YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 22:16:54
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:08:14
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.09.2024 11:48:22
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 18:51:53

Kişisel Bilgiler

PROF. HÜSEYİN KOTAMAN




  • E-posta: hkotaman@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 3657

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2005 - 2007

Pennsylavania State University University College Park Campus

Okul Öncesi Eğitimi

Tez Adı: Impacts of dialogical storybook reading on children’s receptive vocabulary development and their parents’ self-efficacy for storybook reading

Yüksek Lisans

2003 - 2004

The Pennsylvania State University

Okul Öncesi Eğitimi

Tez Adı: TURKISH ADULTS AWARENESS OF THE IMPORTANCE OF EARLY YEARS IN CHILD DEVELOPMENT

Lisans

1997 - 2001

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

EDEBİYAT FAKÜLTESİ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK PR. (İÖ)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Okul Öncesi Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOÇENT
2013 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER

Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER

Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.

Dersler

VERİLEN DERSLER

Çocuk Ruh Sağlığı,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

Çocuk ve Oyun,2012-2013,Önlisans (Türkçe)

Çocukla İletişim,2012-2013,Önlisans (Türkçe)

Experiences with the Young Children I,2011-2012,Lisans (İngilizce)

Theories and Applications in Early Childhood Education,2011-2012,Lisans (İngilizce)

Administrating and Supervising Child Institutions,2011-2012,Lisans (İngilizce)

Experiences with the Young Children II,2011-2012,Lisans (İngilizce)

The Learning Environment,2011-2012,Lisans (İngilizce)

Parent Education,2011-2012,Lisans (İngilizce)

Child Rights,2011-2012,Lisans (İngilizce)

Bireyi Tanıma Teknikleri,2010-2011,Lisans (Türkçe)

Etkili İletişim,2010-2011,Lisans (Türkçe)

Ana-baba Eğitimi,2010-2011,Lisans (Türkçe)

Rehberlik,2010-2011,Lisans (Türkçe)

Çocukta Yaratıcılığın Geliştirilmesi,2010-2011,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2010-2011,Lisans (Türkçe)

Psikolojiye Giriş,2010-2011,Lisans (Türkçe)

Çocuk Ruh Sağlığı,2010-2011,Lisans (Türkçe)

Eğitim Psikolojisi,2010-2011,Lisans (Türkçe)

Eğitim Psikolojisi,2010-2011,Yüksek Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2010-2011,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 56

Makale Adı : The Impact of Acquaintance Meetings on Children’s School Adjustment and Teachers’ Burnout in Preschools

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,BALCI ASLI,AYDIN KILIÇ ZEYNEP NUR,İnceoğlu Seval
Dergi Adı : Early Childhood Education Journal
Cilt :
ISSN : 1082-3301
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Impact of type of storybook character on Children’s costly sharing behavior

Yazar Bilgisi : BALCI ASLI,KOTAMAN HÜSEYİN,TOPUZ BEGÜM
Dergi Adı : European Journal of Developmental Psychology
Cilt :
ISSN : 1740-5629
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Impact of teachers' emotional intelligence psychological well-being, efficacy on young children's emotional and academic school readiness

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, EVRAN DERYA
Dergi Adı : Impact of teachers' emotional intelligence psychological well-being, efficacy on young children's emotional and academic school readiness
Cilt : 8
ISSN : 2636-8412
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Impact of Kindergarten Teachers’ Scientific Processing Skills Training on Children’s Science and Mathematics Development

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, İnceoğlu Seval
Dergi Adı : Early Years
Cilt :
ISSN : 0957-5146
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Do Action Speaks Louder Than Words? Young Children’s Selective Trust Decisions

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, POLAT CAHİT
Dergi Adı : CURRENT PSYCHOLOGY
Cilt :
ISSN : 1046-1310
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Young children’s trust and sharing decisions

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,ASLAN MUSTAFA
Dergi Adı : International Journal of Child Care and Education Policy
Cilt : 18
ISSN : 2288-6729
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Dancing program and young children’s social development

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, İnceoğlu Seval, Kotaman Şeyma, Kotaman Şeyma
Dergi Adı : Current Psychology
Cilt :
ISSN : 1046-1310
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Developmental trajectory of children’s epistemic and interpersonal trust decision for acting and testifying informants

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,ASLAN MUSTAFA
Dergi Adı : Journal of Cognitive Psychology
Cilt : 36
ISSN : 2044-5911
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Children’s epistemic and interpersonal trust decisions for precise versus relative testimony

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, ASLAN MUSTAFA
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt : 193
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Improving early childhood teachers’ emotional skills supporting children’s academic socio-emotional development

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt : 193
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Early Childhood Teachers Emotional Intelligence, Efficacy, Psychological Well-Being and Teacher Burnout

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, EVRAN DERYA
Dergi Adı : International Journal of Research in Teacher Education
Cilt : 14
ISSN : 1308-951X
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Impact of in-service environmental educatin on early childhood teachers' environmental attitude.

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, Karaboğa İlayda, Bilgin Serkan, TUĞRUL BELMA, Karaboğa İlayda, Bilgin Serkan
Dergi Adı : Discourse and Communication for Sustainable Education
Cilt : 13
ISSN : 2255-7547
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Comparison of Impact of Secular and Religious Education on Children\u2019s Factuality Judgements and Problem Solving Strategies

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : British Journal of Religious Education
Cilt : 44
ISSN : 0141-6200","1740-7931
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Teachers' emotional intelligence and burnout.

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, KARACABEY MEHMET FATİH, Ergin Demirali
Dergi Adı : Pyscho-Educational Research Reviews
Cilt : 11
ISSN : 2634-7172
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Young children’s selective trust decision between relative versus precise expressions

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, ASLAN MUSTAFA
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt : 192
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Increasing teacher candidates cognitive learning through increasing instructor's teaching immedicay

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, EVRAN DERYA
Dergi Adı : International Journal of Quality in Education
Cilt : 6
ISSN : 2636-8412
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Whom to share teacher, joker or stranger

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, ASLAN MUSTAFA
Dergi Adı : International Journal of Early Years Education
Cilt :
ISSN : 0966-9760","1469-8463
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Impact of physical exercise on teacher candidates academic learning performance and state motivation

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, EVRAN DERYA
Dergi Adı : Learning and Motivation
Cilt : 73
ISSN : 0023-9690
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Impact of mothers' and teachers' testimonies and scientific explanations on children's judgments.

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN, Ergin Demirali
Dergi Adı : Psycho-Educational Research Reviews
Cilt :
ISSN : 2643-7172
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : IMPACTS OF EARLY SELF-STUDY ON MATHEMATIC ACHIEVEMENT OF ADOLESCENTS

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : International Journal of Quality in education
Cilt : 4
ISSN : 2636-8412
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Student preferences for motivation type after successful completion of a mathematics task

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,ASLAN MUSTAFA
Dergi Adı : Educational Psychology
Cilt : 40
ISSN : 0144-3410","1469-5820
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Whom to trust: Joker or teacher

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : European Journal of Developmental Psychology
Cilt :
ISSN : 1740-5629
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Impacts of exposure to television and types of animations on children’xxs task persistence

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : EUROPEAN JOURNAL OF DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY
Cilt : 16
ISSN : 1740-5629
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Children’xxs choice: motivation after successful completion of a mathematics task

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
Cilt : 189
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : EARLY CHILDHOOD TEACHERS’ WILLINGNESS TO TEACH, TEACHING EFFICACY AND TEACHER BURNOUT

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : International Journal of Quality in Education
Cilt : 3
ISSN : 2636-8412
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Impact of earning on young children’s sharing behaviour

Yazar Bilgisi : BALCI ASLI,KOTAMAN HÜSEYİN,ASLAN MUSTAFA
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt :
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Impact of realistic and non-realistic storybook characters on young children’xxs book listening comprehension

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,BALCI ASLI
Dergi Adı : EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
Cilt : 189
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Comparison of impact of religious and secular education on young children’s factuality judgments

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : INTERNATIONAL CHILDREN’xxS SPIRITUALITY
Cilt : 23
ISSN : 1364-436X
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Impact of parenting, reward, and prior achievement on taskpersistence

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : LEARNING AND MOTIVATION
Cilt : 63
ISSN : 0023-9690
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Impact of Reading Frequencies and Attitudes on Early Childhood Teachersí Teaching Efficacy for Sustainable Development

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,BALCI ASLI,AYDIN KILIÇ ZEYNEP NUR
Dergi Adı : Discourse andCommunication forSustainable Education
Cilt : 9
ISSN : 2255-7547
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Impacts of rewarding and parenting styles on young children’xxs cheating behavior.

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : European Journal of Developmental Psychology
Cilt : 14
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Informational and fictional books: young children’xxs book preferences and teachers’xx perspective

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,Tekin Ali
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt : 187
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Impact of realistic and non-realistic storybook characters on young children’s book listening comprehension

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,BALCI ASLI
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt :
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Impact of storybook type on kindergarteners’ storybook comprehension.

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,BALCI ASLI
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt : 187
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Impact of religion on Turkish prospective early childhood teachers judgments of fact

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Journal of Education for Teaching
Cilt : 42
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Impact of verbal teacher immediacy on child development students course motivation and perception of their instructor

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,Tekin Ali Kemal,ARSLAN MUSTAFA
Dergi Adı : The International Journal of Early Childhood Learning
Cilt : 23
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Impact of religion on Turkish early childhood teachers factuality judgment and their classroom practices

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 12
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Turkish Prospective Early Childhood Teachers Emotional Intelligence Level and Its Relationship to Their Parents Parenting Styles

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Teacher Development
Cilt : 20
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Turkish Early Childhood Teachers Emotional Problems in Early Years of Their Professional Lives

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : European Early Childhood Education Research Journal
Cilt : 24
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : The impact of religion on the development of young children s factuality judgments

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,Ali Kemal Tekin
Dergi Adı : North American Journal of Psychology
Cilt : 17
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Turkish classroom teachers views on school readiness a phenomenological study

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Education 3-13: International, Elementary and Early Years Education
Cilt : 42
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Yeni bir eğitim yaklaşımı akılcı istek kuramına giriş

Yazar Bilgisi : Özbek Ömer, Kotaman Hüseyin
Dergi Adı : Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : The epistemological perspective on action research

Yazar Bilgisi : Kotaman Hüseyin, Tekin Ali
Dergi Adı : Journal of Educational and Social Research
Cilt : 3
ISSN : 2239-978X
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Early childhood teachers self efficacy for supporting children s development scale

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : International Journal of Psycho-Educational Sciences
Cilt : 2
ISSN : 2325-775X
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Ders öncesi yapılan beden hareketlerinin dersteki öğrenmeye etkisi Hava kuvvetleri komutanlığı uçak teknikeri kursunda yapılan bir araştırma

Yazar Bilgisi : Özbek Ömer, Kotaman Hüseyin
Dergi Adı : Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2011

Makale Adı : Examination of the impact of rubric use on achievement in teacher education

Yazar Bilgisi : Kotaman Hüseyin, Bay Erdal
Dergi Adı : New Educational Review
Cilt : 24
ISSN : 1732-6729
Yayın Tarihi : 2011

Makale Adı : Turkish early childhood educators sense of teacher efficacy

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Electronic Journal of Research in Educational Psychology
Cilt : 8
ISSN : 1696-2095
Yayın Tarihi : 2010

Makale Adı : Rudolf Steiner ve Waldorf Okulu

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2009

Makale Adı : Okul öncesi eğitiminde High Scope Modeli

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 26
ISSN : 1301-0085
Yayın Tarihi : 2009

Makale Adı : Kotaman H 2009 Ana babaların hikaye kitabı okumaya ilişkin özyeterlilik ölçeği

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 7
ISSN :
Yayın Tarihi : 2009

Makale Adı : Türk ana babaların çocuklarının eğitim öğretimlerine katılım düzeyleri

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 21
ISSN : 1301-3417
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : Impacts of dialogical storybook reading on young children s reading attitudes and vocabulary development

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Reading Improvement
Cilt : 45
ISSN : 0034-0510
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : Özyeterlilik inancı ve öğrenme performansının geliştirilmesi

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 21
ISSN : 1301-3416
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : Yaşamın ilk yıllarında çocuk gelişiminin ana babalar için önemine dair farkındalık düzeyleri

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Atatürk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 1302-3241
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : Reading acquisition through phonics methods in a Turkish elementary school A case study

Yazar Bilgisi : Kotaman Hüseyin, Tekin Ali, Tekin Gökçe
Dergi Adı : Reading Improvement
Cilt : 44
ISSN : 0034-0510
Yayın Tarihi : 2007

Makale Adı : Turkish parents dialogical storybook reading experiences A phenomenological study

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Dergi Adı : Journal of Instructional Psychology
Cilt : 34
ISSN :
Yayın Tarihi : 2007

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 86

Makale Adı : Impact of measurement activities on young children’s epistemic and interpersonal trust

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The Impact of Acquaintance Meetings on Children’s School Adjustment and Teachers’ Burnout in Preschools

Yazar Bilgisi : H Kotaman, S Ördek İnceoğlu, A Balcı, ZN Aydın Kılıç
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Developmental trajectory of children’s epistemic and interpersonal trust decision for acting and testifying informants

Yazar Bilgisi : H Kotaman, M Aslan
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Dancing program and young children’s social development

Yazar Bilgisi : H Kotaman, SÖ İnceoğlu, Ş Kotaman
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Impact of Kindergarten Teachers’ Scientific Processing Skills Training on Children’s Science and Mathematics Development

Yazar Bilgisi : H Kotaman, SÖ İnceoğlu
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Impact of type of storybook character on Children’s costly sharing behavior

Yazar Bilgisi : A Balcı, H Kotaman, B Topuz İn
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Young children’s trust and sharing decisions

Yazar Bilgisi : H Kotaman, M Aslan
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Early Childhood Teachers Emotional Intelligence, Efficacy, Psychological Well-Being and Teacher Burnout.

Yazar Bilgisi : H Kotaman, D Evram
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Children’s epistemic and interpersonal trust decisions for precise versus relative testimony

Yazar Bilgisi : H Kotaman, M Aslan
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Do Action Speaks Louder Than Words? Young Children’s Selective Trust Decisions

Yazar Bilgisi : H Kotaman, C Polat
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : IMPACT OF TEACHERS’EMOTIONAL INTELLIGENCE, PSYCHOLOGICAL WELL-BEING, EFFICACY ON YOUNG CHILDREN’S EMOTIONAL AND ACADEMIC SCHOOL READINESS

Yazar Bilgisi : H KOTAMAN, D EVRAN
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Improving early childhood teachers’ emotional skills supporting children’s academic socio-emotional development

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Öğrenme Psikolojisi

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Teachers’ emotional intelligence and burnout

Yazar Bilgisi : H Kotaman, E Demirali, F Karacabey
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Increasing teacher candidates cognitive learning through increasing instructor’s teaching immediacy

Yazar Bilgisi : H KOTAMAN
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Impact of In-Service Environmental Education on Early Childhood Teachers’ Environmental Attitude

Yazar Bilgisi : H Kotaman, İ Karaboğa, SP Bilgin, B Tuğrul
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Impact of in-service environmental education on early childhood teachers’ environmental attitude

Yazar Bilgisi : H Kotaman, İ Karaboğa, SP Bilgin, B Tuğrul
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Öğretmenler İçin Eğitim Felsefesi

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Young children’s selective trust decision between relative versus precise expressions

Yazar Bilgisi : H Kotaman, M Aslan
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Eleştirel Düşünce Düşünen, Eleştiren, Öğreten Öğretmen

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Impact of earning on young children’s sharing behaviour

Yazar Bilgisi : A Balcı, H Kotaman, M Aslan
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : Comparison of Impact of Secular and Religious Education on Children’s Factuality Judgements and Problem Solving Strategies

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Impact of physical exercise on teacher candidates academic learning performance and state motivation

Yazar Bilgisi : HK Derya Evran
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Whom to trust: Joker or teacher

Yazar Bilgisi : H Kotaman, M Arslan
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : Whom to share teacher, joker or stranger

Yazar Bilgisi : H Kotaman, M Aslan
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Impact of mothers’ and teachers’ testimonies and scientific explanations on children’s judgments

Yazar Bilgisi : H Kotaman, E Demirali
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Eğitim Felsefesi ve Özgürlük

Yazar Bilgisi : Ö Özbek, H Kotaman
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :

Makale Adı : IMPACTS OF EARLY SELF-STUDY ON MATHEMATIC ACHIEVEMENT OF ADOLESCENTS

Yazar Bilgisi : H KOTAMAN
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Student preferences for motivation type after successful completion of a mathematics task

Yazar Bilgisi : H Kotaman, M Aslan
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 10

Makale Adı : EARLY CHILDHOOD TEACHERS’WILLINGNESS TO TEACH, TEACHING EFFICACY AND TEACHER BURNOUT

Yazar Bilgisi : H KOTAMAN
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Impacts of dialogical storybook reading on young children’s reading attitudes and vocabulary development

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 156

Makale Adı : Informational and fictional books: young children's book preferences and teachers' perspectives

Yazar Bilgisi : H Kotaman, AK Tekin
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 54

Makale Adı : Özgür Çocuk Özgür İnsan

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Research in Young Children's Literacy and Language Development: Language and literacy development for different populations

Yazar Bilgisi : ON Saracho
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Impacts of exposure to television and types of animations on children’s task persistence

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Impact of realistic and non-realistic storybook characters on young children’s book listening comprehension

Yazar Bilgisi : H Kotaman, A Balcı
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 9

Makale Adı : Children’s choice: motivation after successful completion of a mathematics task

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : Impact of Reading Frequencies and Attitudes on Early Childhood Teachers’ š Teaching Efficacy for Sustainable Development

Yazar Bilgisi : H Kotaman, A Balcι, ZNK Aydιn
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 11

Makale Adı : Impact of parenting, reward, and prior achievement on task persistence

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 8

Makale Adı : Comparison of impact of religious and secular education on young children’s factuality judgments

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : Impact of storybook type on kindergarteners’ storybook comprehension

Yazar Bilgisi : H Kotaman, A Balcı
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 40

Makale Adı : Impact of rewarding and parenting styles on young children’s cheating behavior

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 13

Makale Adı : Impact of Religion on Turkish Early Childhood Teachers’ Factuality Judgments and Their Classroom Practice

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Turkish early childhood teachers’ emotional problems in early years of their professional lives

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 19

Makale Adı : Impact of Verbal Teacher Immediacy on Child Development Students' Course Motivation and Perception of Their Instructor.

Yazar Bilgisi : H Kotaman, AK Tekin, M Aslan
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Turkish prospective early childhood teachers’ emotional intelligence level and its relationship to their parents’ parenting styles

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 20

Makale Adı : Impact of religion on Turkish prospective early childhood teachers’ judgments of fact

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : İnsan Doğa ve Özgürlük

Yazar Bilgisi : Ö Özbek, H Kotaman
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Impact of verbal teacher immediacy on child development students’ course motivation and perception of their instructor

Yazar Bilgisi : AK Tekin, H Kotaman, M Aslan
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : The impact of religion on the development of young children's factuality judgments

Yazar Bilgisi : H Kotaman, AK Tekin
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : Early Childhood Learning

Yazar Bilgisi : H KOTAMAN, ALIK TEKIN, M ASLAN
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : YENİ BİR EĞİTİM YAKLAŞIMI AKILCI-İSTEK KURAMINA GİRİŞ

Yazar Bilgisi : Ö ÖZBEK, H KOTAMAN
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : Turkish classroom teachers' views on school readiness: A phenomenological study

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 26

Makale Adı : The epistemological perspectives on action research

Yazar Bilgisi : AK Tekin, H Kotaman
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 125

Makale Adı : Freedom and child rearing: critic of parenting practices from a new perspective

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 18

Makale Adı : Impacts of dialogical storybook reading on young children's reading attitudes and vocabulary development

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 142

Makale Adı : Early childhood teachers’ self-efficacy for supporting development scale

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : INTRODUCTION TO A NEW EDUCATIONAL APPROACH RATIONAL-WILL THEORY

Yazar Bilgisi : Ö Özbek, H Kotaman
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : Aşkla Doğan Çocuklar Zeki Olurlar

Yazar Bilgisi : Ö Özbek, H Kotaman
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : DERS ÖNCESİ YAPILAN BEDEN HAREKETLERİNİN DERSTEKİ ÖĞRENMEYE ETKİSİ: HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI UÇAK TEKNİKERLERİ KURSUNDA YAPILAN BİR ARAŞTIRMA

Yazar Bilgisi : Ö Özbek, H Kotaman
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Examination of the impact of rubric use on achievement in teacher education

Yazar Bilgisi : E Bay, H Kotaman
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : Examination of the Impact of Rubric Use on Achievement in Teacher Education.

Yazar Bilgisi : E Bay, H Kotaman
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 7

Makale Adı : Sentido de eficacia docente en los maestros turcos de educación infantil

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Eğitim Sistemleri

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Turkish early childhood educators's sense of teacher efficacy.

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 84

Makale Adı : YAŞAMIN İLK YILLARINDA ÇOCUK GELİŞİMİNİN, ANA-BABALAR İÇİN ÖNEMİNE DAİR FARKINDALIK DÜZEYLERİ

Yazar Bilgisi : H KOTAMAN
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Rudolf steiner ve waldorf okulu

Yazar Bilgisi : AGDH KOTAMAN
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 60

Makale Adı : ANA-BABALARIN HİKÂYE KİTABI OKUMAYA İLİŞKİN ÖZYETERLİLİK ÖLÇEĞİ

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 17

Makale Adı : Okul öncesi eğitimde High Scope modeli

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 24

Makale Adı : Ana-Babalarin Hikâye Kitabi Okumaya Ilişkin Özyeterlilik Ölçeği

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 19

Makale Adı : High Scope Model in Early Childhood Education

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Türk ana babalarının çocuklarının eğitim öğretimlerine katılım düzeyleri

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 184

Makale Adı : Self-efficacy belief and enhancement of learning performance

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 16

Makale Adı : Self-efficay belif and enhancement of learning performance

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 12

Makale Adı : Özyeterlilik inancı ve öğrenme performansının geliştirilmesine ilişkin yazın taraması

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 253

Makale Adı : Impacts of dialogical storybook reading on children's receptive vocabulary development and their parents' self-efficacy for storybook reading

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : Turkish Parents' Dialogical Storybook Reading Experiences: A Phenomenological Study.

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 21

Makale Adı : pEADING; ACQUISITION THROUGH PHONICS NIETHOD IN A TURKISH PUBLIC ELEMENTARY

Yazar Bilgisi : H Kotaman, AK Tekin, G Tekin
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 19*

Makale Adı : Turkish Adults' Awareness of the Importance of Early Years in Child Development

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2004
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Competence in Personal Selection Process

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2003
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Competence In Personel Selection

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 2003
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : VOLUME 52 Spring 2015 Number

Yazar Bilgisi : M Aşici, DN Bay, FMG Camahalan, A Wyraz, H Morgan, H Kotaman, ...
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Turkish early childhood educators’ sense of teacher efficacy belief

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : IMPACT OF MOTHERS’AND TEACHERS’TESTIMONIES AND SCIENTIFIC EXPLANATIONS ON CHILDREN’S JUDGMENTS IMPACT OF MOTHERS’AND TEACHERS’TESTIMONIES AND SCIENTIFIC EXPLANATIONS ON …

Yazar Bilgisi : H Kotaman, E Demirali
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : TURKISH KINDERGARTENERS'BOOK SELECTION DECISIONS

Yazar Bilgisi : H Kotaman
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : YENİ BİR EĞİTİM YAKLAŞIMI AKILCI-İSTEK KURAMINA GİRİŞ1

Yazar Bilgisi : Ö ÖZBEK, H KOTAMAN
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 27

Bildiri Adı : Güldürmenin ve Öğretmenin Paylaşma Üzerindeki Etkisi

Etkinlik Adı : 3rd INTERNATIONAL ZEUGMACONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,ASLAN MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.11.2019
Basım Tarihi :28.11.2019

Bildiri Adı : Ödül ve Yardımlaşma

Etkinlik Adı : 3rd INTERNATIONAL ZEUGMACONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.11.2019
Basım Tarihi :28.11.2019

Bildiri Adı : Küçük Çocukların Yargılarında Dış Bilginin Önemi ve Erken Din Eğitimi

Etkinlik Adı : 3rd INTERNATIONAL ZEUGMACONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.11.2019
Basım Tarihi :28.11.2019

Bildiri Adı : Güdülenmenin Aşamaları Dürtü, Arzu ve İstek

Etkinlik Adı : MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-II
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.09.2019
Basım Tarihi :07.10.2019

Bildiri Adı : Yüksek Öğretimde Öğretmen Yakınlığı

Etkinlik Adı : MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-II
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.09.2019
Basım Tarihi :07.10.2019

Bildiri Adı : ULUSAL EĞİTİMİN DÜZENLENMESİ

Etkinlik Adı : 3. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.06.2019
Basım Tarihi :15.07.2019

Bildiri Adı : EVDEN OKULA GEÇİŞİN KOLAYLAŞTIRILMASI

Etkinlik Adı : 3. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.06.2019
Basım Tarihi :15.07.2019

Bildiri Adı : IMPACT OF READING FREQUENCIES AND ATTITUDES ON EARLYCHILDHOOD TEACHERS’ TEACHING EFFICACY FORSUSTAINABLE DEVELOPMENT

Etkinlik Adı : 16th International UNESCO, BBCC Conference Sustainable Development, Culture, EducationRe-orienting Teaching Learning Strategies for Building Sustainable Future
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,BALCI ASLI,AYDIN KILIÇ ZEYNEP NUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.11.2018
Basım Tarihi :23.12.2018

Bildiri Adı : Öğrencilerin güdülenme için tercihleri

Etkinlik Adı : Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.11.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.11.2017
Basım Tarihi :14.12.2017

Bildiri Adı : Okul öcesi öğretmenlerin kitap okuma alışkanlıkları ve okumaya karşı tutumları

Etkinlik Adı : Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.11.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.11.2017
Basım Tarihi :14.11.2017

Bildiri Adı : Rekabet ve başarının okul öncesi çocukların kopya davranışı üzerindeki etkisi

Etkinlik Adı : 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :21.10.2017

Bildiri Adı : Mesleklerinin İlk Yıllarındaki Okul Öncesi ÖĞretmenlerinin Çocuklarla Yaşadıkları Duygusal Sorunlar

Etkinlik Adı : Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi “Erken Çocuklukta Müdahale Alanında Araştırma ve Uygulama arasında Köprüler Kurmak”
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.04.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.04.2014
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Impact of movement on academic achievement

Etkinlik Adı : 2. INTERNATTIONAL CONFERENCE OF YOUNG SCIENTESTS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Sözel öğretmen yakınlığının öğrencilerin güdülenmelerine ve öğretmenlerinin yakınlık derecesini değerlendirme etkisi

Etkinlik Adı : 8. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongre
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,ARSLAN MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Early childhood teachers self efficacy beliefs for supporting children s development scale

Etkinlik Adı : 26. OMEP WORLD CONFERENCE
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Dinin okul öncesi öğretmen adaylarının gerçekklik algısı üzerindeki etkisi

Etkinlik Adı : 5th International Conference on Research in Education-ICRE
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Turkish Kindergarteners Book Selection Decisions

Etkinlik Adı : 2nd International Conference on Education and Social Science
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.02.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.02.2015
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Freedom and child rearing: critic of parenting practices from a new perspective.

Etkinlik Adı : Procedia - Social and Behavioral Sciences,
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Felsefesi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.07.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Waldorf Okulu

Etkinlik Adı : Türkiye Özel Okullar Birliği Derneği 13. Geleneksel Eğitim Sempozyumu
Bildiri Türü : Davetli konuşmacı
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Türkiye nin Öğretmen Yetiştirme Felsefesi

Etkinlik Adı : Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi: Disiplinlerarası Katkı Kuram ve Uygulama Deneyimleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.10.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.10.2014
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Turkish Prospective Early Childhood Teachers Emotional Intelligence Level

Etkinlik Adı : , NetQ6 Project “Best Practices and Strategies in Early Education” Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Okul öncesi eğitimcilerinin öğretmenlik özeyeterlilik seviyeleri

Etkinlik Adı : 2. Uluslarası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Impact of Religion on Turkish Prospective Early Childhood Teacher s Factuality Jugdements

Etkinlik Adı : V. Eurapean Conference on Social and Behavioral Science
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Freedom and childrearing Critic of parenting practice from a new perspective

Etkinlik Adı : 1. WORLD CONFERENCE ON PSYCHOLOGY & SOCIOLOGY
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : The impact of storybook type on kindergarteners learning performance

Etkinlik Adı : VII. International Congress of Educational Research
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,BALCI ASLI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Impacts of Regular Sleep Cycle and Early Self Study on Mathematical Achievement

Etkinlik Adı : 7. SMTE International Conference on Science, Mathematics and Technology Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Turkish Early Childhood Teachers Emotional Intelligence Level

Etkinlik Adı : Netq6 Early Years Learning Network
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 10

Kitap Adı : Öğrenme Psikolojisi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Temel Alan>
Yayın Evi : Doruk Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9789755539867
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Okul Öncesi Eğitimi
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-427-761-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Öğretmenler İçin Eğitim Felsefesi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Felsefesi
Yayın Evi : Doruk Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9789755539096
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Eleştirel Düşünce: Düşünen, Eleştiren, Öğreten Öğretmen

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Temel Alan>
Yayın Evi : Doruk Yayımcılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-553-862-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : Eğitim Felsefesi ve Özgürük

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN,Özbek Ömer
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Doruk Yayımcılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9789755537740
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : Özgür Çocuk Özgür İnsan

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Doruk Yayımcılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-553-717-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Kitap Adı : Balkan Eğitim Araştırmaları

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Trakya Üniversitesi Yayını
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-975-374-213-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Kitap Adı : Aşkla Doğan Çocuklar Zeki Olurlar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : Özbek. Ömer, Kotaman. Hüseyin
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Yayın Evi : Yedirenk
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-9944-149-02-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2012

Kitap Adı : Önce Aklımızı Sonra Çocuklarımızın Sütünü Çaldılar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : Özbek. Ömer, Kotaman. Hüseyin
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Yayın Evi : Kendi Yayını
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-88080-0-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2011

Kitap Adı : Children s Vocabulary Development Through Dialogical Reading

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Yayın Evi : VDM
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-639-19014-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2009

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 1

Proje Adı: Okul Öncesi Öğretmenlerin Duygusal Becerilerinin Geliştirilmesi

Başlama Tarihi : 07.05.2020
Bitiş Tarihi : 06.05.2021
Proje Konusu : Görevlerine yeni atanmış ve/veya görevlerinde ilk yıllarını yaşayan okul öncesi öğretmenleri duygusal sorunlar yaşayabilmektedirler. Yaşadıkları bu sorunlar mesleki tükenmişliklerini tetikleyebilmektedir. Bu da öğretmenlerin hem sağlığını, hem de öğretmenlik başarımlarını etkileyebilmektedir. Öğretmenlerin duygularını tanıma, karşıdaki insanların duygularını anlayabilme ve duyguları yönetebilme konularında kendilerini geliştirmeleri için destek sağlayacak bir program hazırlanmıştır. Bu program sayesinde öğretmenlerin duygusal becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir. Böylece öğretmenlerin mesleki tükenmişliklerinin azalacağı, yetkinliklerinin ve başarımlarının artacağını düşünüyoruz. Böylece çocukların okula hazır olma düzeyinin yükselebileceği düşünülmektedir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-01-04 20:02:07

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 14

Proje Adı: Erken Çocukluk Zirvesi Sıfır Noktasından Geleceğe

Başlama Tarihi : 2022-05-24
Bitiş Tarihi : 2022-06-23
Tamamlandı Tarihi : 2022-06-27
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Erken Çocuklukta Bilimsel ve Eleştirel Düşünce

Başlama Tarihi : 2021-12-17
Bitiş Tarihi : 2022-12-16
Tamamlandı Tarihi : 2023-02-20
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN, Seval ÖRDEK İNCEOĞLU
Anahtar Kelimeler : ilimsel düşünce, eleştirel düşünce, fen, matematik, bilimsel süreç becerileri

Proje Adı: Okul Öncesi Öğretmenlerin Duygusal Becerilerinin Geliştirilmesi

Başlama Tarihi : 2020-05-07
Bitiş Tarihi : 2021-05-07
Tamamlandı Tarihi : 2021-06-29
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler : Okul öncesi öğretmenleri, duygusal zeka, öğretmenlik gelişimi, kişisel gelişim

Proje Adı: Güdülenmenin Aşamaları Dürtü, Arzu ve İstek

Başlama Tarihi : 2019-09-09
Bitiş Tarihi : 2020-03-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-12-03
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: GÜLDÜRMENİN VE ÖĞRETMENİN PAYLAŞMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ NİN VE ÖĞRETMENİN PAYLAŞMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Başlama Tarihi : 2019-09-09
Bitiş Tarihi : 2020-03-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-10-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: ULUSAL EĞİTİMİN DÜZENLENMESİ

Başlama Tarihi : 2019-07-25
Bitiş Tarihi : 2020-01-25
Tamamlandı Tarihi : 2019-08-26
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Early Childhood Teachers' Willingness to Teach, Teaching Efficacy and Teacher Burnout

Başlama Tarihi : 2018-11-09
Bitiş Tarihi : 2019-05-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-22
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Çocuk Eğitiminde Kurallar ve Özgürlük

Başlama Tarihi : 2018-04-10
Bitiş Tarihi : 2018-10-10
Tamamlandı Tarihi : 2018-08-29
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Duygusal Beceri Programı İle Geliştirilmesi

Başlama Tarihi : 2018-04-10
Bitiş Tarihi : 2018-10-10
Tamamlandı Tarihi : 2018-08-29
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: İKİNCİ VE SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÜDÜLENME İÇİN TERCİHLERİ

Başlama Tarihi : 2018-01-26
Bitiş Tarihi : 2018-07-26
Tamamlandı Tarihi : 2018-08-29
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Rekabet ve Başarının Okul Öncesi Çocukların Kopya Davranışı Üzerindeki Etkisi

Başlama Tarihi : 2017-09-29
Bitiş Tarihi : 2017-12-31
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-31
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Turkish Kindergarteners? Book Selection Decisions

Başlama Tarihi : 2015-02-03
Bitiş Tarihi : 2015-06-02
Tamamlandı Tarihi : 2015-12-31
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Impact of Religion on Turkish Prospective Early Childhood Teachers? Factuality Judgments

Başlama Tarihi : 2014-07-24
Bitiş Tarihi : 2014-07-24
Tamamlandı Tarihi : 2015-12-28
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: mesleklerin ilk yıllarındaki okul öncesi öğretmenlerin öğrencilerle yaşadığı duygusal sorunlar

Başlama Tarihi : 2014-04-30
Bitiş Tarihi : 1999-11-30
Tamamlandı Tarihi : 2014-11-06
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!

Yayın Adı : Pyscho-Educational Research Reviews

Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Okul Öncesi Eğitimi
Başlama Tarihi :09.01.2022
Bitiş Tarihi :

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Okul Öncesi Eğitimi

Anahtar Kelimeler :
Okul Öncesi Eğitimi



Güncelleme Tarihi : 2024-03-04 22:03:40

Başarılar & Tanınırlık

Yurtdışı Eğitim Bursu

2003

TÜRKİYE

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!