakkında kavram yanılgılarının vee diyagramı aracılığıyla belirlenmesi ve bu araca yönelik görüşlerinin tespiti
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 11
Makale Adı : DETERMINING THE LEVEL OF ASSESSMENT AND EVALUATION KNOWLEDGE OF COMPUTER EDUCATION AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY DEPARTMENT PRESERVICE TEACHERS
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : TAHMİN ET-GÖZLE-AÇIKLA YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE FENE KARŞI TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ.
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen ve Teknoloji Dersinde Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Akran Değerlendirme Etkinlikleri
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYETERLİK İNANÇLARI VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ (ELAZIĞ İLİ ÖRNEĞİ)
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) özgüven algılarının incelenmesi
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Tahmin et-gözle-açıkla yönteminin ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarına ve fene karşı tutumlarına etkisinin incelenmesi
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 26
Makale Adı : DETERMINATION OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS'SELF EFFICIENCY
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TUTUM VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ.
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Peer Assessment Activities For the Secondary Students in Science and Technology Course
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Bilgisayar destekli öğretimin fen ve teknoloji öğretmen ve öğrencinin tutum ve başarısına etkisi
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 16
Makale Adı : The effect of computer assisted instruction in science and technology course to teachers and students’ attitudes and achievements
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 24
Makale Adı : Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi/The effects of …
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 21
Makale Adı : BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN TUTUM VE BAŞARILARINA ETKİSİ
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Bilgisayar destekli öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının tutum ve akademik başarılarına etkisi
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 10
Makale Adı : AKILLI TAHTA KULLANIMININ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARI VE TUTUMA ETKİSİ
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 32
Makale Adı : AKILLI TAHTA KULLANIMININ İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARI VE TUTUMA ETKİSİ
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının sosyal becerilerinin karşılaştırılması
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin nükleer enerji sosyobilimsel konusunu online argümantasyon yöntemi ile öğrenmesi
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 24
Makale Adı : Akıllı tahta kullanım öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutumuna etkisi
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 14
Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmaları on-line argümantasyon yöntemi ile öğrenmesi
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 36
Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde performans görevlerini hazırlarken kullandıkları bilgi iletişim teknolojilerinin
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 11
Makale Adı : Etkileşimli tahta kullanımının ilköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutuma etkisi. 109 5th International Computer & Instructional Technologies …
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : İlköğretim öğrencilerinin nükleer enerji sosyo-bilimsel konusunu online argümantasyon yöntemi ile öğrenmesi
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 28
Makale Adı : Elementary students use of smart board the effect of achievement and attitude in science and technology course
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 9
Makale Adı : İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve sosyal becerilerinin karşılaştırılması/The comparison between science and class of candidate …
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 34
Makale Adı : İlköğretim fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve sosyal becerilerinin karşılaştırılması
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 33
Makale Adı : İLKÖĞRETİM OKULLARINDA FEN VE TEKNOLOJİSİ DERSİ MATERYAL İHTİYACININ BELİRLENMESİ
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Uygulamaları Deneyimleri
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Bildiri Adı : DETERMINATION OF SECONDARY SCHOOL 5TH GRADE STUDENTS' MISCONCEPTIONS ABOUT THE WORLD AND THE UNIVERSE
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, Şenel Mustafa
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.05.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2023
Basım Tarihi :30.05.2023
Bildiri Adı : INVESTIGATION OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES' SELF-CONFIDENCE LEVELS OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE AND THEIR ATTITUDE TO DISTANCE EDUCATION
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2023
Basım Tarihi :30.05.2023
Bildiri Adı : RESEARCHING TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF SCIENCE TEACHERS
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, Demir Neval
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.04.2023
Basım Tarihi :15.05.2023
Bildiri Adı : AN INVESTIGATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS' AWARENESS LEVELS TOWARDS CLIMATE CHANGE
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.04.2023
Basım Tarihi :20.04.2023
Bildiri Adı : WEB 2.0 ARAÇLARININ HÜCRE VE BÖLÜNMELER ÜNİTESİNDEKİ BAŞARIYA ETKİSİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : USTA MELİKE, KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2023
Basım Tarihi :26.03.2023
Bildiri Adı : SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİ DÜZEYLERİ İLE FEN ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.11.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.11.2022
Basım Tarihi :17.12.2022
Bildiri Adı : Investigation of the Effects of Inquiry-Based Science Teaching on Pre-service Teachers' Science Process Skills and Motivation
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.11.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.11.2022
Basım Tarihi :15.12.2022
Bildiri Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Eğitimi Kavram Algıları
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.11.2019
Basım Tarihi :30.10.2019
Bildiri Adı : Araştırma Sorgulamaya Dayalı Genel Biyoloji LaboratuvarıDersinde Blog Kullanımının Yansıtıcı Düşünme Becerisi ÜzerineEtkisi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2018
Basım Tarihi :12.12.2018
Bildiri Adı : Meslek Yüksekokulu Öğretim Elemanlarının İnovasyon Yeterliliklerinin Araştırılması
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,AKPUNAR BÜRHAN,ÖZEREN ENDER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.05.2017
Basım Tarihi :04.10.2017
Bildiri Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYEHAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2017
Basım Tarihi :27.09.2017
Bildiri Adı : Preservice Primary School Teachers’ Views on the STEM Method
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :22.05.2017
Bildiri Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİS VE MÜHENDİSLİK ALGILARININBELİRLENMESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.09.2016
Basım Tarihi :05.10.2016
Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Dersinde Bit Kullanımına Karşı Öğretmenlerin tutumları ve Bit Kullanımının Öğrencilerin Tutum ve Başarılarına Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.09.2014
Basım Tarihi :10.10.2014
Bildiri Adı : Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Genetik Mühendisliği Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin Tespiti
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, Yucasu Şafak
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.09.2014
Basım Tarihi :13.09.2014
Bildiri Adı : Akıllı tahta kullanımının ilköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarı ve tutuma etkisi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE,KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2011
Basım Tarihi :12.06.2012
Bildiri Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmaları Online Argümantasyon Yöntemi ile Öğrenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.05.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.05.2011
Basım Tarihi :05.12.2011
Bildiri Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Sosyo Bilimsel Konusunu Online Argümantasyon Yöntemi İle Öğrenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, KEÇECİ GONCA, KIRILMAZKAYA GAMZE, şenel abdulkadir
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.10.2011
Basım Tarihi :24.10.2011
Bildiri Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersinde Performans Görevlerini Hazırlarken Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerinin Tespiti
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.05.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.05.2011
Basım Tarihi :20.02.2011
Bildiri Adı : İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum ve Çevre (FTTÇ) Algılama Düzeyleri (Elazığ İli Örneği)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, EMRE İRFAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :10.10.2010
Bildiri Adı : İlköğretim Okullarında Fen Ve Teknolojisi Dersi Materyal İhtiyacının Belirlenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE, KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, ZENGİN RAŞİT, POLAT SİNAN, AKGÜN ÖNER, KOÇ BELGİN, KANSU MELTEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.10.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :08.10.2008
Bildiri Adı : Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümü Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Bilgi Seviyesinin Tespiti
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KEÇECİ GONCA,KIRILMAZKAYA GAMZE,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.10.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.10.2012
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Yeterliliğinin Tespiti Bir Durum Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.05.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Dersinde Öz Akran Ve Öğretmen Değerlendirmelerinin Karşılaştırmalı Analizi
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.09.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Dersinde Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Akran Değerlendirme Etkinliği Bir Durum Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.05.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin ve Teknolojiye Karşı Tutumlarının Belirlenmesi
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRILMAZKAYA GAMZE,KEÇECİ GONCA,KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.10.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.10.2012
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 4
Kitap Adı : Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VII
Yazar Adı : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Akademisyen kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-399-138-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Eğitimde Güncel Yaklaşımlar-2
Yazar Adı : KIRILMAZKAYA GAMZE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : EFE AKADEMİ YAYINLARI
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6954-74-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Eğitimde Güncel Araştırmalar 2022
Yazar Adı : KIRILMAZKAYA GAMZE, KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, ATICI BÜNYAMİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Gece Kitaplığı
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-430-196-4
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2022
Kitap Adı : Eğitim Bilimleri Araştırma, Teori
Yazar Adı : KIRILMAZKAYA GAMZE, KIRBAĞ ZENGİN FİKRİYE, ATICI BÜNYAMİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Livre de Lyon
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-2-38236-245-7
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2021
Proje&Patent&Tasarım
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 8
Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNE YÖNELİK FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-07-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÖZGÜVEN DÜZEYLERİNİN VE UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Bitiş Tarihi : 2023-11-11
Tamamlandı Tarihi : 2023-07-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Sınıf Öğretmen adaylarının Bilimsel Süreç Beceri Düzeyleri ile Fen Bilgisi Öz-Yeterlik Düzeylerinin Karşılaştırılması
Bitiş Tarihi : 2023-05-17
Tamamlandı Tarihi : 2023-02-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Araştırma Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri ve Motivasyonlarına Etkisinin Araştırılması
Bitiş Tarihi : 2023-04-30
Tamamlandı Tarihi : 2022-11-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİ KAVRAM ALGILARI
Bitiş Tarihi : 2020-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-12-10
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Analysis of Middle School Students' Attitudes Towards Stem in Terms Of Various Variables
Bitiş Tarihi : 2019-11-10
Tamamlandı Tarihi : 2019-10-02
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Araştırma Sorgulamaya Dayalı Genel Biyoloji Laboratuvarı Dersinde Blog Kullanımının Yansıtıcı Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi
Bitiş Tarihi : 2019-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-22
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Investigating the Innovation Competences of Vocational School Instructors
Bitiş Tarihi : 2017-10-01
Tamamlandı Tarihi : 2017-09-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Gamze KIRILMAZKAYA
Anahtar Kelimeler :
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2023-10-25 12:28:44