YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 04:41:22
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 06:25:13
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.09.2024 12:19:00
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 31.10.2024 00:00:03

Kişisel Bilgiler

PROF. MEHMET DİYADDİN YAŞAR




  • E-posta: mdiyaddinyasar@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1291

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2007 - 2012

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/KİMYA EĞİTİMİ (DR)/

Tez Adı: 9. sınıf kimya öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelerin öğretmenler tarafından algılanışı ve uygulamasına yönelik bir inceleme: Erzurum örneği

Yüksek Lisans

1999 - 2004

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/

Tez Adı: ---

Lisans

1999 - 2004

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/KİMYA ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Fen Bilgisi Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOÇENT
2019 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YARDIMCI DOÇENT
2013 - 2016
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
MUALLİM RIFAT EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2016 - 2019
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
2023 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Ters yüz edilmiş sınıf yönteminin 6.sınıf ses ve özellikleri ünitesinin öğretimine etkisi
Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
BÜŞRA KILINÇ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Okul yöneticilerinin yönetim stilleri ve benimsedikleri değerlerin incelenmesi: Kilis ili örneği
Kilis 7 Aralık Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
BİLAL CESUR ÖZTÜRK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2014

Dersler

VERİLEN DERSLER

Öğretmenlik Uygulaması-2,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (2.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Seminer (Bahar Dönemi),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları-1,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Fen Öğretim Programları,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Çalışması (Bahar Dönemi),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Kimya-1,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması-1,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Topluma Hizmet Uygulamaları,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (4.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Sınıf içi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (4.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Seminer (Güz Dönemi),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Çalışması (Güz Dönemi),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları-2,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (3.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (3.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (1.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Kimya-2,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (2.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (1.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları-2,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (1.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması-1,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (4.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Çalışması (Güz Dönemi),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Çalışması (Bahar Dönemi),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Öğretim Programları,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (2.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (4.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (3.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları-1,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Kimya-2,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Kimya-1,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Sınıf içi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Fen Eğitiminde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları ve Uygulamaları,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması-2,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Seminer,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Topluma Hizmet Uygulamaları,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (3.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (1.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (2.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Genel Kimya-1,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Genl Kimya-2,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Ölçme ve Değerlendirme,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Karşılaştırmalı Eğitim,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Topluma Hizmet Uygulamaları,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Toplumsal Sorumluluk Projesi,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Fen ve Teknolojim Programı ve Planlama,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Proje Hazırlama Teknikleri,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Eğitim Bilimine Giriş,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Fen ve Teknoloji Öğretimi-II,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Karşılaştırmalı Eğitim,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Ölçme ve Değerlendirme,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Öğretim İlke ve Yöntemleri,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Karşılaştırmalı Eğitim,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Ölçme ve Değerlendirme,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Fen ve Teknoloji Programı ve Planlama,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Eğitim Bilimine Giriş,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Öğretim İlke ve Yöntemleri,2013-2014,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Okul deneyimi,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Karşılaştırmalı Eğitim,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Fen Teknoloji Programı ve Planlama,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Ölçme ve Değerlendirme,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 26

Makale Adı : Evaluation of cooperative learning in science education: A mixed-meta method study

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,Erdoğan Mustafa,BATDI VELİ,Cinkara Ülkü
Dergi Adı : European Journal of Science and Mathematics Education
Cilt : 12
ISSN : 2301-251X
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Development of an Achievement Test for the 6th Grade Sound and its Properties Unit

Yazar Bilgisi : KILINÇ Büşra,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Science Insights Education Frontiers
Cilt : 23
ISSN : 2644-058X
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Effectiveness of flipped classroom practices in teaching of science: a mixed research synthesis

Yazar Bilgisi : DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Research in Science & Technological Education
Cilt : 43
ISSN : 0263-5143
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Effects of Web 2 0 Tools Kahoot Quizlet Google Form Example on Formative Assessment in Online Chemistry Courses

Yazar Bilgisi : SADİ YILMAZ SİBEL, YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Journal of Science Learning
Cilt : 6
ISSN : 2624-6568
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Examination of Prospective Teachers' Creative Comparisons for the Concept of "Science Education”

Yazar Bilgisi : YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi (International Journal of Scholars in Education)
Cilt : 5
ISSN : 2667-4998
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Evaluating the Project Based Learning in Science Education through Mixed-meta Method (Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Karma-meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi)

Yazar Bilgisi : KILINÇ Büşra, YAŞAR MEHMET DİYADDİN, BATDI VELİ
Dergi Adı : Inonu University Journal of the Faculty of Education (İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi)
Cilt : 23
ISSN : 1300-2899
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının ‘örneklem’ ve ‘evren’ kavramlarına yönelik metaforik algıları ve kavramsal anlamaları. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1303-5495
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : CHEMISTRY TEACHERS’xx ASSESSMENT LITERACY IN TURKEY

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Journal of Baltic Science Education
Cilt : 19
ISSN : 1648-3898
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SADİ YILMAZ SİBEL
Dergi Adı : Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 1308-7177
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN FEN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİK UYGULAMALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Yazar Bilgisi : YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Turkish Studies-Educational Sciences
Cilt : 143
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Türkiye’xxde fen eğitiminde teknoloji destekli öğretim çalışmalarının içerik analizi

Yazar Bilgisi : YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 1309-0682
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Investigating Teachers’ Fidelity to Constructivist Chemistry Curriculum in Turkey: Congruence between Intended, Perceived and Observed Curriculum in Turkey

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Dergi Adı : International Journal of Physics and Chemistry Education
Cilt : 11
ISSN : 2589-8876
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Prospective science teachers’xx views related to the Turkish education system: Current problems and proposed solutions

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Dergi Adı : Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 46
ISSN : 1302-9967
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Brain Based Learning in Science Education in Turkey:Descriptive content and Meta analysis of dissertations

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Journal of Education and Practice
Cilt : 8
ISSN : 2222-1735
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Prospective Science Teachers’xx Perception Related to Formative Assessment Approaches in Turkey

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Journal of Education and Training Studies
Cilt : 5
ISSN : 2324-805X
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Descriptive Content Analysis of Problem Based Learning Researches in Science educaion in Turkey

Yazar Bilgisi : TOSUN CEMAL,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Kastamonu EğitimDergisi
Cilt : 23
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : 6 7 8 Sınıf Öğrencilerinin Fen Derslerini Yapılandırmacı Anlayış Açısından Algılanması

Yazar Bilgisi : ATİLLA Muhammet Ertaç,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,YILDIRIM Murat,SÖZBİLİR MUSTAFA
Dergi Adı : Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Dergisi
Cilt : 44
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : 2007 Türkiye ve 2008 Almanya Northrhein Westfalen Eyaleti Kimya Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Dergi Adı : Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 2822-3160
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Biyoçeşitlilik konusunda yapılan çalışmalar ve öğretim programlarında biyoçeşitliliğin değerlendirilmesi

Yazar Bilgisi : DERMAN MUSTAFA,ÇAKMAK MÜRŞET,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,KIZILASLAN AYDIN,GÜRBÜZ HASAN
Dergi Adı : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi,
Cilt : 2
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Comparision of Problem Based Learning Studies in Science Education with the World Content Analysis of Researh Papers

Yazar Bilgisi : TOSUN CEMAL,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching,
Cilt : 14
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Sera etkisinin iklim değişikliği üzerindeki etkisi Öğretmen adaylarının görüşlerine göre

Yazar Bilgisi : DERMAN MUSTAFA,ÇAKMAK MÜRŞET,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,GÜRBÜZ HASAN
Dergi Adı : International Refereed Journal of Humanities and Academic Sciences
Cilt : 2
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Öğretmenlerin 2007 yılı kimya dersi öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelere yönelik algılamaları

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Dergi Adı : Türk Fen Eğitimi Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1304-6020
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Öğretmenlerin kimya öğretim programına yönelik görüşleri ve uygulamada karşılaştıkları sorunlar Erzurum örneği

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Dergi Adı : Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 14
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : Inquiry based teaching in Turkey A content analysis of research reports

Yazar Bilgisi : KIZILASLAN AYDIN,SÖZBİLİR MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Dergi Adı : International Journal of Environmental and Science Education,
Cilt : 7
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : 9 Sınıf kimya dersi öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelerin öğretmenler tarafından uygulamaya yansıtılması

Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies
Cilt : 5
ISSN : 2148-4163
Yayın Tarihi : 2012

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 65

Makale Adı : Effects of Web 2 0 Tools Kahoot Quizlet Google Form Example on Formative Assessment in Online Chemistry Courses

Yazar Bilgisi : S Sadi-Yılmaz, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Kapsayıcı Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Yazar Bilgisi : MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Effectiveness of flipped classroom practices in teaching of science: a mixed research synthesis

Yazar Bilgisi : Y Doğan, V Batdı, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 25

Makale Adı : Evaluating the project based learning in science education through mixed-meta method

Yazar Bilgisi : B KILINÇ, MD YAŞAR, V BATDI
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Performans ölçülmesi. S. Baştürk (Ed. 3. Baskı). Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme.

Yazar Bilgisi : MD YAŞAR
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 17*

Makale Adı : Eğitimde e-öğrenme sürecinde ölçme ve değerlendirme.

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, M Çakmak
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Examination of Prospective Teachers' Creative Comparisons for the Concept of" Science Education" in Terms of Various Variables

Yazar Bilgisi : ZA YILMAZ, MD YAŞAR
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Evaluating the Project Based Learning in Science Education through Mixed-meta Method (Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Karma-meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi)

Yazar Bilgisi : B KILINÇ, MD YAŞAR, V BATDI
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Ölçme ve değerlendirme süreci (sınama durumları): Öğretmenlerin bu sürece yönelik algılamaları.

Yazar Bilgisi : MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Use of Web 2.0 tools as formative assessment and gamification tools in distance education: The case of Kahoot and quizlet.

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, S Sadi Yılmaz
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının ‘istatistik’ ve ‘parametre’ kavramlarına yönelik algıları.

Yazar Bilgisi : MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının ‘örneklem’ ve ‘evren’ kavramlarına yönelik metaforik algıları ve kavramsal anlamaları

Yazar Bilgisi : MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, S Sadi-Yılmaz
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : Chemistry teachers' assessment literacy in Turkey

Yazar Bilgisi : MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : Türkiye de fen eğitiminde teknoloji destekli öğretim çalışmalarının içerik analizi

Yazar Bilgisi : ZA Yılmaz, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : 9. SINIF KİMYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YAPILANDIRMACILIĞA DAYALI ÖĞELERİN ÖĞRETMENLER TARAFINDAN UYGULAMAYA YANSITILMASI

Yazar Bilgisi : MD YAŞAR, M SÖZBİLİR
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 17*

Makale Adı : Investigating Teachers' Fidelity to Constructivist Chemistry Curriculum in Turkey: Congruence between Intended, Perceived and Observed Curriculum in Turkey

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, M Sözbilir
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : Öğretmen ve öğrencilerin fen eğitiminde teknolojik uygulamalara ilişkin görüşleri

Yazar Bilgisi : ZA Yılmaz, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : The analysis of cognitive structure of students towards lungs concept by word association test.

Yazar Bilgisi : BÇ Seyhan, MD Yaşar, A Temelli
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Meta and content analysis of dissertations related to brain-based learning in science education in Turkey.

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, V Batdı
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Prospective Science Teachers' Perception Related to Formative Assessment Approaches in Turkey.

Yazar Bilgisi : MD Yasar
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 12

Makale Adı : Prospective Science Teachers' Views related to the Turkish Education System: Current Problems and Proposed Solutions

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, M Sözbilir
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 15*

Makale Adı : Prospective science teachers' conceptions related to alternative assessment approaches. Paper presented at the International Confrence on Education in Mathematics, Scienece …

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, BÇ Seyhan, M Çakmak
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Brain Based Learning in science education in Turkey: Descriptive content and meta analysis of dissertations

Yazar Bilgisi : MD YAŞAR
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 28

Makale Adı : Pros and cons of the Turkish education system with the perspective of prospective science teachers.

Yazar Bilgisi : M Yaşar, M Sözbilir
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Development of chemistry education research (CER) in Turkey: A comparison of CER papers with international research

Yazar Bilgisi : M Sozbilir, M Akilli, MD Yasar, H Dede
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin fen derslerini yapılandırmacı öğrenme anlayışı açısından algılamaları [6th, 7th and 8th grade students’ perceptions in regard to application of …

Yazar Bilgisi : ME Atila, MD Yaşar, M Yıldırım, M Sözbilir
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 7*

Makale Adı : Biyoloji ve kimya öğretmeni adaylarının öğrenme güçlüğü çektiği biyokimya konuları.

Yazar Bilgisi : Ş Gül, E Özay-Köse, S Sadi-Yılmaz, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : DESCRIPTIVE CONTENT ANALYSIS OF PROBLEM-BASED LEARNING RESEARCHES IN SCIENCE EDUCATION IN TURKEY

Yazar Bilgisi : C Tosun, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 10*

Makale Adı : 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin fen derslerini yapılandırmacı öğrenme anlayışı açısından algılamaları

Yazar Bilgisi : ME Atila, M Diyaddin Yaşar, M Yıldırım, M Sözbilir
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 8*

Makale Adı : OKUL YÖNETİCİLERİNİN YÖNETİM STİLLERİ VE BENİMSEDİKLERİ DEĞERLERİN İNCELENMESİ (KİLİS İLİ ÖRNEĞİ)

Yazar Bilgisi : BC ÖZTÜRK, MDD YAŞAR
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 1*

Makale Adı : İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının ders çalışma yaklaşımları ile genel erteleme davranışları arasındaki ilişki.

Yazar Bilgisi : H Akar, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :

Makale Adı : 2007 Türkiye ve 2008 Almanya Nordrhein Westfalen Eyaleti Gymnasium Kimya Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi/Comparative Study of 2007 Turkish and …

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, M Sözbilir
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 9*

Makale Adı : Trends and issues in chemistry education research papers published internationally.

Yazar Bilgisi : M Sözbilir, M Akıllı, MD Yaşar, H Kutu
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarının gelişimi ve uluslararası çalışmalar ile karşılaştırılması.

Yazar Bilgisi : M Sözbilir, M Akıllı, MD Yaşar, H Dede
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Biyoçeşitlilik konusunda yapılan çalışmalar ve öğretim programlarında biyoçeşitliliğin yerinin değerlendirilmesi.

Yazar Bilgisi : M Derman, M Çakmak, MD Yasar, A Kızılaslan, H Gürbüz
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Biyoçeşitlilik konusunda yapılan çalışmalar ve öğretim programlarında biyoçeşitliliğin değerlendirilmesi

Yazar Bilgisi : M Derman, M Çakmak, MD Yaşar, A Kızılaslan, H Gürbüz
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 11

Makale Adı : Comparision of Problem-Based Learning Studies in Science Education with the World: Content Analysis of Researh Papers

Yazar Bilgisi : C Tosun, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : Türkiye’de fen eğitimi alanında probleme dayalı öğrenme yöntemi ile çalışılan tezlerin içerik analizi.

Yazar Bilgisi : C Tosun, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji dersine yönelik ilgi durumlarının incelenmesi.

Yazar Bilgisi : M Derman, M Çakmak, MD Yasar, A Kızılaslan, H Gürbüz
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :

Makale Adı : 2007 yılı 9. sınıf kimya öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelerin öğretmenler tarafından algılanışı ve uygulanışı.

Yazar Bilgisi : M Yaşar, M.D. & Sözbilir
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Öğretmenlerin 2007 Yılı Kimya Dersi Öğretim Programındaki Yapılandırmacılığa Dayalı Öğelere Yönelik Algılamaları

Yazar Bilgisi : MD YAŞAR, M SÖZBİLİR
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 9

Makale Adı : Sera etkisinin iklim değişikliği üzerindeki etkisi: Öğretmen adaylarının görüşlerine göre

Yazar Bilgisi : M Derman, M Çakmak, MD Yaşar, H Gürbüz
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarının durumu ve eğilimler

Yazar Bilgisi : M Sözbilir, H Kutu, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 23

Makale Adı : Türkiye’de ve dünyada fen eğitimi alanında probleme dayalı öğrenme (PDÖ) yönteminde çalışılan makalelerin içerik analizi.

Yazar Bilgisi : C Tosun, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Kimya Öğretim Programındaki Yapılandırmacılığa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Uygulamaya Yansıtılabilme Düzeylerinin Tespit Edilmesi: Erzurum Örneği.

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, M Sözbilir, ME Atila, F Yazıcı
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen ve Teknoloji Öğretim Programındaki Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Algılanma Düzeyinin Belirlenmesi.

Yazar Bilgisi : ME Atila, M Sözbilir, MD Yaşar, F Yazıcı
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Kimya Öğretim Programında Yer Alan Yapılandırmacılığa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Algılanma Düzeylerinin Tespit Edilmesi: Erzurum Örneği.

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, M Sözbilir, ME Atila, F Yazıcı
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Öğretmenlerin 2007 kimya dersi öğretim programına yönelik görüşleri ve uygulamada karşılaştıkları sorunlar: Erzurum örneği

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, M Sözbilir
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 22*

Makale Adı : Inquiry based teaching ın Turkey: A content analysis research papers

Yazar Bilgisi : M Sözbilir, MD Yasar, A Kızılaslan
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Science education research in Turkey: A content analysis of selected features of published papers

Yazar Bilgisi : M Sozbilir, H Kutu, MD Yasar
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 216

Makale Adı : Fen ve Teknoloji Öğretim Programındaki Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Uygulanabilme Düzeyinin Belirlenmesi.

Yazar Bilgisi : ME Atila, M Sözbilir, MD Yaşar, F Yazıcı
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Teachers’ perceptions of constructivist principles in the renewed chemistry curriculum in Turkey.

Yazar Bilgisi : MD Yasar, M Sözbilir, ME Atila, A Yıldırım
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : İlköğretim 6-8. Sınıf Branş Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanabilme Durumları: Erzurum Örneklemi.

Yazar Bilgisi : F Yazıcı, M Sözbilir, MD Yaşar, ME Atila
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : 9. Sınıf kimya öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelerin öğretmenler tarafından algılanışı ve uygulamasına yönelik bir inceleme: Erzurum örneği

Yazar Bilgisi : MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 24*

Makale Adı : Inquiry based teaching in Turkey A content analysis of research reports

Yazar Bilgisi : A Kızılaslan, M Sözbilir, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 86

Makale Adı : The comparison of chemisty, biology and pyhsics preservice teachers’ conceptions of “dissolving” in everyday life.

Yazar Bilgisi : MD Yasar, Ş Gül, M Sözbilir, AR Şekerci
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Türkiye’de Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İlgili Çalışmalara Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması.

Yazar Bilgisi : A Kızılaslan, MD Yaşar, M Sözbilir
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Rise of chemistry education research in Turkey: What are the challenges?

Yazar Bilgisi : M Sozbilir, & Kutu, H., MD Yasar
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Dünyada ve Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarının durumu.

Yazar Bilgisi : M Sözbilir, H Kutu, MD Yaşar
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Yaşam temelli yaklaşıma yönelik öğretim üyelerinin görüşleri: Erzurum örneği.

Yazar Bilgisi : H Kutu, Yaşar, M.D., M Sözbilir
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Türkiye ve Almanya ortaöğretim kimya dersi öğretim programının genel yapısı.

Yazar Bilgisi : MD Yaşar, M Sözbilir, C Reiners
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Türk fen eğitimi araştırmalarında genel eğilimler: Bir içerik analizi çalışması

Yazar Bilgisi : M Sözbilir, H Kutu, MD Yasar, Ö Arpacık
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 17

Makale Adı : Dünyada ve Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarında genel eğilimler

Yazar Bilgisi : M Sözbilir, H Kutu, MD Yasar, Ö Arpacık
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 9

Makale Adı : Malnutrition risk frequency and independent risk factors associated with mortality in hospitalized elderly patients with COVID-19 in Turkey

Yazar Bilgisi : OP MD, MY MD, GBS MD, ADK MD, MD Betul Erismis, ...
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 36

Bildiri Adı : FEN BİLGİSİ BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİZOTLARI

Etkinlik Adı : ABANT 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT SCIENTIFIC RESEARCHES
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.05.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.05.2024
Basım Tarihi :30.05.2024

Bildiri Adı : Chemistry teachers’ perception and practices related to formative assessment techniques.

Etkinlik Adı : 5 th International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.11.2019
Basım Tarihi :10.11.2019

Bildiri Adı : Fen bilgisi öğretmen adayarının “istatistik” kavramına yönelik metaforik algıları ve kavramsal anlamalarının incelenmesi

Etkinlik Adı : 6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK)- Sosyal ve Eğitim Bilimleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2019
Basım Tarihi :03.11.2019

Bildiri Adı : Türkiye’de fen eğitimi konularında Teknoloji Destekli Öğretim ile İlgili Çalışmaların İçerik Analizi

Etkinlik Adı : VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :22.06.2019

Bildiri Adı : 2007 2013 ve 2018 kimya dersi öğretim programları kazanımlarının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre analizi

Etkinlik Adı : 6. Kimya Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SADİ YILMAZ SİBEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.05.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.05.2019
Basım Tarihi :04.05.2019

Bildiri Adı : Prospective science teachers' conceptions related to alternative assessment approaches.

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2017)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,ÖZDEMİR BANUÇİÇEK,ÇAKMAK MÜRŞET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :22.06.2017

Bildiri Adı : META AND CONTENT ANALYSIS OF DISSERTATIONSRELATED TO BRAIN BASED LEARNING IN SCIENCE EDUCATION IN TURKEY

Etkinlik Adı : Konferans
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,BATDI VELİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :21.05.2017

Bildiri Adı : The Analysis Of The Cognitive Structure Of Students Towards Lungs Concept by Word Association Test.

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SEYHAN BANU ÇİÇEK,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,TEMELLİ AYSEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :17.05.2017

Bildiri Adı : Prospective science teachers conception related to alternative assessment approaches

Etkinlik Adı : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SEYHAN BANU ÇİÇEK,ÇAKMAK MÜRŞET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :17.05.2017

Bildiri Adı : Prons and cons of the Turkish Education system with the perspective of prospective science teachers

Etkinlik Adı : 5th world conference on science and technology education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.11.2016
Basım Tarihi :05.11.2016

Bildiri Adı : Biyoloji ve kimya öğretmeni adaylarının öğrenme güçlüğü çektiği biyokimya konuları

Etkinlik Adı : 4. Kimya Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜL ŞEYDA,ÖZAY KÖSE ESRA,SADİ YILMAZ SİBEL,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.09.2015
Basım Tarihi :10.09.2015

Bildiri Adı : Türkiye'de kimya eğitimi araştırmalarının gelişimi ve uluslararası çalışmalar ile karşılaştırılması

Etkinlik Adı : 11.Ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,AKILLI MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,DEDE HÜLYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :14.09.2014

Bildiri Adı : Trends and issues in chemistry education research papers published internationally.

Etkinlik Adı : 23rd IUPAC International Conference on Chemistry Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,AKILLI MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,DEDE HÜLYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.07.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.07.2014
Basım Tarihi :18.07.2014

Bildiri Adı : İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının ders çalışma yaklaşımları ile genel erteleme davranışları arasındaki ilişki

Etkinlik Adı : 6. Internatioanal congress of educational research
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AKAR HÜSEYİN,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.06.2014
Basım Tarihi :08.06.2014

Bildiri Adı : 2007 yılı 9 sınıf kimya öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelerin öğretmenler tarafından algılanışı ve uygulanışı

Etkinlik Adı : III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2013
Basım Tarihi :07.09.2013

Bildiri Adı : Türkiye de ve dünyada fen eğitimi alanında probleme dayalı öğrenme PDÖ yönteminde çalışılan makalelerin içerik analizi

Etkinlik Adı : III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TOSUN CEMAL,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2013
Basım Tarihi :07.09.2013

Bildiri Adı : An Investigation of Chemistry Teachers Perceptions and Implementation of Constructivist Principles in 9th Grade Chemistry Curriculum in Turkey

Etkinlik Adı : IUPAC 44th World Chemistry Congress
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.08.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.08.2013
Basım Tarihi :16.08.2013

Bildiri Adı : Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Dersine yönelik İlgi Durumlarının İncelenmesi

Etkinlik Adı : 4th International Conference On New Trends in Education and Their Implications
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DERMAN MUSTAFA,ÇAKMAK MÜRŞET,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,KIZILASLAN AYDIN,GÜRBÜZ HASAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Biyoloji Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2013
Basım Tarihi :27.04.2013

Bildiri Adı : Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji dersine yönelik ilgi durumlarının incelenmesi

Etkinlik Adı : 4th International Conference On New Trends in Education and Their Implications
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DERMAN MUSTAFA,ÇAKMAK MÜRŞET,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,KIZILASLAN AYDIN,GÜRBÜZ HASAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2013
Basım Tarihi :27.04.2013

Bildiri Adı : Türkiye de fen eğitimi alanında probleme dayalı öğrenme yöntemi ile çalışılan tezlerin içerik analizi

Etkinlik Adı : 4th International Conference On New Trends in Education and Their Implications
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TOSUN CEMAL,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2013
Basım Tarihi :27.04.2013

Bildiri Adı : The comparison of chemisty biology and pyhsics preservice teachers conceptions of dissolving in everyday life

Etkinlik Adı : 22nd International Conference on Chemistry Education- 11th European Conference on Research in Chemical Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,GÜL ŞEYDA,SÖZBİLİR MUSTAFA,Şekerci Ali Rıza
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.07.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.07.2012
Basım Tarihi :20.07.2012

Bildiri Adı : Teachers perceptions of constructivist principles in the renewed chemistry curriculum in Turkey

Etkinlik Adı : 22nd International Conference on Chemistry Education- 11th European Conference on Research in Chemical Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA,Atila M Ertaç,YILDIRIM ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.07.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.07.2012
Basım Tarihi :20.07.2012

Bildiri Adı : Inquiry based teaching ın Turkey A content analysis research papers

Etkinlik Adı : 22nd International Conference on Chemistry Education- 11th European Conference on Research in Chemical Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,KIZILASLAN AYDIN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.07.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.07.2012
Basım Tarihi :20.07.2012

Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Öğretim Programındaki Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Algılanma Düzeyinin Belirlenmesi

Etkinlik Adı : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Atila M Ertaç,SÖZBİLİR MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,Yazıcı Fatih
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012

Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Öğretim Programındaki Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Uygulanabilme Düzeyinin Belirlenmesi

Etkinlik Adı : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Atila M Ertaç,SÖZBİLİR MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,Yazıcı Fatih
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012

Bildiri Adı : Kimya Öğretim Programındaki Yapılandırmacılığa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Uygulamaya Yansıtılabilme Düzeylerinin Tespit Edilmesi Erzurum Örneği

Etkinlik Adı : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA,Atila M Ertaç,Yazıcı Fatih
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012

Bildiri Adı : Türkiye de Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İlgili Çalışmalara Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması

Etkinlik Adı : X. Ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIZILASLAN AYDIN,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012

Bildiri Adı : İlköğretim 6 8 Sınıf Branş Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanabilme Durumları Erzurum Örneklemi

Etkinlik Adı : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Yazıcı Fatih,SÖZBİLİR MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,Atila M Ertaç
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012

Bildiri Adı : Kimya Öğretim Programında Yer Alan Yapılandırmacılığa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Algılanma Düzeylerinin Tespit Edilmesi Erzurum Örneği

Etkinlik Adı : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA,Atila M Ertaç,Yazıcı Fatih
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012

Bildiri Adı : Rise of chemistry education research in Turkey What are the challenges

Etkinlik Adı : IUPAC 43rd World Chemistry Congress
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.08.2011
Basım Tarihi :05.08.2011

Bildiri Adı : Yaşam temelli yaklaşıma yönelik öğretim üyelerinin görüşleri Erzurum örneği

Etkinlik Adı : II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.07.2011
Basım Tarihi :08.07.2011

Bildiri Adı : Türkiye ve Almanya ortaöğretim kimya dersi öğretim programının genel yapısı

Etkinlik Adı : II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA,Reiners Christiane
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.07.2011
Basım Tarihi :08.07.2011

Bildiri Adı : Dünyada ve Türkiye de kimya eğitimi araştırmalarının durumu

Etkinlik Adı : II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.07.2011
Basım Tarihi :08.05.2011

Bildiri Adı : Dünyada ve Türkiye de kimya eğitimi araştırmalarında genel eğilimler

Etkinlik Adı : 9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,ARPACIK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :25.09.2010

Bildiri Adı : Türk fen eğitimi araştırmalarında genel eğilimler bir içerik analizi çalışması

Etkinlik Adı : 9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,ARPACIK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :25.09.2010

Bildiri Adı : Biyoçeşitlilik Konusunda Yapılan Çalışmalar ve Öğretim Programlarında Biyoçeşitliliğin Yerinin Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 4th International Conference On New Trends in Education and Their Implications
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DERMAN MUSTAFA,ÇAKMAK MÜRŞET,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,KIZILASLAN AYDIN,GÜRBÜZ HASAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Biyoloji Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2013
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 9

Kitap Adı : Kapsayıcı Öğretmen El Kitabı

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :: 978-605-170-928-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Nobel Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-133-907-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Fen eğitimi araştırmalarına güncel bakış-V

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Akademisyen Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6965-01-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN, ÇAKMAK MÜRŞET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-742-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : New trends and scientific researches in education

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN, SADİ YILMAZ SİBEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi>Kimya Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-170-638-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : Eğitimde ölçme ve değerlendirme

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786051339078
Basım Türü :Basılı
YIL :2018

Kitap Adı : Science Education Research and Practice in Asia

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : SÖZBİLİR MUSTAFA,AKILLI MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,DEDE HÜLYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Yayın Evi : Springer
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-981-10-0845-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2016

Kitap Adı : Türkiye de Kimya Eğitimi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Yayın Evi : Türkiye Kimya Derneği
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-00999-3-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2013

Kitap Adı : Science Education Research and Practice in Europe Retrospective and Prospective

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Yayın Evi : Sense Publishers
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-94-6091-898-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2012

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 9

Proje Adı: Depremzede Çocuklar Sanatla Buluşuyor

Başlama Tarihi : 28.10.2023
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Okul öncesi dönem afetzede çocukların travmatik durumlarının tespiti, iyileştirilmesi için etkinlikler, yaratıcılıklarının desteklenmesi, sanat alanında yaşlarına parelel gidip gitmediklerinin tespiti
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-10-30 14:53:12

Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI-DANIŞMAN (10 Adet)

Başlama Tarihi : 22.08.2023
Bitiş Tarihi : 30.09.2023
Proje Konusu :
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-06-20 14:26:38

Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI-DANIŞMAN

Başlama Tarihi : 22.08.2023
Bitiş Tarihi : 04.09.2023
Proje Konusu :
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-10-02 14:45:33

Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI-DANIŞMAN (16 Adet)

Başlama Tarihi : 09.07.2021
Bitiş Tarihi : 31.08.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-06-20 14:26:27

Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI-DANIŞMAN

Başlama Tarihi : 10.04.2020
Bitiş Tarihi : 04.05.2020
Proje Konusu : 4006 BİLİM FUARI DIŞ DANIŞMAN
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-10-02 14:45:44

Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI DIŞ DANIŞMAN

Başlama Tarihi : 10.04.2020
Bitiş Tarihi : 04.05.2020
Proje Konusu : 4006 BİLİM FUARI DIŞ DANIŞMAN
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2020-05-16 11:12:29

Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI DESTEKLEME PROGRAMI ŞANLIURFA İL TEMSİLCİLİĞİ (2018-2019 YILI)

Başlama Tarihi : 23.07.2018
Bitiş Tarihi : 14.06.2019
Proje Konusu : TÜBİTAK 4006
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2020-01-02 19:23:59

Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI DESTEKLEME PROGRAMI ŞANLIURFA İL TEMSİLCİLİĞİ (2017-2018 YILI)

Başlama Tarihi : 27.10.2017
Bitiş Tarihi : 14.06.2018
Proje Konusu :
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-07-12 12:02:09

Proje Adı: 1 Ortaöğretim 9 sınıf kimya dersi öğretim programında yer alan yapılandırmacılığa dayalı öğelerin uygulanışına yönelik bir inceleme Erzurum örneği

Başlama Tarihi : 01.01.2011
Bitiş Tarihi : 01.01.2012
Proje Konusu : Atatürk Üniversitesi’xxnde gerçekleştirilmiş ve tamamlanmış projedir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-10-02 18:51:28

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 5

Proje Adı: Depremzede Çocuklar Sanatla Buluşuyor

Başlama Tarihi : 2023-11-08
Bitiş Tarihi : 2024-08-07
Tamamlandı Tarihi : 2024-09-10
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Şeyda İNCE SEZER, Necla TOSMUR, Mehmet Diyaddin YAŞAR, Serhat Armağan KÖSEOĞLU
Anahtar Kelimeler : Sanat, çocuk, yaratıcılık, sanatsal gelişim evreleri, bilişsel gelişim, işbirliği, özgüven, estetik

Proje Adı: Chemistry teachers' perception and practices related to Formative Assessment Techniques

Başlama Tarihi : 2019-09-09
Bitiş Tarihi : 2020-03-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-11-25
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mehmet Diyaddin YAŞAR
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Türkiye'de Fen Eğitimi Konularında Teknoloji Destekli Öğretim ile ilgili Çalışmaların İçerik Analizi

Başlama Tarihi : 2019-07-25
Bitiş Tarihi : 2020-01-25
Tamamlandı Tarihi : 2019-08-02
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mehmet Diyaddin YAŞAR
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: 2007, 2013 ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programları Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre Analizi

Başlama Tarihi : 2019-06-25
Bitiş Tarihi : 2019-12-25
Tamamlandı Tarihi : 2019-09-11
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mehmet Diyaddin YAŞAR
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Prospective science teachers' conception related to alternative assessment approaches

Başlama Tarihi : 2017-03-31
Bitiş Tarihi : 2017-10-01
Tamamlandı Tarihi : 2017-06-06
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mehmet Diyaddin YAŞAR
Anahtar Kelimeler :
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!

Yayın Adı : Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Yazar Bilgisi : AYTAÇ ARİFE BERNA,DORUK BEKİR KÜRŞAT,YİĞİT BİROL,USTAOĞLU AYŞEGÜL,YAVUZ İLYAS,TAŞTEPE MEHTAP,BAŞTÜRK SAVAŞ,CANBULAT TUNCAY,ÇELİKKAYA TEKİN,ANAGÜN ŞENGÜL SAİME,ARIK RECEP SERKAN,KUTLU MAHMUT OĞUZ,ÇEKEN RAMAZAN,ÖZDEN MUHAMMET,SEZGİN MEHMET EMRE,AKTIN KİBAR,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,KEPCEOĞLU İBRAHİM,BİLGİN İBRAHİM,ACAR ESİN,ERSOY ESEN,TATAR ERDAL,TÜYSÜZ CENGİZ
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Fen Bilgisi Eğitimi

Anahtar Kelimeler :




Güncelleme Tarihi : 2024-01-12 14:09:52

Başarılar & Tanınırlık

Erasmus

2010

TÜRKİYE

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!