Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 13:44:03
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 12.09.2024 07:21:29
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 22:53:44
Kişisel Bilgiler
DR. ÖĞR. ÜYESİ IŞIL BOZKURT
- E-posta: ibozkurt@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 3655
- Bağlı Birimi : Matematik Eğitimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/ibozkurt
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2012 -
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İLKÖĞRETİM (DR)/
Tez Adı: Matematik okuryazarlığı konusunda yetiştirilen öğretmenlerin öğrencilerinde matematik okuryazarlığının gelişiminin incelenmesi
Yüksek Lisans
2009 - 2012
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: İlköğretim öğretmen ve öğretmen adaylarının matematik öğretimi yeterlik algılarının bir karşılaştırması
Lisans
2005 - 2009
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ/İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlköğretim Matematik Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2021 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2024 - 2027
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
SPSS Uygulamaları,2024-2025,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretiminde Problem Çözme,2023-2024,Lisans (Türkçe)
SPSS Uygulamaları,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde İstatistik I,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Geometri ve Ölçme Öğretimi,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Sayıların Öğretimi,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Olasılık ve İstatistik Öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretiminde Problem Çözme,2022-2023,Lisans (Türkçe)
SPSS Uygulamaları,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretimi I,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde İstatistik II,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri,2022-2023,Lisans (Türkçe)
İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Cebir Öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI,2022-2023,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI,2022-2023,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I,2022-2023,Lisans (Türkçe)
GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde İstatistik I,2022-2023,Lisans (Türkçe)
SAYILARIN ÖĞRETİMİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları,2021-2022,Lisans (Türkçe)
CEBİR ÖĞRETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretiminde Problem Çözme,2021-2022,Lisans (Türkçe)
SAYILARIN ÖĞRETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI,2021-2022,Lisans (Türkçe)
OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI,2021-2022,Lisans (Türkçe)
SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİ I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÖZ DÜZENLEME,2021-2022,Lisans (Türkçe)
GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİ II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması 1,2021-2022,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
SAYILARIN ÖĞRETİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİ I,2020-2021,Lisans (Türkçe)
GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA,2020-2021,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI,2020-2021,Lisans (Türkçe)
CEBİR ÖĞRETİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI,2020-2021,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİ II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
SOSYAL BİLİMLERDE İSTATİSTİK II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME,2020-2021,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Kültür ve Matematik,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretimi II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme,2019-2020,Lisans (Türkçe)
İSTATİSTİK,2019-2020,Lisans (Türkçe)
İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİ I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Ortaokul Matematik Öğretim Programları,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Temel Matematik II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : MATEMATİK OKURYAZARLIĞININ OKUL MATEMATİĞİ İLE ENTEGRASYONU
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN : 2667-6788
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Analyzing in-service teachers’ process of mathematical literacy problem posing
Dergi Adı : International Electronic Journal of Mathematics Education
Cilt : 3
ISSN : 1306-3030
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Thematic Analysis of Articles Focusing on Mathematical Literacy in Mathematics Teaching-Learning Process.
Dergi Adı : EĞİTİM VE BİLİM
Cilt :
ISSN : 1300-1337
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Benzerlik Konusu Uygulamaları: Realistik Matematik Eğitimi Açısından Bakış
Dergi Adı : Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Cilt :
ISSN : 2667-5323
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Matematik Okuryazarlığı Problemlerinin Diğer Problem Türlerinden Farkı: Ortaokul Öğrencilerinin Değerlendirmeleri
Dergi Adı : Academy Journal of Educational Sciences
Cilt : 3
ISSN : 2602-3342
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 2667-5323
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Matematik Okuryazarlığı Problemleri İçin Yeni Bir Sınıflama Önerisi
Dergi Adı : Eğitim ve Bilim
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Matematik öğretmen adaylarıyla bir ders araştırması uygulaması
Dergi Adı : NWSA
Cilt : 6
ISSN : 1308 7274
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Matematik Eğitimi İçin Etnomatematiksel Bir Materyal Önerisi: Kipu (Quipu)
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Matematik Derslerinde Sınıf İçi Öğrenci Katılımı
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMİ ÇÖZME SÜRECİNİ DEĞERLENDİRME ÇERÇEVESİ (MOPS-DEC)
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Matematik Okuryazarlığı El Kitabı
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Olasılık ve İstatistik Öğretimi
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Matematik Okuryazarlığı
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Analyzing in-service teachers' process of mathematical literacy problem posing
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : MATEMATİK OKURYAZARLIĞININ OKUL MATEMATİĞİ İLE ENTEGRASYONU
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Analyzing In-Service Teachers' Process of Mathematical Literacy Problem Posing.
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 11
Makale Adı : A New Model In Teaching Mathematics: A Dual Focus Teaching Model.
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Thematic Analysis of Articles Focusing on Mathematical Literacy in Mathematics Teaching-Learning Process
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 14*
Makale Adı : İstatistik ve İstatistiksel Yorumlama Teknikleri (SPSS Uygulamaları ile Desteklenmiş)
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Matematik okuryazarlığı problemlerinin diğer problem türlerinden farkı: Ortaokul öğrencilerinin değerlendirmeleri
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Matematik Okuryazarlığına Tarihsel Bir Bakış
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Matematik okuryazarlığı konusunda yetiştirilen öğretmenlerin öğrencilerinde matematik okuryazarlığının gelişiminin incelenmesi
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 16
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Benzerlik Konusu Uygulamaları: Realistik Matematik Eğitimi Açısından Bakış
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Sekizinci sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığı beceri düzeylerinin incelenmesi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 26*
Makale Adı : A new classification proposal for mathematical literacy problems
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 68*
Makale Adı : İlköğretim öğretmen ve öğretmen adaylarının matematik öğretimi yeterlik algılarının bir karşılaştırması
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Matematik öğretmen adaylariyla bir ders araştirmasi uygulamasi
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 32
Makale Adı : A lesson study implementation with pre-service mathematics teachers
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Academic Participation View Through Mathematical Literacy Problems
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Determination of Mathematical Competences on Realistic Mathematics Problems
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı :
Yayın Tarihi :
Atıf Sayısı :
Bildiri Adı : İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Kipu Kullanımına İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.12.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.12.2023
Basım Tarihi :26.12.2023
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Kipu Kullanımına İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi>Etnomatematik, Kipu, Matematik Öğretimi, Sayılar ve İşlemler
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.09.2023
Basım Tarihi :06.10.2023
Bildiri Adı : İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin, Öğretim Sürecinde Yaşamsal İçerik Kullanımına İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>Matematik Öğretimi, Matematik Öğretiminde Yaşamsal İçerik Kullanımı, İlköğretim Matematik Öğretmenleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2023
Basım Tarihi :04.10.2023
Bildiri Adı : İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Etkinlik Tanımlarında Öne Çıkan Noktalar
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.09.2023
Basım Tarihi :25.09.2023
Bildiri Adı : A New Model In Teaching Mathematics: A Dual Focus Teaching Model
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTUN MURAT, KOZAKLI ÜLGER TUĞÇE, BOZKURT IŞIL, AKKAYA RECAİ, ARSLAN ÇİĞDEM, DEMİR FURKAN, ÖZAYDIN ZEYNEP, KARADUMAN BURCU, BAŞTÜTK ŞAHİN Burcu Nur
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.09.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :21.10.2021
Bildiri Adı : Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma İçin Dört Aşamalı Bir Yapı Önerisi: Seçme, Dönüştürme, Bağlam Üzerine Kurma ve Orijinal Problem
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL, KOZAKLI ÜLGER TUĞÇE, ALTUN MURAT, AKKAYA RECAİ, ARSLAN ÇİĞDEM, DEMİR FURKAN, ÖZAYDIN ZEYNEP, KARADUMAN BURCU
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :22.05.2021
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Problemlerini Çözememe Nedenleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2019
Basım Tarihi :10.12.2019
Bildiri Adı : Matematik Okuryazarlığı Problemleri ile İlk Kez Karşılaşan İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Problemler Hakkındaki Görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2019
Basım Tarihi :10.12.2019
Bildiri Adı : Posing Mathematical Literacy Problems Using “why Calculated?” Strategy
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2019
Basım Tarihi :12.04.2019
Bildiri Adı : Academic Participation View Through Mathematical Literacy Problems
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2018
Basım Tarihi :29.06.2018
Bildiri Adı : Determination of Mathematical Competences on Realistic Mathematics Problems
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2018
Basım Tarihi :29.06.2018
Bildiri Adı : Bağlam İçinde Sunulan Görsel Yardımıyla Açının Keşfi: Realistik Matematik Eğitimi Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,KOZAKLI TUĞÇE,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.06.2018
Basım Tarihi :11.06.2018
Bildiri Adı : BİR GEOMETRİK OLUŞUM PROBLEMİNİN ÇÖZÜM SÜRECİ İÇİN BİR ÇERÇEVE ÖNERİSİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTUN MURAT,KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.10.2017
Basım Tarihi :08.10.2017
Bildiri Adı : A Framework Suggestion for the Analyze of the Solving Process of a Geometrical Construction Problem
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.08.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.08.2017
Basım Tarihi :18.08.2017
Bildiri Adı : The Investigation of the Process of Solving a GeometricalConstruction Problem of Eighth Grade Students
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,KOZAKLI TUĞÇE,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.07.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.07.2017
Basım Tarihi :06.07.2017
Bildiri Adı : Evaluation of the Results of a Mathematical Literacy Teaching Practice for 5th and 6th Grade
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,KOZAKLI TUĞÇE,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :13.05.2017
Bildiri Adı : Mathematics Literacy In Mathematics Education Process: A Thematic Review
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :13.05.2017
Bildiri Adı : Determination of Developments of 7th and 8th Grade Middle School Students after a Mathematical Literacy Teaching Experience
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,KOZAKLI TUĞÇE,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2017
Basım Tarihi :29.04.2017
Bildiri Adı : Bir Geometrik Oluşum Probleminin Çözüm Sürecinin Tahlili: axb Boyutlu Dikdörtgene Eş Alanlı Kare Çizimi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2017
Basım Tarihi :29.04.2017
Bildiri Adı : MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMİ KURMA SÜRECİNİN ANALİZİ
Bildiri Türü : Sözlü Bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.09.2016
Basım Tarihi :30.09.2016
Bildiri Adı : Teacher Candidates Applications of the Topic of Similarity A Perspective from the Point of View of Realistic Mathematics Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,KOZAKLI TUĞÇE,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.08.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.08.2016
Basım Tarihi :19.08.2016
Bildiri Adı : The Examination of Mathematical Literacy Skill Levels of 8th Grade Students
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ALTUN MURAT,aydın gümüş nalan,AKKAYA RECAİ,BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.08.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.08.2016
Basım Tarihi :19.08.2016
Bildiri Adı : Mental components of mathematical literacy success of secondary school students
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ALTUN MURAT,BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.08.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.09.2015
Basım Tarihi :03.09.2015
Bildiri Adı : Reflections of Pre service Teachers about Using Real LifeProblems in Mathematics Teaching
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.02.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.02.2015
Basım Tarihi :07.02.2015
Bildiri Adı : Development of a Mathematics Lesson Done through Constructivist Approach with Lesson Study
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.08.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.08.2014
Basım Tarihi :25.08.2014
Bildiri Adı : Analysis of the Process of the Empty Number Line Usage on Mental Operations
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.08.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.08.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Teacher Candidates’ Applications of the Topic of Similarity: A Perspective from the Point of View of Realistic Mathematics Education
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,KOZAKLI TUĞÇE,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.08.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.08.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma Sürecinin Analizi
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.09.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Sekizinci Sınıf Öğrencilerin MO Problemlerinin Çözüm Sürecindeki Hata Kaynaklarının Matematiksel Süreçler Üzerinden Analizi
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ders Araştırması Grupları (Lesson Study Groups) Hakkında Literatür Taraması
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarıyla Ders Araştırma Grup Çalışması Örneği
Bildiri Türü : Poster
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BUDAK İBRAHİM, BUDAK AYFER, BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Analysis of the Process of the Empty Number Line Usage on Mental Operations.
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.08.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.08.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Matematik Okuryazarlığı Eğitiminin Öğrenci Katılımına Yansımaları
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.06.2018
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : İlköğretimde Matematik Derslerine Giren Öğretmenlerin Yeterlik Algılarının Belirlenmesine Yönelik Ölçek Geliştirme Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : İBRAHİM BUDAK, IŞIL BOZKURT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Development of a Mathematics Lesson Done through Constructivist Approach, with Lesson Study
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.08.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : İlköğretim Okullarında Matematik Öğreten Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algılarının Karşılaştırılması
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : budak ibrahim,BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The Examination of Mathematical Literacy Skill Levels of 8th Grade Students.
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ALTUN MURAT,Aydın Gümüş Nalan,AKKAYA RECAİ,BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.08.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.08.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı Soruları İçin Yeni Bir Sınıflama Önerisi
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BOZKURT IŞIL,KOZAKLI TUĞÇE,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.04.2018
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 12
Kitap Adı : SPSS Uygulamaları ile Desteklenmiş İstatistik ve İstatistiksel Yorumlama Teknikleri
Yazar Adı : ALTUN MURAT, BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı>İstatistik>İstatistiksel Analiz>Uygulamalı İstatistik >Örnekleme Teorisi
Yayın Evi : Ekin Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-253-406-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-III
Yazar Adı : BOZKURT IŞIL, ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : EFE AKADEMİK YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6600-26-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : EĞİTİM VE BİLİM 2023-IV
Yazar Adı : BOZKURT IŞIL, BÜYÜKBAYRAM GÜLAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Yayın Evi : EFE AKADEMİK YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6713-58-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar
Yazar Adı : BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Duvar Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6585-03-4
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Matematik Okuryazarlığı El Kitabı (Yeni Nesil Soru Yazma ve Öğretim Düzenleme Teknikleri)
Yazar Adı : ALTUN MURAT, KOZAKLI ÜLGER TUĞÇE, BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Ekin Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786258235050
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Çift Odaklı Öğretim Modeli ile Matematik Okuryazarlığı Düzeyinin Artırılması
Yazar Adı : ALTUN MURAT, KOZAKLI ÜLGER TUĞÇE, BOZKURT IŞIL, AKKAYA RECAİ, ARSLAN ÇİĞDEM, DEMİR FURKAN, KARADUMAN BURCU, Özaydın Zeynep
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Stüdyo Star AJans Ltd. Şti.
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :0000000000000
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Olasılık ve İstatistik Öğretimi
Yazar Adı : ALTUN MURAT, BOZKURT IŞIL, KOZAKLI ÜLGER TUĞÇE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi>Olasılık ve İstatistik
Yayın Evi : Alfa Aktüel Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-253-422-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi
Yazar Adı : KOZAKLI ÜLGER TUĞÇE, BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Nobel akademik yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-417-492-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : EFEMAT 5 Yeni Nesil Matematik Soruları ve Öğretim Uygulamaları
Yazar Adı : ALTUN MURAT, Özaydın Zeynep, BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı>Matematik>Uygulamalı Matematik>Geometri
Yayın Evi : Dora Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-247-277-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : EFEMAT 7 Yeni Nesil Matematik Soruları ve Öğretim Uygulamaları
Yazar Adı : ALTUN MURAT, KOZAKLI ÜLGER TUĞÇE, BOZKURT IŞIL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Yayın Evi : DORA Basım-Yayın Dağıtım LTD. Şti
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-247-276-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : 8. Sınıf Matematik LGS Denemeleri - I
Yazar Adı : ALTUN MURAT,BOZKURT IŞIL,KOZAKLI TUĞÇE,Tetik Mehtap
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Alfa Aktüel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-253-399-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : PISA ve TIMSS mantığını anlama
Yazar Adı : KOZAKLI TUĞÇE,BOZKURT IŞIL,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786053186359
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 5
Proje Adı: Çift Odaklı Öğretim Modelinin Tanıtılması ve Modele Uygun İçerik Üretme Eğitimi
Bitiş Tarihi : 07.01.2023
Proje Konusu : Çift Odaklı Öğretim Modeli, Matematik Okuryazarlığıı
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-12-20 20:53:48
Proje Adı: Doğa, Tarım Ve Mimari Bağlamlarında Gerçekçi Matematik Eğitimine Uygun Soru Yazma: Gözle, Taşı, Kur
Bitiş Tarihi : 01.07.2022
Proje Konusu : Doğa, Tarım Ve Mimari Bağlamlarında Gerçekçi Matematik Eğitimine Uygun Soru Yazma
Proje Konum : Uzman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-01-13 22:40:04
Proje Adı: ”Çift Odaklı Öğretim Modeli Ile Matematik Okuryazarlığı Düzeyinin Arttırılması”
Bitiş Tarihi : 26.10.2022
Proje Konusu : Bu proje, öğretim sürecine “çift odaklı öğretim” modeli ile müdahale etmek suretiyle matematiksel yeterlikleri öğretimle birlikte ortaya çıkaran, matematik okuryazarlığını (MO) geliştirmede sınavlarla sınırlı olmayan, kolay uygulanabilir bir model önermesi itibariyle özgündür. Ayrıca bu proje önerilen öğretim modelinin, öğretmen eğitimi, öğrenciler üzerinde denenmesi ve öğretim süreci için kaynak üretmesi yönüyle de bütüncül bir yapıya sahiptir.Ülkemizde PISA uygulamalarında ortaya çıkan düşük başarı düzeyleri, eğitim paydaşlarının bu konu ile ilgili farkındalık düzeyini artırmış, MO’yu destekleyecek öğretimin nasıl gerçekleştirileceği ve MO başarı düzeyini ölçmede kullanılacak ölçme araçlarının nasıl geliştirileceğinin acil bir ihtiyaç olduğunu göstermiştir. Nitekim 2018 yılında uygulamaya konan İlköğretim Matematik Öğretim Programı’nın özel amaçlarında “Öğrenci, MO becerilerini geliştirebilecek ve etkin bir şekilde kullanabilecektir.” ifadesi ilk madde olarak yer almıştır. Benzer şekilde 02.06.2018’de uygulanan Liselere Giriş Sınavı (LGS) sorularının PISA uygulamalarındaki matematik sorularına benzer olması, Milli Eğitim Bakanlığı’nın matematik okuryazarı bireyler yetiştirmeyi benimsediğini göstermiştir. Ne var ki bugüne kadar alınan tedbirler sınavlarla sınırlı kalmış, öğretimde herhangi bir yeniliğe gidilmemiştir. Ülkemizde öğretim üzerinde baskın etkisi olan sınavlarla ilgili yayınlar, sınav sorularının MO’yu ölçmeye yönelmesi ile yetinmiş, öğretimde geleneksel yapı korunarak sürdürülmüştür. Bu noktada MO’yu geliştirmek için öğretimin bir bütün olarak ele alınması gerekmektedir. Bu proje, bu ihtiyaca cevap verebilmek için tasarlanmıştır. Projede öğretimin her aşamasında ne tür çalışmaların yapılacağını ayrıntılı olarak gösteren “çift odaklı öğretim modeli” adıyla yeni bir öğretim tasarımı ele alınmaktadır. Proje, öğretime “çift odaklı öğretim” modeli ile müdahale etmek suretiyle matematiksel yeterlikleri öğretim sırasında ortaya çıkaran kolay uygulanabilir yeni bir model önermektedir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : -Tübitak 1003
Güncelleme Tarihi : 2023-01-10 20:38:23
Proje Adı: Okul Çaplı Zenginleştirme Modelinin Fen Alanındaki BİLSEM Öğretmenlerinin Profesyonel Gelişimine Etkisi (TÜBİTAK-4004)
Bitiş Tarihi : 14.09.2018
Proje Konusu :
Proje Konum : Uzman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-11-29 18:08:39
Proje Adı: Matematik Öğretmenlerine Verilen PISA Matematik Okuryazarlık Eğitiminin Öğrencilerin Başarısına Etkisi
Bitiş Tarihi : 13.07.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-09-05 14:11:05
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 1
Proje Adı: Çift Odaklı Öğretim Modelinin Tanıtılması ve Modele Uygun İçerik Üretme Eğitimi
Bitiş Tarihi : 2023-01-07
Tamamlandı Tarihi : 2024-09-11
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Işıl BOZKURT, Murat ALTUN, Tuğçe Kozaklı ÜLGER, Bestami Buğra ÜLGER, Ömer Faruk BOYUN
Anahtar Kelimeler : Çift odaklı öğretim modeli, matematiksel etkinlik, yaşamsal soru yazma, yapılandırmacı öğretim, gerçekçi matematik eğitimi, matematiksel yeterlikler, matematik okuryazarlığı
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
İlköğretim Matematik Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2023-10-25 20:25:33