Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 06:25:13
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.09.2024 12:19:00
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 31.10.2024 00:00:03
Kişisel Bilgiler
PROF. MEHMET DİYADDİN YAŞAR
- E-posta: mdiyaddinyasar@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1291
- Bağlı Birimi : Fen Bilgisi Eğitimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/mdiyaddinyasar
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2007 - 2012
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/KİMYA EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: 9. sınıf kimya öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelerin öğretmenler tarafından algılanışı ve uygulamasına yönelik bir inceleme: Erzurum örneği
Yüksek Lisans
1999 - 2004
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/
Tez Adı: ---
Lisans
1999 - 2004
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/KİMYA ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2019 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- YARDIMCI DOÇENT
- 2013 - 2016
- KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
- MUALLİM RIFAT EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2016 - 2019
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2023 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Ters yüz edilmiş sınıf yönteminin 6.sınıf ses ve özellikleri ünitesinin öğretimine etkisi
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
- BÜŞRA KILINÇ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Okul yöneticilerinin yönetim stilleri ve benimsedikleri değerlerin incelenmesi: Kilis ili örneği
- Kilis 7 Aralık Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- BİLAL CESUR ÖZTÜRK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2014
Dersler
VERİLEN DERSLER
Öğretmenlik Uygulaması-2,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (2.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Seminer (Bahar Dönemi),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları-1,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Fen Öğretim Programları,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Çalışması (Bahar Dönemi),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Kimya-1,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması-1,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (4.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Sınıf içi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (4.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Seminer (Güz Dönemi),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Çalışması (Güz Dönemi),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları-2,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (3.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (3.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (1.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Kimya-2,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (2.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (1.Yarıyıl),2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları-2,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (1.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması-1,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (4.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Çalışması (Güz Dönemi),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Çalışması (Bahar Dönemi),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fen Öğretim Programları,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (2.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (4.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (3.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları-1,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Kimya-2,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Kimya-1,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Sınıf içi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Fen Eğitiminde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları ve Uygulamaları,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması-2,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Seminer,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (3.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (1.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (2.Yarıyıl),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Genel Kimya-1,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Genl Kimya-2,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Karşılaştırmalı Eğitim,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Toplumsal Sorumluluk Projesi,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Fen ve Teknolojim Programı ve Planlama,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Proje Hazırlama Teknikleri,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Eğitim Bilimine Giriş,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Fen ve Teknoloji Öğretimi-II,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Karşılaştırmalı Eğitim,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Karşılaştırmalı Eğitim,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Fen ve Teknoloji Programı ve Planlama,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Eğitim Bilimine Giriş,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Okul deneyimi,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Karşılaştırmalı Eğitim,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Fen Teknoloji Programı ve Planlama,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Evaluation of cooperative learning in science education: A mixed-meta method study
Dergi Adı : European Journal of Science and Mathematics Education
Cilt : 12
ISSN : 2301-251X
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Development of an Achievement Test for the 6th Grade Sound and its Properties Unit
Dergi Adı : Science Insights Education Frontiers
Cilt : 23
ISSN : 2644-058X
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Effectiveness of flipped classroom practices in teaching of science: a mixed research synthesis
Dergi Adı : Research in Science & Technological Education
Cilt : 43
ISSN : 0263-5143
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Effects of Web 2 0 Tools Kahoot Quizlet Google Form Example on Formative Assessment in Online Chemistry Courses
Dergi Adı : Journal of Science Learning
Cilt : 6
ISSN : 2624-6568
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Examination of Prospective Teachers' Creative Comparisons for the Concept of "Science Education”
Dergi Adı : Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi (International Journal of Scholars in Education)
Cilt : 5
ISSN : 2667-4998
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Evaluating the Project Based Learning in Science Education through Mixed-meta Method (Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Karma-meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi)
Dergi Adı : Inonu University Journal of the Faculty of Education (İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi)
Cilt : 23
ISSN : 1300-2899
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının ‘örneklem’ ve ‘evren’ kavramlarına yönelik metaforik algıları ve kavramsal anlamaları. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dergi Adı : İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1303-5495
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının ‘istatistik’ ve ‘parametre’ kavramlarına yönelik algıları.
Dergi Adı : Asya Studies-Academic Social Studies/Akademik Sosyal Araştırmalar
Cilt : 5
ISSN : 2602-2877
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : CHEMISTRY TEACHERS’xx ASSESSMENT LITERACY IN TURKEY
Dergi Adı : Journal of Baltic Science Education
Cilt : 19
ISSN : 1648-3898
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy
Dergi Adı : Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 1308-7177
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN FEN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİK UYGULAMALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Dergi Adı : Turkish Studies-Educational Sciences
Cilt : 143
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Türkiye’xxde fen eğitiminde teknoloji destekli öğretim çalışmalarının içerik analizi
Dergi Adı : Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 1309-0682
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Investigating Teachers’ Fidelity to Constructivist Chemistry Curriculum in Turkey: Congruence between Intended, Perceived and Observed Curriculum in Turkey
Dergi Adı : International Journal of Physics and Chemistry Education
Cilt : 11
ISSN : 2589-8876
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Prospective science teachers’xx views related to the Turkish education system: Current problems and proposed solutions
Dergi Adı : Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 46
ISSN : 1302-9967
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Brain Based Learning in Science Education in Turkey:Descriptive content and Meta analysis of dissertations
Dergi Adı : Journal of Education and Practice
Cilt : 8
ISSN : 2222-1735
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Prospective Science Teachers’xx Perception Related to Formative Assessment Approaches in Turkey
Dergi Adı : Journal of Education and Training Studies
Cilt : 5
ISSN : 2324-805X
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Descriptive Content Analysis of Problem Based Learning Researches in Science educaion in Turkey
Dergi Adı : Kastamonu EğitimDergisi
Cilt : 23
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : 6 7 8 Sınıf Öğrencilerinin Fen Derslerini Yapılandırmacı Anlayış Açısından Algılanması
Dergi Adı : Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Dergisi
Cilt : 44
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : 2007 Türkiye ve 2008 Almanya Northrhein Westfalen Eyaleti Kimya Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Dergi Adı : Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 2822-3160
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Biyoçeşitlilik konusunda yapılan çalışmalar ve öğretim programlarında biyoçeşitliliğin değerlendirilmesi
Dergi Adı : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi,
Cilt : 2
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Comparision of Problem Based Learning Studies in Science Education with the World Content Analysis of Researh Papers
Dergi Adı : Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching,
Cilt : 14
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Sera etkisinin iklim değişikliği üzerindeki etkisi Öğretmen adaylarının görüşlerine göre
Dergi Adı : International Refereed Journal of Humanities and Academic Sciences
Cilt : 2
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Öğretmenlerin 2007 yılı kimya dersi öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelere yönelik algılamaları
Dergi Adı : Türk Fen Eğitimi Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1304-6020
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Öğretmenlerin kimya öğretim programına yönelik görüşleri ve uygulamada karşılaştıkları sorunlar Erzurum örneği
Dergi Adı : Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 14
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Inquiry based teaching in Turkey A content analysis of research reports
Dergi Adı : International Journal of Environmental and Science Education,
Cilt : 7
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : 9 Sınıf kimya dersi öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelerin öğretmenler tarafından uygulamaya yansıtılması
Dergi Adı : The Journal of Academic Social Science Studies
Cilt : 5
ISSN : 2148-4163
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Effects of Web 2 0 Tools Kahoot Quizlet Google Form Example on Formative Assessment in Online Chemistry Courses
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Kapsayıcı Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Effectiveness of flipped classroom practices in teaching of science: a mixed research synthesis
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 25
Makale Adı : Evaluating the project based learning in science education through mixed-meta method
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Performans ölçülmesi. S. Baştürk (Ed. 3. Baskı). Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme.
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 17*
Makale Adı : Eğitimde e-öğrenme sürecinde ölçme ve değerlendirme.
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Examination of Prospective Teachers' Creative Comparisons for the Concept of" Science Education" in Terms of Various Variables
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Evaluating the Project Based Learning in Science Education through Mixed-meta Method (Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Karma-meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi)
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Ölçme ve değerlendirme süreci (sınama durumları): Öğretmenlerin bu sürece yönelik algılamaları.
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Use of Web 2.0 tools as formative assessment and gamification tools in distance education: The case of Kahoot and quizlet.
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının ‘istatistik’ ve ‘parametre’ kavramlarına yönelik algıları.
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen bilgisi öğretmen adaylarının ‘örneklem’ ve ‘evren’ kavramlarına yönelik metaforik algıları ve kavramsal anlamaları
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Chemistry teachers' assessment literacy in Turkey
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : Türkiye de fen eğitiminde teknoloji destekli öğretim çalışmalarının içerik analizi
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : 9. SINIF KİMYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YAPILANDIRMACILIĞA DAYALI ÖĞELERİN ÖĞRETMENLER TARAFINDAN UYGULAMAYA YANSITILMASI
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 17*
Makale Adı : Investigating Teachers' Fidelity to Constructivist Chemistry Curriculum in Turkey: Congruence between Intended, Perceived and Observed Curriculum in Turkey
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Öğretmen ve öğrencilerin fen eğitiminde teknolojik uygulamalara ilişkin görüşleri
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : The analysis of cognitive structure of students towards lungs concept by word association test.
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Meta and content analysis of dissertations related to brain-based learning in science education in Turkey.
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Prospective Science Teachers' Perception Related to Formative Assessment Approaches in Turkey.
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 12
Makale Adı : Prospective Science Teachers' Views related to the Turkish Education System: Current Problems and Proposed Solutions
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 15*
Makale Adı : Prospective science teachers' conceptions related to alternative assessment approaches. Paper presented at the International Confrence on Education in Mathematics, Scienece …
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Brain Based Learning in science education in Turkey: Descriptive content and meta analysis of dissertations
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 28
Makale Adı : Pros and cons of the Turkish education system with the perspective of prospective science teachers.
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Development of chemistry education research (CER) in Turkey: A comparison of CER papers with international research
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin fen derslerini yapılandırmacı öğrenme anlayışı açısından algılamaları [6th, 7th and 8th grade students’ perceptions in regard to application of …
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 7*
Makale Adı : Biyoloji ve kimya öğretmeni adaylarının öğrenme güçlüğü çektiği biyokimya konuları.
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : DESCRIPTIVE CONTENT ANALYSIS OF PROBLEM-BASED LEARNING RESEARCHES IN SCIENCE EDUCATION IN TURKEY
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 10*
Makale Adı : 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin fen derslerini yapılandırmacı öğrenme anlayışı açısından algılamaları
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 8*
Makale Adı : OKUL YÖNETİCİLERİNİN YÖNETİM STİLLERİ VE BENİMSEDİKLERİ DEĞERLERİN İNCELENMESİ (KİLİS İLİ ÖRNEĞİ)
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 1*
Makale Adı : İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının ders çalışma yaklaşımları ile genel erteleme davranışları arasındaki ilişki.
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Makale Adı : 2007 Türkiye ve 2008 Almanya Nordrhein Westfalen Eyaleti Gymnasium Kimya Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi/Comparative Study of 2007 Turkish and …
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 9*
Makale Adı : Trends and issues in chemistry education research papers published internationally.
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarının gelişimi ve uluslararası çalışmalar ile karşılaştırılması.
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Biyoçeşitlilik konusunda yapılan çalışmalar ve öğretim programlarında biyoçeşitliliğin yerinin değerlendirilmesi.
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Biyoçeşitlilik konusunda yapılan çalışmalar ve öğretim programlarında biyoçeşitliliğin değerlendirilmesi
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 11
Makale Adı : Comparision of Problem-Based Learning Studies in Science Education with the World: Content Analysis of Researh Papers
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : Türkiye’de fen eğitimi alanında probleme dayalı öğrenme yöntemi ile çalışılan tezlerin içerik analizi.
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji dersine yönelik ilgi durumlarının incelenmesi.
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :
Makale Adı : 2007 yılı 9. sınıf kimya öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelerin öğretmenler tarafından algılanışı ve uygulanışı.
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Öğretmenlerin 2007 Yılı Kimya Dersi Öğretim Programındaki Yapılandırmacılığa Dayalı Öğelere Yönelik Algılamaları
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 9
Makale Adı : Sera etkisinin iklim değişikliği üzerindeki etkisi: Öğretmen adaylarının görüşlerine göre
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarının durumu ve eğilimler
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 23
Makale Adı : Türkiye’de ve dünyada fen eğitimi alanında probleme dayalı öğrenme (PDÖ) yönteminde çalışılan makalelerin içerik analizi.
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Kimya Öğretim Programındaki Yapılandırmacılığa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Uygulamaya Yansıtılabilme Düzeylerinin Tespit Edilmesi: Erzurum Örneği.
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen ve Teknoloji Öğretim Programındaki Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Algılanma Düzeyinin Belirlenmesi.
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Kimya Öğretim Programında Yer Alan Yapılandırmacılığa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Algılanma Düzeylerinin Tespit Edilmesi: Erzurum Örneği.
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Öğretmenlerin 2007 kimya dersi öğretim programına yönelik görüşleri ve uygulamada karşılaştıkları sorunlar: Erzurum örneği
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 22*
Makale Adı : Inquiry based teaching ın Turkey: A content analysis research papers
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Science education research in Turkey: A content analysis of selected features of published papers
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 216
Makale Adı : Fen ve Teknoloji Öğretim Programındaki Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Uygulanabilme Düzeyinin Belirlenmesi.
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Teachers’ perceptions of constructivist principles in the renewed chemistry curriculum in Turkey.
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : İlköğretim 6-8. Sınıf Branş Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanabilme Durumları: Erzurum Örneklemi.
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : 9. Sınıf kimya öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelerin öğretmenler tarafından algılanışı ve uygulamasına yönelik bir inceleme: Erzurum örneği
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 24*
Makale Adı : Inquiry based teaching in Turkey A content analysis of research reports
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 86
Makale Adı : The comparison of chemisty, biology and pyhsics preservice teachers’ conceptions of “dissolving” in everyday life.
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Türkiye’de Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İlgili Çalışmalara Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması.
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Rise of chemistry education research in Turkey: What are the challenges?
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dünyada ve Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarının durumu.
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Yaşam temelli yaklaşıma yönelik öğretim üyelerinin görüşleri: Erzurum örneği.
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Türkiye ve Almanya ortaöğretim kimya dersi öğretim programının genel yapısı.
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Türk fen eğitimi araştırmalarında genel eğilimler: Bir içerik analizi çalışması
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 17
Makale Adı : Dünyada ve Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarında genel eğilimler
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 9
Makale Adı : Malnutrition risk frequency and independent risk factors associated with mortality in hospitalized elderly patients with COVID-19 in Turkey
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Bildiri Adı : FEN BİLGİSİ BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİZOTLARI
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.05.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.05.2024
Basım Tarihi :30.05.2024
Bildiri Adı : Chemistry teachers’ perception and practices related to formative assessment techniques.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.11.2019
Basım Tarihi :10.11.2019
Bildiri Adı : Fen bilgisi öğretmen adayarının “istatistik” kavramına yönelik metaforik algıları ve kavramsal anlamalarının incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2019
Basım Tarihi :03.11.2019
Bildiri Adı : Türkiye’de fen eğitimi konularında Teknoloji Destekli Öğretim ile İlgili Çalışmaların İçerik Analizi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :22.06.2019
Bildiri Adı : 2007 2013 ve 2018 kimya dersi öğretim programları kazanımlarının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre analizi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SADİ YILMAZ SİBEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.05.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.05.2019
Basım Tarihi :04.05.2019
Bildiri Adı : Prospective science teachers' conceptions related to alternative assessment approaches.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,ÖZDEMİR BANUÇİÇEK,ÇAKMAK MÜRŞET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :22.06.2017
Bildiri Adı : META AND CONTENT ANALYSIS OF DISSERTATIONSRELATED TO BRAIN BASED LEARNING IN SCIENCE EDUCATION IN TURKEY
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,BATDI VELİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :21.05.2017
Bildiri Adı : The Analysis Of The Cognitive Structure Of Students Towards Lungs Concept by Word Association Test.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SEYHAN BANU ÇİÇEK,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,TEMELLİ AYSEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :17.05.2017
Bildiri Adı : Prospective science teachers conception related to alternative assessment approaches
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SEYHAN BANU ÇİÇEK,ÇAKMAK MÜRŞET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.05.2017
Basım Tarihi :17.05.2017
Bildiri Adı : Prons and cons of the Turkish Education system with the perspective of prospective science teachers
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.11.2016
Basım Tarihi :05.11.2016
Bildiri Adı : Biyoloji ve kimya öğretmeni adaylarının öğrenme güçlüğü çektiği biyokimya konuları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜL ŞEYDA,ÖZAY KÖSE ESRA,SADİ YILMAZ SİBEL,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.09.2015
Basım Tarihi :10.09.2015
Bildiri Adı : Türkiye'de kimya eğitimi araştırmalarının gelişimi ve uluslararası çalışmalar ile karşılaştırılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,AKILLI MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,DEDE HÜLYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2014
Basım Tarihi :14.09.2014
Bildiri Adı : Trends and issues in chemistry education research papers published internationally.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,AKILLI MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,DEDE HÜLYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.07.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.07.2014
Basım Tarihi :18.07.2014
Bildiri Adı : İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının ders çalışma yaklaşımları ile genel erteleme davranışları arasındaki ilişki
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AKAR HÜSEYİN,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.06.2014
Basım Tarihi :08.06.2014
Bildiri Adı : 2007 yılı 9 sınıf kimya öğretim programındaki yapılandırmacılığa dayalı öğelerin öğretmenler tarafından algılanışı ve uygulanışı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2013
Basım Tarihi :07.09.2013
Bildiri Adı : Türkiye de ve dünyada fen eğitimi alanında probleme dayalı öğrenme PDÖ yönteminde çalışılan makalelerin içerik analizi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TOSUN CEMAL,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2013
Basım Tarihi :07.09.2013
Bildiri Adı : An Investigation of Chemistry Teachers Perceptions and Implementation of Constructivist Principles in 9th Grade Chemistry Curriculum in Turkey
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.08.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.08.2013
Basım Tarihi :16.08.2013
Bildiri Adı : Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Dersine yönelik İlgi Durumlarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DERMAN MUSTAFA,ÇAKMAK MÜRŞET,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,KIZILASLAN AYDIN,GÜRBÜZ HASAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Biyoloji Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2013
Basım Tarihi :27.04.2013
Bildiri Adı : Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji dersine yönelik ilgi durumlarının incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DERMAN MUSTAFA,ÇAKMAK MÜRŞET,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,KIZILASLAN AYDIN,GÜRBÜZ HASAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2013
Basım Tarihi :27.04.2013
Bildiri Adı : Türkiye de fen eğitimi alanında probleme dayalı öğrenme yöntemi ile çalışılan tezlerin içerik analizi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TOSUN CEMAL,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2013
Basım Tarihi :27.04.2013
Bildiri Adı : The comparison of chemisty biology and pyhsics preservice teachers conceptions of dissolving in everyday life
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,GÜL ŞEYDA,SÖZBİLİR MUSTAFA,Şekerci Ali Rıza
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.07.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.07.2012
Basım Tarihi :20.07.2012
Bildiri Adı : Teachers perceptions of constructivist principles in the renewed chemistry curriculum in Turkey
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA,Atila M Ertaç,YILDIRIM ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.07.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.07.2012
Basım Tarihi :20.07.2012
Bildiri Adı : Inquiry based teaching ın Turkey A content analysis research papers
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,KIZILASLAN AYDIN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.07.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.07.2012
Basım Tarihi :20.07.2012
Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Öğretim Programındaki Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Algılanma Düzeyinin Belirlenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Atila M Ertaç,SÖZBİLİR MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,Yazıcı Fatih
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012
Bildiri Adı : Fen ve Teknoloji Öğretim Programındaki Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Uygulanabilme Düzeyinin Belirlenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Atila M Ertaç,SÖZBİLİR MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,Yazıcı Fatih
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012
Bildiri Adı : Kimya Öğretim Programındaki Yapılandırmacılığa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Uygulamaya Yansıtılabilme Düzeylerinin Tespit Edilmesi Erzurum Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA,Atila M Ertaç,Yazıcı Fatih
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012
Bildiri Adı : Türkiye de Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İlgili Çalışmalara Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIZILASLAN AYDIN,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012
Bildiri Adı : İlköğretim 6 8 Sınıf Branş Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanabilme Durumları Erzurum Örneklemi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Yazıcı Fatih,SÖZBİLİR MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,Atila M Ertaç
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012
Bildiri Adı : Kimya Öğretim Programında Yer Alan Yapılandırmacılığa Dayalı Bazı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Algılanma Düzeylerinin Tespit Edilmesi Erzurum Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA,Atila M Ertaç,Yazıcı Fatih
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :30.06.2012
Bildiri Adı : Rise of chemistry education research in Turkey What are the challenges
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.08.2011
Basım Tarihi :05.08.2011
Bildiri Adı : Yaşam temelli yaklaşıma yönelik öğretim üyelerinin görüşleri Erzurum örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.07.2011
Basım Tarihi :08.07.2011
Bildiri Adı : Türkiye ve Almanya ortaöğretim kimya dersi öğretim programının genel yapısı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAŞAR MEHMET DİYADDİN,SÖZBİLİR MUSTAFA,Reiners Christiane
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.07.2011
Basım Tarihi :08.07.2011
Bildiri Adı : Dünyada ve Türkiye de kimya eğitimi araştırmalarının durumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.07.2011
Basım Tarihi :08.05.2011
Bildiri Adı : Dünyada ve Türkiye de kimya eğitimi araştırmalarında genel eğilimler
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,ARPACIK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :25.09.2010
Bildiri Adı : Türk fen eğitimi araştırmalarında genel eğilimler bir içerik analizi çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,ARPACIK ÖMER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2010
Basım Tarihi :25.09.2010
Bildiri Adı : Biyoçeşitlilik Konusunda Yapılan Çalışmalar ve Öğretim Programlarında Biyoçeşitliliğin Yerinin Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DERMAN MUSTAFA,ÇAKMAK MÜRŞET,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,KIZILASLAN AYDIN,GÜRBÜZ HASAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Biyoloji Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.04.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2013
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 9
Kitap Adı : Kapsayıcı Öğretmen El Kitabı
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :: 978-605-170-928-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Nobel Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-133-907-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Fen eğitimi araştırmalarına güncel bakış-V
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Akademisyen Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6965-01-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN, ÇAKMAK MÜRŞET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-742-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : New trends and scientific researches in education
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN, SADİ YILMAZ SİBEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi>Kimya Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-170-638-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Eğitimde ölçme ve değerlendirme
Yazar Adı : YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786051339078
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Science Education Research and Practice in Asia
Yazar Adı : SÖZBİLİR MUSTAFA,AKILLI MUSTAFA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN,DEDE HÜLYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Yayın Evi : Springer
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-981-10-0845-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2016
Kitap Adı : Türkiye de Kimya Eğitimi
Yazar Adı : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Yayın Evi : Türkiye Kimya Derneği
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-00999-3-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2013
Kitap Adı : Science Education Research and Practice in Europe Retrospective and Prospective
Yazar Adı : SÖZBİLİR MUSTAFA,DEDE HÜLYA,YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Yayın Evi : Sense Publishers
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-94-6091-898-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2012
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 9
Proje Adı: Depremzede Çocuklar Sanatla Buluşuyor
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Okul öncesi dönem afetzede çocukların travmatik durumlarının tespiti, iyileştirilmesi için etkinlikler, yaratıcılıklarının desteklenmesi, sanat alanında yaşlarına parelel gidip gitmediklerinin tespiti
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-10-30 14:53:12
Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI-DANIŞMAN (10 Adet)
Bitiş Tarihi : 30.09.2023
Proje Konusu :
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-06-20 14:26:38
Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI-DANIŞMAN
Bitiş Tarihi : 04.09.2023
Proje Konusu :
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-10-02 14:45:33
Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI-DANIŞMAN (16 Adet)
Bitiş Tarihi : 31.08.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-06-20 14:26:27
Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI-DANIŞMAN
Bitiş Tarihi : 04.05.2020
Proje Konusu : 4006 BİLİM FUARI DIŞ DANIŞMAN
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-10-02 14:45:44
Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI DIŞ DANIŞMAN
Bitiş Tarihi : 04.05.2020
Proje Konusu : 4006 BİLİM FUARI DIŞ DANIŞMAN
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2020-05-16 11:12:29
Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI DESTEKLEME PROGRAMI ŞANLIURFA İL TEMSİLCİLİĞİ (2018-2019 YILI)
Bitiş Tarihi : 14.06.2019
Proje Konusu : TÜBİTAK 4006
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2020-01-02 19:23:59
Proje Adı: TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI DESTEKLEME PROGRAMI ŞANLIURFA İL TEMSİLCİLİĞİ (2017-2018 YILI)
Bitiş Tarihi : 14.06.2018
Proje Konusu :
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-07-12 12:02:09
Proje Adı: 1 Ortaöğretim 9 sınıf kimya dersi öğretim programında yer alan yapılandırmacılığa dayalı öğelerin uygulanışına yönelik bir inceleme Erzurum örneği
Bitiş Tarihi : 01.01.2012
Proje Konusu : Atatürk Üniversitesi’xxnde gerçekleştirilmiş ve tamamlanmış projedir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-10-02 18:51:28
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 5
Proje Adı: Depremzede Çocuklar Sanatla Buluşuyor
Bitiş Tarihi : 2024-08-07
Tamamlandı Tarihi : 2024-09-10
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Şeyda İNCE SEZER, Necla TOSMUR, Mehmet Diyaddin YAŞAR, Serhat Armağan KÖSEOĞLU
Anahtar Kelimeler : Sanat, çocuk, yaratıcılık, sanatsal gelişim evreleri, bilişsel gelişim, işbirliği, özgüven, estetik
Proje Adı: Chemistry teachers' perception and practices related to Formative Assessment Techniques
Bitiş Tarihi : 2020-03-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-11-25
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mehmet Diyaddin YAŞAR
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Türkiye'de Fen Eğitimi Konularında Teknoloji Destekli Öğretim ile ilgili Çalışmaların İçerik Analizi
Bitiş Tarihi : 2020-01-25
Tamamlandı Tarihi : 2019-08-02
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mehmet Diyaddin YAŞAR
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: 2007, 2013 ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programları Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre Analizi
Bitiş Tarihi : 2019-12-25
Tamamlandı Tarihi : 2019-09-11
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mehmet Diyaddin YAŞAR
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Prospective science teachers' conception related to alternative assessment approaches
Bitiş Tarihi : 2017-10-01
Tamamlandı Tarihi : 2017-06-06
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mehmet Diyaddin YAŞAR
Anahtar Kelimeler :
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2024-01-12 14:09:52