Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:59:08
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 12.09.2024 01:31:05
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 21:52:00
Kişisel Bilgiler
DR. ÖĞR. ÜYESİ MUSTAFA ÇAĞRI GÜRBÜZ
- E-posta: mcagrıgurbuz@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / -
- Bağlı Birimi : Matematik Eğitimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/mcagrıgurbuz
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2014 - 2021
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin cebirsel kavramları soyutlama süreçlerinin incelenmesi
Yüksek Lisans
2013 - 2014
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: PISA matematik okuryazarlık öğretiminin PISA sorusu yazma ve matematik okuryazarlık düzeyleri üzerine etkisi
Lisans
2007 - 2011
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlköğretim Matematik Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2012 - 2013
- CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2013 - 2021
- ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ /
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2021 - 2024
- İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2024 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Bölüm Başkan Yardımcısı
- 2021 -
- İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
- Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
- 2024 -
- İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
- Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı
- 2023 - 2024
- İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME,2023-2024,Lisans (Türkçe)
MATEMATİKTE PROBLEM ÇÖZME,2023-2024,Lisans (Türkçe)
BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM TEKNOLOJİSİNİN TEMELLERİ VE YENİ GELİŞMELER,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I,2023-2024,Lisans (Türkçe)
SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I,2022-2023,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM,2022-2023,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK FELSEFESİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME,2022-2023,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MODELLEME,2022-2023,Lisans (Türkçe)
MATEMATİKTE PROBLEM ÇÖZME,2022-2023,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II,2022-2023,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM TEKNOLOJİSİNİN TEMELLERİ VE YENİ GELİŞMELER,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME,2022-2023,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI,2022-2023,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİKTE PROBLEM ÇÖZME,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK FELSEFESİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MODELLEME,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİKSEL MODELLEME,2021-2022,Lisans (Türkçe)
BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK EĞİTİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Mathematics Teachers and Pre-service Teachers’ Opinions on Distance Education
Dergi Adı : Journal of Educational Studies and Multidisciplinary Approaches
Cilt : 4
ISSN : 2757-8747
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : The Process of Abstraction of Contextual The Limit Knowledge
Dergi Adı : Kastamonu Education Journal
Cilt : 31
ISSN : 2147-9844
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Mathematics education faculty members perceptions of barriers to distance education: Q-method analysis
Dergi Adı : African Educational Research Journal
Cilt : 11
ISSN : 2354-2160
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : INVESTIGATION OF MATHEMATICAL MODELLING PROCESS IN ARGUMENTATION-BASED DISCUSSIONS: THE CASE OF SSI
Dergi Adı : International Journal of Education Technology and Scientific Researches
Cilt : 8
ISSN : 2587-0238
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Research on professional Turkish teacher law based on teachers' rights and freedoms
Dergi Adı : International Journal of Modern Education Studies
Cilt : 6
ISSN : 2618-6209
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : On integral inequalities related to the weighted and the extended Chebyshev functionals involving different fractional operators
Dergi Adı : JOURNAL OF INEQUALITIES AND APPLICATIONS
Cilt : 2020
ISSN : 1029-242X
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : A Learning Trajectory Study on How the Concept of Variable Is Constructed by Students
Dergi Adı : World Journal of Education
Cilt : 10
ISSN : 1925-0754
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE NİTELİĞİ ARTTIRMADA TAŞIYICI SORU ÖRNEĞİ
Dergi Adı : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)
Cilt :
ISSN : 1302-8944
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : AN ANALYSIS OF HOW PRESERVICE MATH TEACHERS CONSTRUCT THE CONCEPT OF LIMITIN THEIR MINDS
Dergi Adı : European Journal of Education Studies
Cilt : 5
ISSN : 2501-1111
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Construction Process of the Length of 3√2 by Paper Folding
Dergi Adı : International Journal of Research in Education and Science
Cilt : 4
ISSN : 2148-9955
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Investigating Geometric Habits of Mind by Using Paper Folding
Dergi Adı : Acta Didactica Napocensia
Cilt : 11
ISSN : 2065-1430
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki
Dergi Adı : Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 42
ISSN : 1302-8944
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Dialogic Teaching Model For Ninth-Class Students to Conceptualize Inequalities
Dergi Adı : Journal of Education and Practice
Cilt : 8
ISSN : 2222-288X
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Review on Professional Values of Teacher Candidates
Dergi Adı : ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
Cilt : 7
ISSN : 1309-3738
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Akademik Güdülenme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Cilt : 2
ISSN : 2146-0655
Yayın Tarihi : 2012
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 22
Makale Adı : Mathematics education faculty members' perceptions of barriers to distance education: Q-method analysis
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The Process of Abstraction of Contextual The Limit Knowledge
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : A research on teacher professional law on the basis of teachers' rights and freedoms
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2*
Makale Adı : Ortaokul öğrencilerinin cebirsel kavramları soyutlama süreçlerinin incelenmesi
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : A Learning Trajectory Study on How the Concept of Variable Is Constructed by Students
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : On integral inequalities related to the weighted and the extended Chebyshev functionals involving different fractional operators
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 12
Makale Adı : Matematik okuryazarlığı [Mathematical Literacy]
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Construction Process of the Length of [cube root of 2] by Paper Folding.
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 11
Makale Adı : AN ANALYSIS OF HOW PRESERVICE MATH TEACHERS CONSTRUCT THE CONCEPT OF LIMIT IN THEIR MINDS
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE NİTELİĞİ ARTTIRMADA TAŞIYICI SORU ÖRNEĞİ
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Investigating Geometric Habits of Mind by Using Paper Folding.
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 19
Makale Adı : Investigation of the Disadvantaged Student Performance of Turkey: An Evaluation of Light PISA Data
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 26
Makale Adı : Dialogic Teaching Model For Ninth Class Students To Conceptualize Inequalities
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Mesleki Değerleri Üzerine Bir İnceleme
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : PISA uygulamalarının tanıtımı
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : PISA Matematik Okuryazarlik Öğretiminin Pisa Sorusu Yazma ve Matematik Okuryazarlik Düzeyleri Üzerine Etkisi
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Makale Adı : PISA matematik okuryazarlık öğretiminin PISA sorusu yazma ve matematik okuryazarlık düzeyleri üzerine etkisi
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 39
Makale Adı : Examination of academic motivation level of prospective elementary mathematics teachers towards mathematics of in terms of certain variables
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiğe yönelik akademik güdülenme düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 35
Makale Adı : MATEMATĠK ÖĞRETĠMĠNDE NĠTELĠĞĠ ARTTIRMADA TAġIYICI SORU ÖRNEĞĠ1 CORE QUESTION EXAMPLE FOR IMPROVING THE QUALITY OF MATHEMATICS TEACHING
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Review on Professional Values of Teacher Candidates1
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Soru Üretme Muhakemeleri ile Matematiksel Modelleme Türleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ ŞİRİN,GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.09.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2024
Basım Tarihi :04.09.2024
Bildiri Adı : Matematik Öğrenme Güçlüğünün Giderilmesinde Öğretmen Yeterliğinin Etkisi: Problem Çözme Becerileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.10.2023
Basım Tarihi :16.10.2023
Bildiri Adı : Öğretmen Eğitiminde Matematiksel Modellemenin Öğretiminde Matematik Okuryazarlığının Kullanımı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.09.2023
Basım Tarihi :30.09.2023
Bildiri Adı : Examining the Mathematical Modeling Process in Argumentation-Based Debates: The Case of SSI
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI, YILMAZ ŞİRİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.08.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.08.2023
Basım Tarihi :25.08.2023
Bildiri Adı : EVALUATION OF COVID-19 MATHEMATICS FROM THE PERSPECTIVE OF MATHEMATICAL LITERACY
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.04.2023
Basım Tarihi :15.05.2023
Bildiri Adı : Matematik Eğitiminde Mesleki Öğrenme Topluluğu Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,Ağsu Murat,BAYRAKTAR BAHTİYAR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :26.03.2018
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Kavram Hissi Oluşturma Becerisine Etkinlik Temelli Öğretimin Katkısı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,Ağsu Murat
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :23.03.2018
Bildiri Adı : Geometrik İnşa Sürecinde 5. Sınıf Öğrencileri Tarafından Yaşamsal Bir Problemin İrdelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Gürbüz Tuba,GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :23.03.2018
Bildiri Adı : Matematik Öğretmenleri PISA’dan Ne Öğrenebilir?
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.03.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.03.2018
Basım Tarihi :23.03.2018
Bildiri Adı : Mesleki Öğrenme Topluluğu ile İleri Matematik Zümrelerinin Planlanması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Ağsu Murat, GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI, BAYRAKTAR BAHTİYAR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.05.2018
Basım Tarihi :19.03.2018
Bildiri Adı : Cebirsel Düşünmenin Gelişiminde Sanal Oyun Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.05.2018
Basım Tarihi :19.03.2018
Bildiri Adı : Kovaryasyonel düşünme becerisi ve ahlaki muhakeme arasındaki ilişki
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM SEVDA GÜLŞAH,GÜLER HATİCE KÜBRA,GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.10.2017
Basım Tarihi :05.10.2017
Bildiri Adı : DEVELOPMENT AND EVALUATION OF MATHEMATICAL LITERACY COURSE FOR PRE SERVICE TEACHERS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.07.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.07.2016
Basım Tarihi :16.07.2017
Bildiri Adı : Matematik Okuryazarlığı ve öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlık Algılarının Geliştirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2017
Basım Tarihi :27.04.2017
Bildiri Adı : Mesleki etik algısı ile meslek seçimi arasındaki ilişkinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM SEVDA GÜLŞAH,GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,KOÇ DEMET,GÜLER HATİCE KÜBRA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2017
Basım Tarihi :27.04.2017
Bildiri Adı : 5E Öğrenme Modeline Uygun Etkinliklerin 5.sınıf Öğrencilerinin Kesirler Alt Öğrenme Alanındaki Akademik Başarılarına Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Gürbüz Tuba,GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2017
Basım Tarihi :27.04.2017
Bildiri Adı : Matematik Öğretiminde Niteliği Arttırmanın İrdelenmesi: Benzerlik Konusu Durum Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,Ağsu Murat,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.04.2017
Basım Tarihi :27.04.2017
Bildiri Adı : Cebir Öğrenme Alanında Sanal Manipülatif Temelli Etkinlik Modellerinin Geliştirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,ERSÖZ ABDULLAH RAGIP,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.06.2016
Basım Tarihi :15.06.2016
Bildiri Adı : A Constructivist Activity in the Area of Psychomotor Learning on Teaching Mathematics Vocational
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,Özdemir Hüseyin
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.05.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.05.2015
Basım Tarihi :13.05.2015
Bildiri Adı : Review on the Professional Values of Teacher Candidates
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜLER HATİCE KÜBRA,YILDIRIM SEVDA GÜLŞAH,GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,KOÇ DEMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.05.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.05.2015
Basım Tarihi :13.05.2015
Bildiri Adı : Değişken Kavramını Soyutlamaya Yönelik Ders Tasarımı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.09.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Türk Eğitim Sisteminde Eşitlik: Zorunlu Eğitimi Tamamlamış Öğrencilerin Matematik Performansı Üzerindeki Etkileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.06.2022
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Yapay Zekâ ile Sınav Kâğıdının Otomatik Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,Gürbüz Tuba
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.10.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.10.2024
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 7
Kitap Adı : Cumhuriyetin 100. Yılı Armağan Kitabı
Yazar Adı : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Yayın Evi : İstanbul Aydın Üniversitesi Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7783-87-3
Basım Türü :Elektronik
YIL :2024
Kitap Adı : STEM EĞİTİMİNE YOLCULUK: STEM EĞİTİMİNDE ÖĞRENME YOLLARI
Yazar Adı : YILMAZ ŞİRİN, GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Yayın Evi : NOBEL YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-398-907-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Countries' Mathematics Curricula and Approaches
Yazar Adı : BOZAN MEHMET ARİF, GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Vizetek
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-94310-0-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
Yazar Adı : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Yayın Evi : Palet Yayınları
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-6775-19-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : CONTEMPORARY EDUCATION ISSUES
Yazar Adı : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI, Gürbüz Tuba
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Yayın Evi : LAP LAMBERT Academic Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-620-4-73343-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA
Yazar Adı : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,ALTUN MURAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : PegemAkademi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-318-635-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Recent Developments in Education
Yazar Adı : GÜRBÜZ MUSTAFA ÇAĞRI,ÖZGÖKÇELER SERHAT,ERSÖZ ABDULLAH RAGIP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : E-BWN
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :ISBN 978-83-943963-3-6
Basım Türü :Elektronik
YIL :2017
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 7
Proje Adı: Dijital Dünyaya Yolculuk
Bitiş Tarihi : 02.09.2022
Proje Konusu : Bu etkinlik ile katılımcıların dijital okuryazarlık ve eğitimde teknoloji entegrasyonu hakkında bilgi sahibi olmaları, adı geçen becerilerini geliştirmeleri ve Web 2.0 araçlarını etkin şekilde kullanabilmeleri hedeflenmiştir. Bu hedef doğrultusunda etkinlikle verilen eğitimler dijital okuryazarlık, teknoloji entegrasyonu, öğretim teknolojileri, dijital öyküleme, dijital oyunlar ve Web 2.0 teknolojileri temaları altında toplanmıştır. Etkinlik beş gün sürmüş olup her gün 8 ders saati olmak üzere toplamda 40 saat dersler yapılmıştır. Etkinliğin ilk günü ve ikinci günü öğleden önce yapılan dersler dijital okuryazarlık, öğretim teknolojileri ve teknoloji entegrasyonuna, diğer günler ise dijital oyunlar ve Web 2.0 teknolojileri ile öğretim/ölçme-değerlendirme etkinlikleri tasarlamaya ayrılmıştır. Üzerine çalışılan Web 2.0 teknolojilerini kullanarak katılımcıların da dijital materyaller hazırlamaları istenmiş ve derslerin bir kısmı uygulamalı olarak yürütülmüştür.
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-01-09 02:07:34
Proje Adı: Enhancement of STEAM Teachers’ Discipline- Specific Pedagogies through Robotic and Coding Curriculum Embedded in Online Environment
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Avrupa Birliği (AB) Erasmus Ana Eylem 2 Okul Eğitimi Alanı Stratejik Ortaklıklar-KA201
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2023-08-23 14:59:40
Proje Adı: Daha Güzel Günlerde Öğretmenlik İçin
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Öğretmenlerin uzaktan eğitim becerilerinin geliştirilmesi
Proje Konum : Proje Koordinatörü
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2023-10-28 23:29:43
Proje Adı: Beceri Odaklı Değerler Eğitimi Projesi
Bitiş Tarihi : 15.03.2019
Proje Konusu : Bir devlet okulunda farklı branşların katılımı ile beceri odaklı değerler eğitimi etkinliklerinin gerçekleştirilmesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-09-05 14:09:33
Proje Adı: “Alan Uzmanlarıyla Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Kültürüne Yolculuk” TUBİTAK 2229 Projesi
Bitiş Tarihi : 11.02.2017
Proje Konusu : Uludağ Üniversitesi yürütücülüğünde; ülke genelinde doktora öğrenimine devam eden akademisyenlere ölçek geliştirme, uyarlama ve meta analize yönelik eğitim verilecektir. Alan Uzmanlarıyla Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Kültürüne Yolculuk” isimli TUBİTAK 2229 projesi Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Salih ÇEPNİ yürütücülüğünde gerçekleşecektir. "Alan Uzmanlarıyla Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Kültürüne Yolculuk" projesi ile uluslararası literatürde önemli olan ve git gide önem kazanan ölçek geliştirme, uyarlama ve meta analiz üzerine odaklanılması, bu süreçlerin nasıl gerçekleştirildiği ve SPSS, LISREL, AMOS, CMA gibi programlarının kullanılması sağlanacaktır. Projede; eğitim bilimleri alanında doktora yapan akademisyenlerin ölçek geliştirme, uyarlama ve meta analize yönelik bilgi ve becerilerini geliştirmek ve bilimsel araştırmaya yönelik olumlu bakış açısı kazanmalarını sağlamak amaçlanmaktadır. Proje kapsamında farklı üniversitelerden alanında uzman akademisyenler eğitim verecektir. Prof. Dr. Ahmet DOĞANAY, Prof. Dr. Mustafa SÖZBİLİR, Prof. Dr. Nuran BAYRAM, Prof. Dr. Yaşar ÖZBAY, Prof. Dr. Şener BÜYÜKÖZTÜRK, Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Doç. Dr. İsmail KARAKAYA, Doç. Dr. İsmail ÖNDER, Doç. Dr. Tuncay ÖZSEVGEÇ, Yrd. Doç. Dr. Güçlü ŞEKERCİOĞLU, Dr. Ertuğ EVREKLİ, Dr. Serkan DİNÇER ve Dr. Şehnaz SUNGURTEKİN eğitmen olarak projeye katkı sağlayacaklardır. Bununla birlikte Arş. Gör. Ümmühan ORMANCI, Arş. Gör. Rabia ÖZEN UYAR, Arş. Gör Mustafa Çağrı GÜRBÜZ, Osman UYAR ve Tuba DAĞ GÜRBÜZ rehber olarak görev almaktadırlar.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2021-11-04 18:34:18
Proje Adı: Alan Uzmanlarıyla Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Kültürüne Yolculuk
Bitiş Tarihi : 15.02.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-01-08 17:28:34
Proje Adı: Matematik Öğretmenlerine Verilen PISA Matematik Okuryazarlık Eğitiminin Öğrencilerin Başarısına Etkisi
Bitiş Tarihi : 13.07.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-09-05 14:11:05
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Matematik Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Başlama Tarihi :28.10.2022
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Contemporary Educational Research
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik Eğitimi
Başlama Tarihi :20.10.2023
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
İlköğretim Matematik Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2023-09-04 11:38:30