Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 02:07:45
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.09.2024 19:42:55
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 21:52:56
Kişisel Bilgiler
DR. ÖĞR. ÜYESİ MESUT YILDIRIM
- E-posta: mesutyildirim@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 3638
- Bağlı Birimi : Eğitim Programları ve Öğretimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/mesutyildirim
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2012 - 2018
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/
Tez Adı: Çocukta davranış problemlerine yönelik modüler aile eğitim programının geliştirilmesi
Yüksek Lisans
2009 - 2012
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Kuruma dayalı aile eğitim programlarının ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okul başarılarına etkileri
Lisans
2005 - 2009
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2011 - 2019
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2019 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı
- 2019 - 2020
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2020 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
- 2020 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Erasmus Koordinatörü
- 2016 - 2018
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Ölçme ve değerlendirmede etik farkındalık ölçeğinin geliştirilmesi ve öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme faaliyetlerine yönelik etik farkındalıklarının incelenmesi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ana Bilim Dalı
- MERVE ERELİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Lise öğrencilerinin siber zorbalık ve siber mağduriyet yaşantılarının okula bağlılık ile ilişkisinin belirlenmesi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ALİ AKPINAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Okul yöneticilerinin vizyoner liderlik davranışları ile öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeyleri arasındaki ilişki
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- GÖKÇE ASLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Kronik hastalarda iyi oluş ve maneviyat: Nitel bir araştırma
- Necmettin Erbakan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ABDURRAHMAN AKBOLAT(Öğrenci),Doktora,2022
- Sınıfında Suriyeli öğrenci bulunan öğretmenlerin kapsayıcılık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ALI ALHLEEL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Şanlıurfa'daki ilköğretim okullarının yöneticilerinin liderlik tipleri ile öğretmenlerin motivasyonu arasındaki ilişki
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- HATİCE YILDIRIM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
Dersler
VERİLEN DERSLER
Danışmanlık (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Çalışması (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
İlkokulda Program Geliştirme ve Değerlendirme (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uygulamalı Eğitim İstatistiği (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Çalışması (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitim Psikolojisi (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (3. yy) (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Program Geliştirme ve Değerlendirme (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Danışmanlık (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Eğitim Psikolojisi (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Seminer (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitimde Program Geliştirme (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Mikro Öğretim (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Eğitim Psikolojisi (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Eğitim Psikolojisi (Güz),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Güz),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Program Geliştirme (Güz),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Mikro Öğretim (Güz),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I (Güz),2021-2022,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Karşılaştırmalı Eğitim,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Sınıf Yönetimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Araştırma Yöntemleri,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Aile-Okul-Toplum,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Eğitimde İstatistiksel Yöntemler,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
İlköğretimde Program Geliştirme Yaklaşımları,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Dönem Projesi,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Program Geliştirme,2019-2020,Lisans (Türkçe)
İlköğretimde Sorunlar ve Çözüm Önerileri,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Drama,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Aile-Okul-Toplum,2018-2019,Lisans (Türkçe)
İlköğretimde Program Geliştirme Yaklaşımları,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Çocukta Uyum ve Davranış Problemlerine Yönelik Ebeveyn Tutumlarının İncelenmesi: Bir İhtiyaç Belirleme Çalışması
Dergi Adı : Tarih Okulu Dergisi
Cilt :
ISSN : 1308-5298
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Examination of TRT EBA Primary School Mathematics Course Video Contents in Terms of Learning and Instruction Processes
Dergi Adı : International Journal of Eurasian Education and Culture
Cilt : 8
ISSN : 2602-4047
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The effect of digital literacy levels and e-learning attitudes on screen reading self-efficacy: A structural equation modelling
Dergi Adı : Journal of Educational Technology and Online Learning
Cilt : 6
ISSN : 2618-6586
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : From Freytag pyramid story structure to digital storytelling: Adventures of pre-service teachers as story writers and digital story tellers
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt :
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Ana Dili Egitimi Dergisi ADED
Cilt : 10
ISSN : 2147-6020
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Türkçe Yazım Eğitiminin İdari Personelin Resmi Yazışma Niteliklerine Etkisinin İncelenmesi
Dergi Adı : Tarih Okulu Dergisi
Cilt :
ISSN : 1308-5298
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : The Development of Transformative Learning Scale for Information and Communication Technologies
Dergi Adı : TECHNOLOGY, KNOWLEDGE AND LEARNING
Cilt : 25
ISSN : 2211-1662
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Sınıfında Suriyeli Öğrenci Bulunan Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Sürecine İlişkin Görüşleri
Dergi Adı : Turkish Studies (Elektronik)
Cilt :
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Yükseköğretim Kurumlarında İtibar Yönetimi Ölçeğinin Geliştirilmesi
Dergi Adı : Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 2147-1037
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematikle İlgili Kavramlara İlişkin Metaforları
Dergi Adı : Turkish Studies (Elektronik)
Cilt : 11
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Dergi Adı : Turkish Studies (Elektronik)
Cilt : 11
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Üniversite Giriş Sınavlarına Hazırlanan Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınav Kaygıları Üzerinde Aile Faktörünün Etkileri
Dergi Adı : Education Sciences (NWSA)
Cilt : 6
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2011
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 23
Makale Adı : The effect of digital literacy levels and e-learning attitudes on screen reading self-efficacy: A structural equation modelling
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : From Freytag pyramid story structure to digital storytelling: Adventures of pre-service teachers as story writers and digital story tellers
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN RESMİ YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : EXAMINATION OF TRT EBA PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS COURSE VIDEO CONTENTS IN TERMS OF LEARNING AND INSTRUCTION PROCESSES
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN RESMİ YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ1
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Üniversitelerde Performans Ölçüm Sistemleri ve Etkinliği: Türkiye ve Seçili Ülkeler Üzerine Bir İnceleme
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dijital ve basılı okumaya yönelik tutum ölçeği: Türkçeye uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Örneklem ve Örnekleme Yöntemleri
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Sınıfında Suriyeli Öğrenci Bulunan Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Sürecine İlişkin Görüşleri.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Yapısal eşitlik modellemesinin ilkeleri ve uygulaması (S. Şen, Çev. Ed.)
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Doğrulayıcı Faktör Analizi Modellerinin Analizi
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The Development of Transformative Learning Scale for Information and Communication Technologies
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 9*
Makale Adı : Eğitimde araştırma yöntemleri
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 14
Makale Adı : Yapısal Regresyon Modellerinin Analizi
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Çocukta Davranış Problemlerine Yönelik Modüler Aile Eğitim Programının Geliştirilmesi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Yükseköğretim Kurumlarında İtibar Yönetimi Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 6*
Makale Adı : Sınıf öğretmeni adaylarının matematikle ilgili kavramlara ilişkin metaforları
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : The effects of the institution-based family training programs on the attitudes of parents
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Sınıf öğretmeni adaylarının matematikle ilgili kavramlara ilişkin sahip oldukları metaforlar
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Genel Kültür Derslerine Yönelik Görüşleri: Mersin Üniversitesi Örneği
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Üniversite Giriş Sınavlarına Hazırlanan Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınav Kaygıları Üzerinde Aile Faktörünün Etkileri
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 2*
Makale Adı : Kuruma dayalı aile eğitim programlarının ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okul başarılarına etkileri
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 3
Makale Adı : From Freytag pyramid story structure to digital storytelling: Adventures of pre-service teachers as story writers and digital story tellers
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIESarrow_drop_down
Makale Adı : The Development of Transformative Learning Scale for Information and Communication Technologies
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : TECHNOLOGY KNOWLEDGE AND LEARNINGarrow_drop_down
Makale Adı : The effects of the institution-based family training programs on the attitudes of parents
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : N/A
Bildiri Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET, KESİK CENGİZ, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Teknoloji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.11.2021
Basım Tarihi :03.11.2021
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Genel Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Harran Üniversitesi Örneği)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERGİN ELÇİN,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :20.05.2017
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Genel Öz yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Harran üniversitesi Örneği)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERGİN ELÇİN,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :20.05.2017
Bildiri Adı : The Effects of the Institution-based Family Training Programs on the Attitudes of Parents
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT,ÖZGÜN SONGÜL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Program Geliştirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.02.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.02.2013
Basım Tarihi :21.02.2014
Bildiri Adı : Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Genel Kültür Derslerine Yönelik Görüşleri Mersin Üniversitesi Örneği
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT,ÖZKAN AYŞE EDA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.05.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.05.2011
Basım Tarihi :13.08.2012
Bildiri Adı : Professional Development Of EFL Teachers in Türkiye: Perceptions, Needs and Preferences
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖZÜYEŞİL EDA, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>İhtiyaç Belirleme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Sınıfında Suriyeli Öğrenci Bulunan Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma -Yazma Sürecine İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.10.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The Development Of Transformative Learning Scale For Information And Communication Technologies
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT,YELKEN TUĞBA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Genel Öz-etkililik-yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Harran üniversitesi Örneği)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERGİN ELÇİN,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Professional Development Of EFL Teachers in Türkiye: Perceptions, Needs and Preferences
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖZÜYEŞİL EDA, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Eğitim Örgütlerinde İtibar Yönetimi Ölçeğinin Geliştirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BALAY REFİK,KAYA AHMET,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.10.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Üstün Zekalı Öğrencilerin Şiddet Eğilimleri ile Bilişim Teknolojileri İlişkisinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAYTAK AHMET, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Teknoloji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Çalıştay: Çocuk Yazını ve Çocuk Yazını Derlemi (ÇYD)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZKAN BÜLENT, KANATLI FAİK, ŞAHBAZ NAMIK KEMAL, GÜNDOĞDU AYŞE EDA, YILDIRIM MESUT, TÜFEKÇİOĞLU BURAK, ÇEKİCİ YUNUS EMRE, ÇOCUK HALİL ERDEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2011
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Süreçlerine Yönelik Özyeterlik İnançları ile Okul Deneyimi Derslerine Yönelik Tutumları İlişkisinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Ateş Mehmet,Çakır Ali,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.05.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Sınıf Yönetimine Yönelik Öz-yeterlik İnancı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Üniversite Giriş Sınavlarına Hazırlanan Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınav Kaygıları Üzerinde Aile Faktörünün Etkileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT,GÖZÜYEŞİL EDA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.10.2010
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : İnternet Tabanlı Türkçe Yeterlik Ve Seviye Belirleme Sınavı - ITS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK AYŞE EDA, YILDIRIM MESUT, ÖZKAN BÜLENT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.04.2015
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Türk Çocuk Yazını Eserlerinin Görsel Sayıları ve Okunabilirlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DEMİRTAŞ AYÇA,YILDIRIM MESUT,ÖZKAN BÜLENT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.10.2015
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematikle İlgili Kavramlara İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞAHİNKAYA NİHAN,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.05.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : İnternet Tabanlı Türkçe Yeterlik Ve Seviye Belirleme Sınavı ITS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK AYŞE EDA, YILDIRIM MESUT, ÖZKAN BÜLENT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.04.2015
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Çocuk Yazınının Eğitsel İşlevi- (Çocuk Yazını ve Çocuk Yazını Derlemi Çalıştayı)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2011
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 5
Kitap Adı : Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler
Yazar Adı : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Öğrenme-Öğretme
Yayın Evi : Serüven Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6760-22-6
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Türkiye ve Dünyada Üniversiteler (Sorunlar ve Çözüm Önerileri)
Yazar Adı : YILDIRIM MESUT, GÖZÜYEŞİL EDA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Kalite Süreçleri
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-365-077-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Yapısal Eşitlik Modellemesinin İlkeleri ve Uygulaması
Yazar Adı : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Yapısal Eşitlik
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7895-39-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Yazar Adı : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7846-34-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Çocuk Yazını Araştırmaları I
Yazar Adı : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Karahan Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :6054454914
Basım Türü :Basılı
YIL :2014
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 13
Proje Adı: EĞİTİM ÖĞRETİMDE AKREDİTASYON ODAKLI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME SİSTEMİ ALT YAPISININ GELİŞTİRİLMESİ
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Bu projede, Harran Üniversitesi genelinde kurumsal akreditasyon süreci kapsamında, eğitim öğretimde ölçme ve değerlendirme faaliyetlerine yönelik bir sistem kurmak ve bu doğrultuda eğitim öğretimde kurumsal akreditasyon için belirlenen ölçütleri karşılayabilecek bir alt yapı inşa etmek amaçlanmıştır. YÖKAK kapsamında kurumsal akreditasyon sürecinde yer alan Harran Üniversitesinde kurumsal akreditasyonun önemli bir parçası olan eğitim öğretim faaliyetleri için, öğrenme çıktılarının kanıta dayalı olarak puanlanmasına yönelik geliştirilecek bir ölçme ve değerlendirme sistem alt yapısı kurumsal akreditasyon sürecinin temel ayaklarından birini oluşturacaktır. Proje ürünü olarak geliştirilecek olan ölçme ve değerlendirme süreçlerinde kanıta dayalı öğrenme çıktılarının puanlanmasına yönelik sistemin, akreditasyon süreci içerisinde yer alan veya alacak olan diğer yükseköğretim kurumları için öncülük etmesi hedeflenmektedir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-01-09 19:30:08
Proje Adı: TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Bitiş Tarihi : 25.10.2021
Proje Konusu : Bu projede Harran Üniversitesinin merkez ve ilçeler olmak üzere tüm yerleşkelerinde görev yapan bölüm sekreteri; personel ve yazı işleri memurlarına Türkçe yazım eğitimi verilecek ve bu eğitimin personelin resmî yazışma niteliklerinin gelişimi açısından çeşitli ölçütlerle değerlendirmesi yapılacaktır. Verilecek eğitim, cümle ve ifade özellikleri, yazım ve noktalama kuralları olmak üzere üç temel başlıktan oluşmaktadır. Bunların yanında "Resmî Yazışmalarda Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik" de gerekli yerlerde açıklanacak ve çeşitli bilgilendirmeler yapılacaktır. Söz konusu eğitimler, belli bir düzene göre gruplar hâlinde idari personele verilecektir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-01-15 02:47:21
Proje Adı: ÇOCUK ŞARKILARININ ORKESTRASYONU İLE HARRAN ÜNİVERSİTESİ GENÇLİK ORKESTRASINDA ORKESTRA VE ÇALGI EĞİTİMİ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Bitiş Tarihi : 01.07.2021
Proje Konusu : Çocuk ya da yetişkin fark etmeksizin genel, özengen (amatör) ve mesleki müzik eğitimi alan tüm kesimlerin sanatsal ve kültürel gelişimlerini destekleyici bir rol oynayan çocuk şarkıları, müzik eğitiminin en önemli yapı taşlarından biridir. Çocuk şarkılarının icra edilmesi ve paylaşılması ise sadece çocuk ve gençlik koroları ile mümkün olmaktadır. Büyük ölçüde eşliksiz olarak sunulan bu yapıtların daha geniş kesimlere ulaşması, kültürel gelişimin sağlanması ve şarkıların farklı bileşenlerle daha güçlü bir şekilde yorumlanması ve konu ile ilgili bilimsel yayınların yapılabilmesi düşüncesiyle çocuk korosu, gençlik korosu ve klasik yaylı orkestrası birlikteliğinin sağlanması düşünülmüştür. Bu amaçla Harran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalında çalgısında belli bir seviyeye erişmiş öğrencilerin oluşturduğu bölgemizin en büyük orkestrası olma özelliğine sahip “Harran Üniversitesi Gençlik Orkestrası” (HÜGO) ile “Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Konservatuvar Çocuk Korosu” ve “Harran Üniversitesi Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Korosu” bu projede birliktelik sağlamaktadır. Proje beş aşamadan oluşmaktadır. Bunlar: 1-Çocuk şarkıları dağarının belirlenmesi ve orkestrasyonlarının yapılması, 2-Orkestra ve çalgı gruplarının eğitim sürecinin yürütülmesi,3- Eserlerin sunumunun konser etkinliği ile yapılması, 4- Enstruman eğitimi, orkestra eğitimi ve orkestrasyon alanlarında bilimsel çalışmaların yapılması,5- Orkestrasyonu yapılmış ve konser etkinliğinde sunulan çocuk şarkılarının kaynak kitap olarak basılması aşamalarıdır.“Çocuk Şarkılarının Orkestrasyonu ile Harran Üniversitesi Gençlik Orkestrası’nda orkestra ve çalgı eğitimi becerilerinin geliştirilmesi” başlıklı projede, genel, özengen ve mesleki müzik eğitimi alan paydaşlar ile mesleki müzik eğitimi veren yürütücüler aşağıda yer alan öğrenme çıktılarını sağlamış olacaklardır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-08-16 19:51:43
Proje Adı: Harran Üniversitesi Uyum Programı ve Yeni Öğrencilerin Üniversiteyi Tercih Sebeplerinin Analizi
Bitiş Tarihi : 06.10.2020
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-11-01 16:06:00
Proje Adı: Akademisyenlerin Öğretimsel Niteliklerinin Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi : 06.01.2021
Proje Konusu : Bu projenin genel amacı, akademisyenlerin pedagoji/andragoji bağlamında öğretim becerilerini desteklemek ve niteliklerini geliştirmektir. Bu beceriler arasında öğretimin planlanması, öğrenme/öğretme ile ilgili temel kuram ve modellerin kavranması, öğretim becerilerinin ve teknolojilerinin etkili şekilde kullanılması ile ölçme değerlendirme yöntemlerinin etkin kullanımı yer almaktadır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-04-05 15:35:40
Proje Adı: Türkiye Türkçesinde Fiilimsiler
Bitiş Tarihi : 01.06.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:03:51
Proje Adı: bridge.r@dio.network - crossing boundaries
Bitiş Tarihi : 31.07.2015
Proje Konusu : Toplumda Dezavantajlı Kesimlerin Eğitimi Evsizler ve Engellilerin Eğitimi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2023-10-27 00:05:43
Proje Adı: bridge r dio network crossing boundaries
Bitiş Tarihi : 31.07.2015
Proje Konusu : Toplumda Dezavantajlı Kesimlerin Eğitimi Evsizler ve Engellilerin Eğitimi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:05:41
Proje Adı: bridge r@dio network crossing boundaries
Bitiş Tarihi : 31.07.2015
Proje Konusu : Toplumda Dezavantajlı Kesimlerin Eğitimi Evsizler ve Engellilerin Eğitimi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2023-10-26 02:15:08
Proje Adı: Bir Özel Alan Derlemi Olarak Türk Çocuk Yazını Derlemi Ve Türk Çocuk Yazını Üzerine İleri Uygulamalar
Bitiş Tarihi : 01.11.2015
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:05:17
Proje Adı: Türkiye Türkçesi Eşdizim Sözlüğü”nün Sayısallaştırılması
Bitiş Tarihi : 01.06.2012
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:02:59
Proje Adı: Eski Türkçe Ve Karahanlı Türkçesinin Tarihsel Derlemi (7.-13. Yy.)
Bitiş Tarihi : 15.04.2013
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:07:24
Proje Adı: Türkiye Türkçesi Söz Varlığında Sıfatların Eşdizimliliği Derlem Tabanlı Bir Uygulama
Bitiş Tarihi : 01.10.2011
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:04:21
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 6
Proje Adı: EĞİTİM ÖĞRETİMDE AKREDİTASYON ODAKLI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME SİSTEMİ ALT YAPISININ GELİŞTİRİLMESİ
Bitiş Tarihi : 2023-10-03
Tamamlandı Tarihi :
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Devam Ediyor
Ekip : Mesut YILDIRIM, Mehmet Emin AYDOĞDU, Öskan BARUTÇUOĞLU, Zerife YILDIRIM, Feyzi KAZIK
Anahtar Kelimeler : Akreditasyon, Eğitim-öğretim, Ölçme ve Değerlendirme, Sistem, Altyapı
Proje Adı: TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Bitiş Tarihi : 2021-10-12
Tamamlandı Tarihi : 2021-10-25
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet Turan DOĞAN, Bürhan AKPUNAR, Mesut YILDIRIM, Fatma Şeyma DOĞAN, Ekrem BEKTAŞ
Anahtar Kelimeler : Türkçe, resmî yazışma, cümle, yazım, noktalama
Proje Adı: ÇOCUK ŞARKILARININ ORKESTRASYONU İLE HARRAN ÜNİVERSİTESİ GENÇLİK ORKESTRASINDA ORKESTRA VE ÇALGI EĞİTİMİ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 2021-07-01
Tamamlandı Tarihi : 2021-09-13
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Cihan TABAK, Güllü ÖZTÜRK, Ömür Arda AYDIN, Mesut YILDIRIM, Taner TOPALOĞLU, Gülgün BİLEN, Ozan BALDAN
Anahtar Kelimeler : MÜZİK EĞİTİMİ, ÇOCUK ŞARKILARI, ORKESTRASYON, GENÇLİK ORKESTRASI, ORKESTRA EĞİTİMİ, ÇALGI EĞİTİMİ
Proje Adı: Harran Üniversitesi Uyum Programı ve Yeni Öğrencilerin Üniversiteyi Tercih Sebeplerinin Analizi (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 2020-10-06
Tamamlandı Tarihi : 2022-05-12
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet GÖÇEN, İrfan ARIKAN, Gürkan ÇETİN, Sedat ŞEN, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Ragıp TERZİ, Hatice PARMAKSIZ, Zekai AYIK, Mesut YILDIRIM
Anahtar Kelimeler : Uyum Programı, Üniversite, Tanıtım, Rehberlik, Tercih Sebepleri
Proje Adı: SINIFINDA SURİYELİ ÖĞRENCİ BULUNAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUMA - YAZMA SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Bitiş Tarihi : 2020-03-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-11-06
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mesut YILDIRIM
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Akademisyenlerin Öğretimsel Niteliklerinin Geliştirilmesi (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 2021-01-05
Tamamlandı Tarihi : 2021-04-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Bürhan AKPUNAR, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Mesut YILDIRIM, Sedat ŞEN, İbrahim YILDIRIM, Ragıp TERZİ, Derya EVRAN
Anahtar Kelimeler : Akademisyen niteliği, pedagojik yeterlikler, andragojik nitelikler, didaktik beceriler, öğretimsel nitelikler
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Eğitim Programları ve Öğretim Derneği
Başlama Tarihi :2016
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : HARRAN MAARİF DERGİSİ Cilt/Volume: 8 Sayı/Issue:1 Haziran/ June e-ISSN: 2564- 761X
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Başlama Tarihi :30.06.2023
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim
Güncelleme Tarihi : 2023-10-18 20:58:10