Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 6.12.2024 05:43:05
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 12.09.2024 10:20:10
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 6.12.2024 23:44:07
Kişisel Bilgiler
DOÇ. İBRAHİM HALİL YAŞAR
- E-posta: ibrahimhalilyaşar6552@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 /
- Bağlı Birimi : Radyo, Televizyon ve Sinema
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/ibrahimhalilyaşar6552
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Bütünleşik Doktora
2014 - 2020
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (DR)/
Tez Adı: Sosyal medya kullanımının siyasal etkinlik, katılım ve ilgi üzerine etkisi: Siyasal kimlikler üzerinde bir inceleme
Lisans
2016 - 2018
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İKTİSAT FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI İLİŞKİLER BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI İLİŞKİLER PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
Tez Adı: ---
Lisans
2004 - 2009
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR./
Tez Adı: ---
Önlisans
2013 - 2015
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/HUKUK BÖLÜMÜ/ADALET PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
İletişim Çalışmaları
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2021 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
- DOÇENT
- 2022 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ / RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2014 - 2021
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2021 -
- DİCLE ÜNİVERSİTESİ
- İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Kurumsal İletişim Koordinatörü
- 2023 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2022 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Kurulu Üyeliği
- 2022 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2022 - 2025
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
Siyaset Bilimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İletişim Kuramları I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İletişim Bilimine Giriş,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Seminer (Lisans Bitirme Projesi II),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Seminer (Lisans Bitirme Projesi I),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Tanıtım Yöntem ve Teknikleri,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İletişim Tarihi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Uluslararası Güncel Olaylar,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Kamu Diplomasisi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Siyaset Bilimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Uluslararası İletişim,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Siyaset Bilimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
İnsan Kaynakları Yönetimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Reklamcılığa Giriş,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Siyasal İletişim Aracı Olarak Twitter Platformu: Siyasal Partiler Üzerine Bir İnceleme
Dergi Adı : İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2148-4287
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK INSTAGRAM PLATFORMU: GARANTİ BBVA VE DENİZBANK ÜZERİNE BİR İNCELEME
Dergi Adı : Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 1303-202X
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Ülke, Ürün ve Lider İmajı Ekseninde Türk Vatandaşlarının Rusya ve ABD Algısı: Karşılaştırmalı Bir Saha Çalışması
Dergi Adı : Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı İletişim ve Diplomasi Dergisi
Cilt :
ISSN : 2147-6772
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : KULLANICILARIN YOUTUBE YAYINCILARINI TAKİP ETME MOTİVASYONLARININ ÜCRETLİ ABONE OLMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: PARASOSYAL İLİŞKİNİN ARACI ROLÜ
Dergi Adı : Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2757-7007
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN YOUTUBE FENOMENLERİNE VE SPONSORLU İÇERİKLERİNE YÖNELİK GÜVENİNİN İNCELENMESİ
Dergi Adı : Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2636-7599
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe İlişkin Güvenin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü: Youtube Özelinde Bir İnceleme
Dergi Adı : İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 2147-1185
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Haber Edinme Amaçlı Sosyal Medya Kullanım Sıklığının Haber Paylaşma Davranışı Üzerindeki Rolü: Bir Saha Çalışması
Dergi Adı : Manas Journal of Social Studies
Cilt : 10
ISSN : 1694-7215
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : TIKTOK'TAKİ REKLAM VE SPONSORLU İÇERİKLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ROLÜ: SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER ÖZELİNDE BİR İNCELEME
Dergi Adı : Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt :
ISSN : 1303-0035
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : SOSYAL MEDYADA GÜVEN VE TEYİT: SOSYAL MEDYA KULLANIM SIKLIĞI BAĞLAMINDA BİR İNCELEME
Dergi Adı : İNİF E - Dergi
Cilt : 6
ISSN : 2528-9519
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Siyasal İfade Amaçlı Sosyal Medya Kullanım Düzeyinin Siyasal İlgi ve Katılım Üzerinde Rolü: Sosyal Medya Platformları Bağlamında Bir Saha Araştırması
Dergi Adı : OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 2528-9527
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : KURUMSAL WEB SAYFALARININ HALKLA İLİŞKİLER AMAÇLI KULLANIMI: SİYASAL PARTİLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
Dergi Adı : Selçuk İletişim
Cilt : 13
ISSN : 2148-2942
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SİYASAL ETKİNLİK, İLGİ VE KATILIM ÜZERİNE ETKİSİ
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt :
ISSN : 1308-6219
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : İLETİŞİM TARİHİNE KISA BİR BAKIŞ: ANALOGDAN DİJİTALE İLETİŞİM ARAÇLARININ GELİŞİMİ VE BİREYE YANSIMASI
Dergi Adı : Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1303-202X
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : TÜRKİYE CUMHURİYETİ BAKANLIKLARININ WEB SİTELERİNİN HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Dergi Adı : Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt :
ISSN : 1302-1842
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL SORUMLU SATIN ALMA DAVRANIŞLARI PROFİLİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Dergi Adı : Erciyes İletişim Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 1308-3198
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : YARDIM KURULUŞLARI KIZILAY VE KIZILHAÇ’IN SOSYAL MEDYA UYGULAMALARINDA İLETİŞİMİN YÖNÜNE VE KONU DAĞILIMLARINA YÖNELİK BİR ANALİZ
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 1309-4602
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : KAMU DİPLOMASİSİ ve FİLM ENDÜSTRİSİ Kamu Diplomasisi Aracı Olarak Sinema
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : KULLANICILARIN YOUTUBE YAYINCILARINI TAKİP ETME MOTİVASYONLARININ ÜCRETLİ ABONE OLMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: PARASOSYAL İLİŞKİNİN ARACI ROLÜ
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Ekseninde Sosyal Medyaya İlişkin Güven ve Motivasyon İlişkisinin İncelenmesi
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ULUSLARARASI İLİŞKİLER VE DİPLOMASİNİN BİR ARACI OLARAK İNTERNET VE SOSYAL MEDYA: DONALD TRUMP’IN TWITTER KULLANIMI
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK INSTAGRAM PLATFORMU: GARANTİ BBVA VE DENİZBANK ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Siyasal İletişim Aracı Olarak Twitter Platformu: Siyasal Partiler Üzerine Bir İnceleme
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Ülke, Ürün ve Lider İmajı Ekseninde Türk Vatandaşlarının Rusya ve ABD Algısı: Karşılaştırmalı Bir Saha Çalışması
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : THE EFFECT OF USERS’MOTIVATIONS TOWARDS FOLLOWING YOUTUBE STREAMERS ON THE INTENTION OF BECOMING PAID SUBSCRIBER: THE MEDIATOR ROLE OF PARASOCIAL RELATIONSHIP
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : DİJİTAL PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : KAMU DİPLOMASİSİ
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Uluslararası İlişkiler ve Diplomasinin Bir Aracı Olarak İnternet ve Sosyal Medya: Donald Trump'ın Twitter Kullanımı
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : TIKTOK’TAKİ REKLAM VE SPONSORLU İÇERİKLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ROLÜ: SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER ÖZELİNDE BİR İNCELEME
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Siyasal ifade amaçlı sosyal medya kullanım düzeyinin siyasal ilgi ve katılım üzerinde rolü: sosyal medya platformları bağlamında bir saha araştırması
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : SOSYAL MEDYADA GÜVEN VE TEYİT: SOSYAL MEDYA KULLANIM SIKLIĞI BAĞLAMINDA BİR İNCELEME
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Fenomene ve sponsorlu içeriğe ilişkin güvenin marka farkındalığı üzerindeki etkisinde parasosyal ilişkinin aracı rolü: YouTube özelinde bir inceleme
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : Haber edinme amaçlı sosyal medya kullanım sıklığının haber paylaşma davranışı üzerindeki rolü: Bir saha çalışması
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN YOUTUBE FENOMENLERİNE VE SPONSORLU İÇERİKLERİNE YÖNELİK GÜVENİNİN İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : İletişim Tarihine Kısa Bir Bakış: Analogdan Dijitale İletişim Araçlarının Gelişimi ve Bireye Yansıması
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SİYASAL ETKİNLİK, İLGİ VE KATILIM ÜZERİNE ETKİSİ
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Kurumsal Web Sayfalarının Halkla İlişkiler Amaçlı Kullanımı: Siyasal Partiler Üzerine Bir İnceleme
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : SİYASAL PARTİLER EKSENİNDE KİMLİK İNŞASI VE İDEOLOJİ
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Sosyal medya kullanımının siyasal etkinlik, katılım ve ilgi üzerine etkisi: Siyasal kimlikler üzerinde bir inceleme The effect of using social media on political efficiency …
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Sosyal medya ve siyaset
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 17
Makale Adı : Türkiye Cumhuriyeti Bakanliklarinin Web Sitelerinin Halkla İlişkiler Bağlaminda Değerlendirilmesi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 15
Makale Adı : Abraham Maslow’un İhtiyaçlar Hiyerarşisi Kuramı
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL SORUMLU SATIN ALMA DAVRANIŞLARI PROFİLİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : YARDIM KURULUŞLARI KIZILAY VE KIZILHAÇ’IN SOSYAL MEDYA UYGULAMALARINDA İLETİŞİMİN YÖNÜNE VE KONU DAĞILIMLARINA YÖNELİK BİR ANALİZ
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SİYASAL ETKİNLİK, KATILIM VE İLGİ ÜZERİNE ETKİSİ: SİYASAL KİMLİKLER ÜZERİNDE BİR İNCELEME Doktora Tezi
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Bildiri Adı : THE EFFECT OF PARASOCIAL INTERACTION ON USERS’ AWARENESS AND ATTITUDE: A FIELD STUDY ON TIKTOK USING THE DIFFUSION OF INNOVATIONS THEORY
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : UĞURHAN YUSUF ZAFER CAN, YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Yeni İletişim Teknolojileri>Siyasal İletişim>Kamu Diplomasisi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.12.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.12.2023
Basım Tarihi :20.12.2023
Bildiri Adı : YouTube Yayıncılarını İzleme Motivasyonlarının Ücretli Abone Olma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : UĞURHAN YUSUF ZAFER CAN, YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Yeni İletişim Teknolojileri>İletişim Araştırmaları>Dijital İletişim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.10.2022
Basım Tarihi :30.06.2022
Bildiri Adı : KUTU AÇILIŞ VİDEOLARI İZLEMENİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: YOUTUBE ÖZELİNDE BİR İNCELEME
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>Dijital İletişim>Kitle İletişimi>Sosyal Medya,Niyet ve Tutum,Tüketici Davranışları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.02.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.02.2021
Basım Tarihi :10.03.2021
Bildiri Adı : INSTAGRAM REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUMUN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ: YAPISAL EŞİTLİK MODELİ ARACILIĞIYLA BİR İNCELEME
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>Dijital İletişim>Kitle İletişimi>Instagram
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.02.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.02.2021
Basım Tarihi :01.03.2021
Bildiri Adı : Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe Yönelik Güvenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: YouTube Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : UĞURHAN YUSUF ZAFER CAN,YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Yeni İletişim Teknolojileri>İletişim Araştırmaları>Dijital İletişim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.11.2020
Basım Tarihi :10.01.2021
Bildiri Adı : FENOMENE VE SPONSORLU İÇERİĞE YÖNELİK GÜVENİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ROLÜ: YOUTUBE FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : UĞURHAN YUSUF ZAFER CAN,YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.11.2020
Basım Tarihi :06.11.2020
Bildiri Adı : HALKLA İLİŞKİLERİN WEB SİTELERİNDE KULLANIM AMACINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ:TÜRKİYE’ DE BAKANLIK SİTELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR İBRAHİM HALİL, ALTİNCİK HASAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>Dijital İletişim>Siyasal İletişim>Halkla İlişkiler,Vatandaş Memnuniyeti, Web Sayfası,Türkiye,Bakanlıklar
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.10.2017
Basım Tarihi :30.10.2017
Bildiri Adı : KÜRESELLEŞEN DÜNYADA SİYASAL İLETİŞİM
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Siyasal İletişim>Uluslararası İletişim>İletişim Araştırmaları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.11.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.11.2013
Basım Tarihi :17.03.2014
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 18
Kitap Adı : Sosyal Medya Araçları
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Dijital İletişim>Kitle İletişimi>Yeni İletişim Teknolojileri>Sosyal Medya
Yayın Evi : Anadolu Üniversitesi Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-06-4413-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : İletişim Çalışmaları Perspektifinden Medya, Kültür ve Dijitalleşme
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>İletişim Sistemleri>Yeni İletişim Teknolojileri>Afet İletişimi,Dijitalleşme
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6552-47-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Kamu Diplomasisi ve Uygulama Alanları
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL, SEZGİN ORHAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Sinema>Film Çalışmaları>İzleyici Araştırmaları ve Alımlama>Sinema Sosyolojisi>kamu diplomasisi,film endütrisi,uluslararası iletişim
Yayın Evi : Gaziantep Üniversitesi Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9789757375708
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : TÜRKİYE PERSPEKTİFİNDEN KAMU DİPLOMASİSİ
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL, UĞURHAN YUSUF ZAFER CAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Yeni İletişim Teknolojileri>Siyasal İletişim>Kamu Diplomasisi
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-397-757-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Kamu Diplomasisinde Ulusötesi Perspektifler
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Yeni İletişim Teknolojileri>Siyasal İletişim>Kamu Diplomasisi
Yayın Evi : Seçkin
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-02-8998-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Sosyal Medya Uygulama Alanları
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Yeni İletişim Teknolojileri>Siyasal İletişim>Kamu Diplomasisi
Yayın Evi : Anadolu Üniversitesi Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-06-4488-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>Siyasal İletişim>Yeni İletişim Teknolojileri
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8108-96-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : DIJITAL HALKLA İLIŞKILERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
Yazar Adı : UĞURHAN YUSUF ZAFER CAN, YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>Siyasal İletişim>Yeni İletişim Teknolojileri
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6382-01-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>Uluslararası İletişim>Kültürlerarası İletişim>Kamu Diplomasisi
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8341-91-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Disiplinlerarası Bir Alan Olarak Dijitalleşme
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>Siyasal İletişim>Yeni İletişim Teknolojileri
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8108-69-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Dijital Pazarlama İletişimi
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>Dijital İletişim>Siyasal İletişim>Siyasal Pazarlama
Yayın Evi : KRİTER
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7669-01-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : DİJİTALLEŞME EKSENİNDE İLETİŞİM, KÜLTÜR VE MEDYA
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>Dijital İletişim>Kitle İletişimi>Kültür,Medya
Yayın Evi : LİTERATÜRK ACADEMIA
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7606-00-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Sosyal Medya Sosyolojisi
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>İletişim Sosyolojisi>Siyasal İletişim>Siyasal Toplumsallaşma
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-406-821-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Sosyal Medya Psikolojisi
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Dijital İletişim>İletişim Araştırmaları>İletişim Psikolojisi>Sosyal Medya,Kişilerarası İletişim
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-406-819-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Sosyolojisi>Siyasal İletişim>İletişim Araştırmaları>Kimlik,Siyasal Partiler,ideoloji
Yayın Evi : İKSAD
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7139-63-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Sosyal Medya ve Siyaset
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Siyasal İletişim>Dijital İletişim>İletişim Araştırmaları>Sosyal Medya, Siyaset Bilimi
Yayın Evi : ORİON AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-06875-3-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Yönetim Genel Esaslar
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Kamu Yönetimi
Yayın Evi : ORION
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-9524-38-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Yönetim Kuram ve Teknikler
Yazar Adı : YAŞAR İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Kamu Yönetimi
Yayın Evi : ORION
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-9524-41-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : DİJİTALLEŞME EKSENİNDE İLETİŞİM, KÜLTÜR VE MEDYA
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Araştırmaları>Dijital İletişim>Kültürlerarası İletişim>Kültür,Medya
Başlama Tarihi :01.01.2021
Bitiş Tarihi :01.05.2021
Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Yeni İletişim Teknolojileri
Siyasal İletişim
Kamu Diplomasisi
Güncelleme Tarihi : 2023-10-27 17:15:27