YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.09.2024 08:11:19
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.09.2024 08:19:37
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.09.2024 03:29:13
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 13.09.2024 00:05:44

Kişisel Bilgiler

ÖĞR. GÖR. HASAN GÖĞCE




  • E-posta: hgogce@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 2582
  • Bağlı Birimi : Pazarlama
  • Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/hgogce

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2011 - 2020

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/

Tez Adı: Bir hizmet ekosistemi olarak müzeler: Hizmet baskın mantık çerçevesinde birlikte yaratım ve değer kavramları üzerine bir araştırma

Yüksek Lisans

2008 - 2010

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZSİZ)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Pazarlama

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2012 - 2021
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
AKÇAKALE MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2021 - 2021
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
ŞANLIURFA SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Program Başkanı
2014 - 2020
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER

Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.

Dersler

VERİLEN DERSLER

Matematik,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Pazarlamada Yani Yaklaşımlar,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Danışmanlık,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Medya Okuryazarlığı,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

İşyeri Eğitimi ve Uygulaması,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Bitirme Projesi,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Etkili İletişim ve İkna Teknikleri,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Marka Yönetimi,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Temel İletişim,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Kalite Sistemleri,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Bitirme Projesi,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

İşyeri Eğitimi ve Uygulaması,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Pazarlama İlkeleri,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Medya Okuryazarlığı,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Kalite Yönetim Sistemleri,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Marka İletişimi ve Uygulamaları,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Pazarlamada Yani Yaklaşımlar,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

İletişim,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Mesleki Yabancı Dil,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Hizmet Pazarlaması,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Etkili İletişim ve İkna Teknikleri,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

ELEKTRONİK PAZARLAMA,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

MATEMATİK,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

MARKA YÖNETİMİ,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

İLETİŞİM,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

YÖNETİM VE ORGANİZASYON,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

MESLEK ETİĞİ,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

DAVRANIŞ BİLİMLERİ,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

SATIŞ YÖNETİMİ,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

REKLAM KAMPANYALARI,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

YABANCI DİL-2,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

İHRACAT TEKNİKLERİ,2012-2013,Önlisans (Türkçe)

İŞETME YÖNETİMİ 2,2012-2013,Önlisans (Türkçe)

EKONOMİ,2012-2013,Önlisans (Türkçe)

GLOBAL PAZARLAMA,2012-2013,Önlisans (Türkçe)

İŞETME YÖNETİMİ,2012-2013,Önlisans (Türkçe)

MESLEK ETİĞİ,2012-2013,Önlisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 4

Makale Adı : Üniversitelerin Marka Bileşenleri Üzerine Nitel Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : GÖĞCE HASAN, ÖZBERK FIRAT
Dergi Adı : Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 1309-6362
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Hizmet Baskın Mantık ve Ortaklaşa Değer Yaratımı: Pazarlama Disiplini İçin Bütüncül Bir Değer Yaklaşımı

Yazar Bilgisi : GÖĞCE HASAN,ÖZMEN MÜJDAT
Dergi Adı : Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2667-8373
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Bir Pazarlama Teorisi Olarak Hizmet Baskın Mantık

Yazar Bilgisi : GÖĞCE HASAN
Dergi Adı : Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1309-6362
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : In The Framework of Green Marketing Activities A Study to Determine the Tendencies of University Students Towards Using Environment Friendly Products

Yazar Bilgisi : ARSLAN BARAN, GÖĞCE HASAN
Dergi Adı : INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY AND BUSİNESS MANAGEMENT
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 6

Makale Adı : Üniversitelerin Marka Bileşenleri Üzerine Nitel Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : H GÖĞCE, F ÖZBERK
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Hizmet Baskın Mantık ve Ortaklaşa Değer Yaratımı: Pazarlama Disiplini İçin Bütüncül Bir Değer Yaklaşımı

Yazar Bilgisi : H Göğce, M Özmen
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : Bir Pazarlama Teorisi Olarak Hizmet Baskın Mantık 1

Yazar Bilgisi : H Göğce
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : In the framework of green marketing activities: a study to determine the tendencies of university students towards using environment-friendly products

Yazar Bilgisi : B Arslan, H Gögce
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 10

Makale Adı : PAZARLAMA DİSİPLİNİNDE “HİZMET” VE “HİZMET-LER” KAVRAMLARINI YENİDEN DÜŞÜNMEK

Yazar Bilgisi : H GÖĞCE
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Bir hizmet ekosistemi olarak müzeler: Hizmet baskın mantık çerçevesinde birlikte yaratım ve değer kavramları üzerine bir araştırma

Yazar Bilgisi : H Göğce
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 1

Bildiri Adı : Bir Hizmet Ekosistemi Olarak Müzeler

Etkinlik Adı : 26. Ulusal Pazarlama Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖĞCE HASAN, ÖZMEN MÜJDAT
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Hizmet Pazarlaması>Pazarlama Araştırmaları>Pazarlama Araştırmaları>Hizmet Ekosistemi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :15.07.2022

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 3

Kitap Adı : İktisadi ve İdari Bilimlerde Teorik ve Ampirik Çalışmalar Üzerine

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : GÖĞCE HASAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Etiği>Tüketici Davranışları>Modernite,Tüketim,Yabancılaşam
Yayın Evi : Çizgi Kitapevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-396-171-8
Basım Türü :Elektronik
YIL :2024

Kitap Adı : İktisadi ve İdari Meseleler Üzerine-2

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : GÖĞCE HASAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Hizmet Pazarlaması>Pazarlama Etiği>Pazarlama Teorisi
Yayın Evi : Kriter Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8373-69-1
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2022

Kitap Adı : İşletme Alanında Güncel Yazınlar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : GÖĞCE HASAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama Araştırmaları>Hizmet Pazarlaması>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7148-24-5
Basım Türü :Elektronik
YIL :2021

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 1

Proje Adı: 30. Yılında Harran Üniversitesi Kurumsal Kimlik Çalışmaları İçin Gerekli Altyapının Sağlanması ve Yüksek Kaliteli Görüntü İşleme Teknikleri ile Korunması

Başlama Tarihi : 03.11.2021
Bitiş Tarihi : 15.08.2022
Proje Konusu : Medya teknolojilerinin ve uygulamalarının yoğun olarak yer aldığı görsel ve işitsel ögelerin önem kazandığı günümüzde üniversitenin kurumsal kimliği; üniversitenin bilinirliğini ve tercih edilebilirliğini arttırmada, kurum imajını güçlendirip marka değerini yükseltmede önemli bir etkiye sahip olduğu çeşitli araştırmalarda gösterilmiştir. Üniversite tanıtım filmleri dijital içerikleriyle, geleneksel medya araçlarına nazaran daha fazla izlenme, beğenilme, linkler aracılığıyla etkileşime geçilebilme imkânı sağlamaktadır. Buna ek olarak artan internet kullanımı, web sitelerinin hızla güncelleştirilebilmesi, pratik olması, ekonomik olması, yirmi dört saat dünyanın her yerinden erişimin sağlanabilmesi gibi avantajlar, web sitelerinin geniş bir hedef kitleye ulaşmada etkili araçlardan biri olmasını sağlamış ve üniversitelerin bilinirliğini arttırmıştır. Dijitalleşen yeni dünyada birçok üniversite tercih edilebilmek adına ciddi yatırımlar yapmaktadırlar. Üniversitemizin dinamik yapısının devamı için yüksek kaliteli (4K / HD) görsellere dikkat eden, çevrim içi mecralarda daha çok vakit geçiren yeni nesil potansiyel öğrencilerimize, üniversitemizi anlatabilmek ve görsel dünyaya önem veren gençlerin dikkatini çekebilmek adına deneysel uygulamaları içeren veri işleme yöntemiyle kaliteli görseller elde edilebilmesi, bu uygulamalar sonrasında ortaya çıkan sonuçların analizleri ile yayın/yayınlar yapılabilmesi ve özgün değere sahip görsel ögeler oluşturularak bir arşiv oluşturulması projenin faydalı yönü olacaktır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-11-09 20:27:45

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 2

Proje Adı: Bir Hizmet Ekosistemi Olarak Müzeler

Başlama Tarihi : 2022-06-29
Bitiş Tarihi : 2022-12-28
Tamamlandı Tarihi : 2022-07-01
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hasan GÖĞCE
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: 30. Yılında Harran Üniversitesi Kurumsal Kimlik Çalışmaları İçin Gerekli Altyapının Sağlanması ve Yüksek Kaliteli Görüntü İşleme Teknikleri ile Korunması

Başlama Tarihi : 2021-11-03
Bitiş Tarihi : 2022-11-02
Tamamlandı Tarihi : 2022-08-15
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Cihan TABAK, Hasan GÖĞCE, Fırat ÖZBERK, Mahmut Kemal AÇIKYOL
Anahtar Kelimeler : Yüksek Görüntü İşleme, Tasarım, Kurumsal Kimlik, Tanıtım Filmi
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Bilim Alanı : Pazarlama

Anahtar Kelimeler :
Tüketici Davranışları
Pazarlama İletişimi
Pazarlama Araştırmaları

Güncelleme Tarihi : 2019-07-06 12:36:35

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!