YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 11:16:39
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 15:53:40
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 19.09.2024 06:47:13
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 22:54:35

Kişisel Bilgiler

DOÇ. MEHMET YAKIŞAN




  • E-posta: yakisan@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 3656

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2002 - 2008

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BİYOLOJİ EĞİTİMİ (DR)/

Tez Adı: Biyoloji öğretiminde bilgisayar animasyonlarının kullanılmasının öğrencilerin başarı tutum ve kavram yanılgıları üzerine etkisi (hücre konusu örneği)

Yüksek Lisans

2000 - 2002

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BİYOLOJİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Lise 3. sınıf biyoloji dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

Lisans

1994 - 1998

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

AMASYA EĞİTİM FAKÜLTESİ/BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOÇENT
2021 -
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2000 - 2002
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / BİYOLOJİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
1999 - 2000
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2002 - 2008
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / BİYOLOJİ EĞİTİMİ (DR)

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2008 - 2009
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2009 - 2021
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Erasmus Programı Biyoloji Eğitimi ABD Koordinatörü
2011 - 2015
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği
2013 - 2016
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkan Yardımcısı
2013 - 2015
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Enstitü Müdür Yardımcısı
2014 - 2016
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Mevlana Değişim Programı Biyoloji Eğitimi ABD Koordinatörü
2015 -
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Lise Öğrencilerinin Biyoteknoloji Hakkında Görüşlerinin ve Biyoetik Değerlerinin Belirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
ÇAĞLA MİNE YILDIZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Vücudumuzdaki Sistemler ve Sağlığı Ünitesinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğretiminin Öğrencilerin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
DİLARA VELİOĞLU(Öğrenci),Doktora,2024

TÜRKİYE'DE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDA 2018-2022 YILLARI ARASINDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
BUSE PINARBAŞI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Öğretmen adaylarının dolaşım sistemi konusu ile ilgili biyomimikri tasarımlarının analizi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
TUBA GÖKGÖZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Lise öğrencilerinin biyoloji öğretiminde bilgi ve iletişim teknolojileri (BİT) kullanımına yönelik tutumlarının belirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
RECEP ÇAKIR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Dolaşım sistemi konusunun öğretiminde bağlam temelli öğrenme yaklaşımındaki REACT stratejisine göre hazırlanan etkinliklerin öğrencilerin öğrenme ürünleri üzerine etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
GÖNÜL GÖRMÜŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin hayvanların özelliklerinden esinlenerek teknolojik ürün tasarlama etkinliklerinin FeTeMM eğitiminde uygulanması
Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
DİLARA VELİOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020

Fen bilgisi öğretmen adaylarının hücre bölünmeleri konusundaki alan ve pedagojik alan bilgileri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı
GÜLAY ESRA KAYA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

İlkokul öğrencilerinin çevre ve çevre sorunları ile ilgili algıları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı
EMRE PINAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

İnsanda dolaşım sistemi kavramlarının öğretiminde sorgulama temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin öğrenme ürünlerine etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
ŞADİYE ÇAKICI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

7. sınıf Fen ve Teknoloji dersi öğrencilerinin duyu organları konusunda argüman oluşturabilme becerileri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı
NURAY ÇORBACI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2017

Dersler

VERİLEN DERSLER

BYÖ 101 GENEL BİYOLOJİ I,2020-2021,Lisans (Türkçe)

EGTM 309 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EGTM 403 OKUL DENEYİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

OFMB602 BİYOLOJİNİN KAVRAMSAL ANALİZİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

BYO 411 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

BYAE007 (SEÇMELİ II) DİSİPLİNLER ARASI BİYOLOJİ ÖĞRETİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

BYO312 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2019-2020,Lisans (Türkçe)

OFMB 603 BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

BİAE 103 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EGTM 404 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2019-2020,Lisans (Türkçe)

BİAE 101 GENEL BİYOLOJİ I,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EGTM 310 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2019-2020,Lisans (Türkçe)

BİAE204 BİYOLOJİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI,2019-2020,Lisans (Türkçe)

BİAE 101 GENEL BİYOLOJİ I,2018-2019,Lisans (Türkçe)

BYO 312 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2018-2019,Lisans (Türkçe)

EGTM 309 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2018-2019,Lisans (Türkçe)

EGTM 403 OKUL DENEYİMİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)

OFMB602 BİYOLOJİNİN KAVRAMSAL ANALİZİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

EGTM 404 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2018-2019,Lisans (Türkçe)

EGTM 310 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2018-2019,Lisans (Türkçe)

BYO 213 SEÇMELİ I (DAVRANIŞ BİYOLOJİSİ),2018-2019,Lisans (Türkçe)

BİAE 103 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2018-2019,Lisans (Türkçe)

OFMB 603 BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

BYO 411 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)

BYO213 SEÇMELİ I (DAVRANIŞ BİYOLOJİSİ),2017-2018,Lisans (Türkçe)

OFMB 602 BİYOLOJİNİN KAVRAMSAL ANALİZİ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

BYO312 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2017-2018,Lisans (Türkçe)

BYO 101 GENEL BİYOLOJİ I,2017-2018,Lisans (Türkçe)

EGTM 310 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2017-2018,Lisans (Türkçe)

EGTM 309 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2017-2018,Lisans (Türkçe)

BYO 411 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)

EĞTM 404 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2017-2018,Lisans (Türkçe)

BYO 107 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2017-2018,Lisans (Türkçe)

EGTM 403 OKUL DENEYİMİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)

EGTM 406 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2017-2018,Lisans (Türkçe)

OFMB 603 BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

BYÖ 409 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2016-2017,Lisans (Türkçe)

BYO213 SEÇMELİ I (DAVRANIŞ BİYOLOJİSİ),2016-2017,Lisans (Türkçe)

İFBE 629 FEN EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

BYO 312 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2016-2017,Lisans (Türkçe)

BYÖ 406 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2016-2017,Lisans (Türkçe)

BYO 306 ÇEVRE EĞİTİMİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)

BYO 107 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2016-2017,Lisans (Türkçe)

BYÖ 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2016-2017,Lisans (Türkçe)

BYO 101 GENEL BİYOLOJİ I,2016-2017,Lisans (Türkçe)

BYÖ511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2016-2017,Lisans (Türkçe)

BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)

BYÖ507 OKUL DENEYİMİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)

BYO 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2015-2016,Lisans (Türkçe)

BYÖ 409 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2015-2016,Lisans (Türkçe)

İFBE 629 FEN EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)

BYÖ 406 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2015-2016,Lisans (Türkçe)

BYÖ 507 OKUL DENEYİMİ,2015-2016,Lisans (Türkçe)

BYÖ 511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2015-2016,Lisans (Türkçe)

OKÖ 315 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2015-2016,Lisans (Türkçe)

BYÖ 410 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2015-2016,Lisans (Türkçe)

BYO 101 GENEL BİYOLOJİ I,2015-2016,Lisans (Türkçe)

BYO 107 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2015-2016,Lisans (Türkçe)

BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2015-2016,Lisans (Türkçe)

BYÖ 101 GENEL BİYOLOJİ I,2014-2015,Lisans (Türkçe)

BYÖ 507 OKUL DENEYİMİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)

BYÖ 410 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2014-2015,Lisans (Türkçe)

BYÖ 409 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2014-2015,Lisans (Türkçe)

BYÖ 201 SİTOLOJİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)

SNÖ 211 ÇEVRE EĞİTİMİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)

BYÖ 406 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2014-2015,Lisans (Türkçe)

BYÖ 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2014-2015,Lisans (Türkçe)

BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)

İFBE 629 FEN EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)

BYÖ 107 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2014-2015,Lisans (Türkçe)

BYÖ 511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2014-2015,Lisans (Türkçe)

BYÖ 201 SİTOLOJİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

FBÖ 416 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2013-2014,Lisans (Türkçe)

OKÖ 310 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

BYÖ 410 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2013-2014,Lisans (Türkçe)

SNÖ 411 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I,2013-2014,Lisans (Türkçe)

BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

BYÖ 409 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2013-2014,Lisans (Türkçe)

BYÖ 406 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2013-2014,Lisans (Türkçe)

BYÖ507 OKUL DENEYİMİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

BYÖ 511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2013-2014,Lisans (Türkçe)

SNÖ218 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

BYÖ 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2013-2014,Lisans (Türkçe)

İFBE 629 FEN EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)

İFBE 629 FEN EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)

BYÖ 406 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2012-2013,Lisans (Türkçe)

SNÖ 211 ÇEVRE EĞİTİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

BYÖ 511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2012-2013,Lisans (Türkçe)

BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

SNÖ 218 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

BYÖ507 OKUL DENEYİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

BYÖ 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2012-2013,Lisans (Türkçe)

BYÖ 201 SİTOLOJİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

FBÖ 312 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2012-2013,Lisans (Türkçe)

BYÖ 511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI,2011-2012,Lisans (Türkçe)

SBÖ 405 OKUL DENEYİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

BYÖ507 OKUL DENEYİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

IEÖ 304 İŞİTME ENGELLİLER FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

BYÖ 201 SİTOLOJİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

SNÖ 411 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I,2011-2012,Lisans (Türkçe)

SNÖ 218 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

EGT 303 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI,2011-2012,Lisans (Türkçe)

BYÖ 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2011-2012,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 23

Makale Adı : Determination of the Biomimicry Perceptions of Middle School 7th Grade Students through Drawings

Yazar Bilgisi : VELİOĞLU DİLARA, YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 30
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Sorgulama temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerine ve yansıtıcı düşünme düzeylerine etkisi

Yazar Bilgisi : ÇAKICI ŞADİYE,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2149-4932
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Yaşam temelli öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan kalp diseksiyonu etkinliğine yönelik öğrenci görüşlerinin belirlenmesi

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,GÖRMÜŞ GÖNÜL
Dergi Adı : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 39
ISSN : 1300-302X
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Biyomimikri Algılarına Yönelik Yaptıkları Çizimlerin Analizi

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,VELİOĞLU DİLARA
Dergi Adı : Gazi Egitim Faukeltesi Dergisi
Cilt :
ISSN : 1301-9058
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Fen Bilimleri Dersi Duyu Organları Konusu ile İlgili 7. Sınıf Öğrencilerinin Geliştirdikleri Argümanların Analizi

Yazar Bilgisi : ÇORBACI NURAY,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 37
ISSN : 1300-302X
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Pre- Service Teachers’ Alternative Conceptions Concerning the t RNA Concept

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : International Journal on New Trends in Education and Their Implications
Cilt : 8
ISSN : 1309-6249
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Investigation of The Nature of Metaconceptual Processes of Pre-Service Biology Teachers

Yazar Bilgisi : YÜRÜK NEJLA,SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt :
ISSN : 1302-597X
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kavramları İle İlgili Çizimlerinin Analizi

Yazar Bilgisi : PINAR EMRE,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 2630-6301
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Fen Bilgisi 7. Sınıf Öğrencilerinin Görme Duyusu İle İlgili Geliştirdikleri Argümanların Analizi

Yazar Bilgisi : ÇORBACI NURAY,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching)
Cilt : 5
ISSN : 2146-9199
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Examining of Epistemological Beliefs of Students in Science Education, Biology Education and Biology-Related Pedagogical Formation Course According to Some Variables

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,KARAŞAH ŞADİYE
Dergi Adı : Participatory Educational Research (PER)
Cilt : 4
ISSN : 2148-6123
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Are the Genetic Materials of Gametes and Somatic Cells Different? The Conceptions of Pre Service Teachers

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : International Journal of Environmental and Science Education
Cilt : 11
ISSN : 1306-3065
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : The Alternative Conceptions of Pre-Service Teachers Concerning the Status of Organelles During Cell Division

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Journal of Baltic Science Education
Cilt : 12
ISSN : 1648-3898
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,YEL MUSTAFA,MUTLU MEHMET
Dergi Adı : Turkish Journal of Education
Cilt : 2
ISSN : 2147-2858
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Biyoloji Öğretmen Adaylarının Tohumlu Bitkilerle İlgili Kavramsal Anlamaları Üzerindeki Etkisi

Yazar Bilgisi : YÜRÜK NEJLA,SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
Cilt : 11
ISSN : 1303-0485
Yayın Tarihi : 2011

Makale Adı : High School Students Images of an Environmental Scientist

Yazar Bilgisi : DİKMENLİ MUSA,ÇARDAK OSMAN,ÖZTAŞ FULYA,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
Cilt : 2
ISSN : 1308-7711
Yayın Tarihi : 2010

Makale Adı : Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,YEL MUSTAFA,MUTLU MEHMET
Dergi Adı : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 2147-1037
Yayın Tarihi : 2009

Makale Adı : Biyoloji Laboratuvarlarında V Diyagramı Kullanımının Akademik Başarı Üzerine Etkisi: Difüzyon-Osmos Örneği

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,SELVİ MERYEM,SARIKAYA RABİA,SELVİ MAHMUT
Dergi Adı : Milli Eğitim
Cilt :
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : Biyoloji Öğretmen Adaylarının Tohumlu Bitkiler Hakkındaki Alternatif Kavramları (Pre-Service Biology Teachers’ Alternative Conceptions about Seed Plants)

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,SELVİ MERYEM,YÜRÜK NEJLA
Dergi Adı : Journal of Turkish Science Education
Cilt : 4
ISSN : 1304-6020
Yayın Tarihi : 2007

Makale Adı : Bir Öğrenme Stratejisi Olarak V Diyagramı: Biyoloji Laboratuvarında Kullanılması

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,SELVİ MERYEM
Dergi Adı : Eğitim ve Bilim
Cilt : 30
ISSN : 1300-1337
Yayın Tarihi : 2005

Makale Adı : Akış Haritaları Yoluyla Öğrencilerin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi: Ekolojik Döngüler (Exploring Students’ Cognitive Structures Through Flow Maps: Ecological Cycles)

Yazar Bilgisi : SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Journal of Turkish Science Education
Cilt : 2
ISSN : 1304-6020
Yayın Tarihi : 2005

Makale Adı : Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Enzimler Konusu ile İlgili Kavram Yanılgıları

Yazar Bilgisi : SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : GÜ. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 1301-9058
Yayın Tarihi : 2004

Makale Adı : V Diyagramlarının Hayvan Fizyolojisi Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi

Yazar Bilgisi : SARIKAYA RABİA,SELVİ MAHMUT,SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : GÜ. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 1301-9058
Yayın Tarihi : 2004

Makale Adı : V Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi: Canlı Dokularda Enzimler ve Enzim Aktivitesini Etkileyen Faktörler

Yazar Bilgisi : ATILBOZ NAZLI GÖKBEN,YAKIŞAN MEHMET
Dergi Adı : Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 25
ISSN : 1300-5340
Yayın Tarihi : 2003

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 40

Makale Adı : Öğrencilerin Tasarım Temelli Biyomimikri Etkinliklerinde Hazırladıkları Teknolojik Ürünlere Yönelik Modellerin Analizi

Yazar Bilgisi : D Velioğlu, M Yakışan
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Determination of the Biomimicry Perceptions of Middle School 7th Grade Students through Drawings

Yazar Bilgisi : D VELİOĞLU, M YAKIŞAN
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Göre Hazırlanan Kalp Diseksiyonu Etkinliğine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi

Yazar Bilgisi : M YAKIŞAN, G GÖRMÜŞ
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Sorgulama temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerine ve yansıtıcı düşünme düzeylerine etkisi

Yazar Bilgisi : ŞK ÇAKICI, M YAKIŞAN
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin biyomimikri algılarına yönelik yaptıkları çizimlerin analizi

Yazar Bilgisi : M YAKIŞAN, D VELİOĞLU
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 8

Makale Adı : Fen bilimleri dersi duyu organları konusu ile ilgili 7. sınıf öğrencilerinin geliştirdikleri argümanların analizi

Yazar Bilgisi : N ÇORBACI, M YAKIŞAN
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 12

Makale Adı : İlkokul öğrencilerinin çevre kavramları ile ilgili çizimlerinin analizi

Yazar Bilgisi : E PINAR, M YAKIŞAN
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 35

Makale Adı : Analysis of drawings on environmental concepts of the primary school students

Yazar Bilgisi : E Pınar, M Yakışan
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 7

Makale Adı : Biyolojide nanoteknoloji ve uygulama alanları

Yazar Bilgisi : M Yakışan
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : PRE- SERVICE TEACHERS’ ALTERNATIVE CONCEPTIONS CONCERNING THE tRNA CONCEPT

Yazar Bilgisi : M Yakışan
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Investigation of The Nature of Metaconceptual Processes of Pre-Service Biology Teachers

Yazar Bilgisi : N Yuruk, M Selvi, M Yakışan
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının tRNA Kavramı İle İlgili Alternatif Kavramları.

Yazar Bilgisi : M Yakışan
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Examining of Epistemological Beliefs of Students in Science Education, Biology Education and Biology-Related Pedagogical Formation Course According To Some Variables.

Yazar Bilgisi : M Yakışan, Ş Karaşah
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Fen Bilgisi 7. Sınıf Öğrencilerinin Görme Duyusu ile İlgili Geliştirdikleri Argümanların Analizi

Yazar Bilgisi : N Çorbacı, M Yakışan
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Are the Genetic Materials of Gametes and Somatic Cells Different? The Conceptions of Pre-Service Teachers.

Yazar Bilgisi : M Yakisan
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : The alternative conceptions of pre-service teachers concerning the status of organelles during cell division

Yazar Bilgisi : M Yakışan
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 8

Makale Adı : Biyoloji öğretiminde bilgisayar animasyonlarının kullanılmasına yönelik öğrenci görüşleri

Yazar Bilgisi : M YAKIŞAN, YEL Mustafa, M Mutlu
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 7*

Makale Adı : Kavramsal değişim sürecinde üstkavramsal faaliyetlerin incelenmesi: Bir durum çalışması

Yazar Bilgisi : M Selvi, M YAKIŞAN, N Yürük
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : The Effect of Metaconceptual Teaching Activities on Pre-Service Biology Teachers' Conceptual Understanding about Seed Plants.

Yazar Bilgisi : N Yuruk, M Selvi, Y M
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 33*

Makale Adı : High school students' images of an environmental scientist

Yazar Bilgisi : M Dikmenli, O Cardak, F Öztaş, M Yakışan
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 28

Makale Adı : High school students’ images of an environmental scientist

Yazar Bilgisi : M Dikmenli, O Cardak, F Oztas, M Yakisan
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 27

Makale Adı : Biyoloji öğretiminde bilgisayar animasyonlarının kullanılmasının öğrenci başarısı üzerine etkisi

Yazar Bilgisi : M Yakışan, M Yel, M Mutlu
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 31

Makale Adı : Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasının Öğrencilerin Başarı

Yazar Bilgisi : M Yakışan
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : The effect of using v-diagrams on the achievement of students in biology laboratories: Examples of osmosis and diffusion Bi̇yoloji̇ laboratuvarlarinda v-di̇yagrami kullaniminin …

Yazar Bilgisi : M Yakişan, M SELVİ, R SARIKAYA, M SELVİ
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasının Öğrencilerin Başarı, Tutum ve Kavram Yanılgıları Üzerine Etkisi (Hücre Konusu Örneği)

Yazar Bilgisi : M Yakışan
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 27

Makale Adı : Biyoloji Laboratuvarlarında V Diyagramı Kullanımının Akademik Başarı Üzerine Etkisi Difüzyon Osmos Örneği

Yazar Bilgisi : M YAKIŞAN, S Meryem, S Rabia, S Mahmut
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Biyoloji öğretmen adaylarının tohumlu bitkiler hakkındaki alternatif kavramları

Yazar Bilgisi : M YAKIŞAN, M Selvi, N Yürük
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 52

Makale Adı : Bir Öğrenme Stratejisi olarak V- Diyagramı: Biyoloji Laboratuarında Kullanılması

Yazar Bilgisi : M Yakışan, M Selvi
Yayın Tarihi : 2005
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Akış Haritaları Yoluyla Öğrencilerin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi: Ekolojik Döngüler

Yazar Bilgisi : M Selvi, M Yakışan
Yayın Tarihi : 2005
Atıf Sayısı : 16*

Makale Adı : V diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi

Yazar Bilgisi : R SARIKAYA, M SELVİ, M SELVİ, M YAKIŞAN
Yayın Tarihi : 2004
Atıf Sayısı : 34

Makale Adı : Üniversite birinci sınıf öğrencilerinin enzimler konusu ile ilgili kavram yanılgıları

Yazar Bilgisi : M Selvi, M YAKIŞAN
Yayın Tarihi : 2004
Atıf Sayısı : 109

Makale Adı : V Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi

Yazar Bilgisi : NG Atılboz, M Yakışan
Yayın Tarihi : 2003
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : V-Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi.

Yazar Bilgisi : N ATILBOZ, M YAKIŞAN
Yayın Tarihi : 2003
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : V-Diyagramlarının genel biyoloji laboratuarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi: canlı dokularda enzimler ve enzim aktivitesini etkileyen faktörler

Yazar Bilgisi : NG Atılboz, M Yakışan
Yayın Tarihi : 2003
Atıf Sayısı : 50

Makale Adı : V-Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi

Yazar Bilgisi : NG Atılboz, M Yakışan
Yayın Tarihi : 2002
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Pre-Service Biology Teachers' Alternative Conceptions about Seed Plants

Yazar Bilgisi : N YÜRÜK, M SELVİ, M YAKIŞAN
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kavramları İle İlgili Çizimlerinin Analizi1 Analyze of the Drawings on Environmental Concepts of the Primary School Students

Yazar Bilgisi : E PINAR, M YAKIŞAN
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Biyoloji öğretmeni adaylarının ozon tabakası ile ilgili düşünceleri

Yazar Bilgisi : M Selvi, M Yakışan, K Yıldız
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Probing the changes in pre-service teachers’ conceptual understanding about flowering plants after the use of metaconceptual teaching activities

Yazar Bilgisi : N Yürük, M Selvi, M Yakışan
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : DOLAŞIM SİSTEMİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE BAĞLAM TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMINDAKİ REACT STRATEJİSİNE GÖRE HAZIRLANAN ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

Yazar Bilgisi : G GÖRMÜŞ, M YAKIŞAN
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (WOS) : 11

Makale Adı : Plasmonic Nanoparticles as Light-Harvesting Enhancers in Perovskite Solar Cells: A User's Guide

Yazar Bilgisi : Carretero-Palacios, S., Jimenez-Solano, A., Miguez, H.
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 143
Yayın Yeri : ACS ENERGY LETTERSarrow_drop_down

Makale Adı : Absorption Enhancement in Organic-Inorganic Halide Perovskite Films with Embedded Plasmonic Gold Nanoparticles

Yazar Bilgisi : Carretero-Palacios, S., Calvo, M. E., Miguez, H.
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 105
Yayın Yeri : JOURNAL OF PHYSICAL CHEMISTRY Carrow_drop_down

Makale Adı : Broadband and broadangle extraordinary acoustic transmission through subwavelength apertures surrounded by fluids

Yazar Bilgisi : Carretero-Palacios, S., Murray, A. R. J., Hibbins, A. P.
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 6
Yayın Yeri : NEW JOURNAL OF PHYSICSarrow_drop_down

Makale Adı : Microscale mapping of oscillatory flows

Yazar Bilgisi : Nedev, Spas, Carretero-Palacios, S., Feldmann, J.
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 7
Yayın Yeri : APPLIED PHYSICS LETTERSarrow_drop_down

Makale Adı : Tuning DNA Binding Kinetics in an Optical Trap by Plasmonic Nanoparticle Heating

Yazar Bilgisi : Osinkina, Lidiya, Carretero-Palacios, S., Feldmann, Jochen
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 26
Yayın Yeri : NANO LETTERSarrow_drop_down

Makale Adı : Effect of film thickness and dielectric environment on optical transmission through subwavelength holes

Yazar Bilgisi : Carretero-Palacios, S., Garcia-Vidal, F. J., Rodrigo, Sergio G.
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 33
Yayın Yeri : PHYSICAL REVIEW Barrow_drop_down

Makale Adı : Mechanisms for extraordinary optical transmission through bull's eye structures

Yazar Bilgisi : Carretero-Palacios, S., Mahboub, O., Ebbesen, T. W.
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 63
Yayın Yeri : OPTICS EXPRESSarrow_drop_down

Makale Adı : Metallic slit arrays filled with third-order nonlinear media: Optical Kerr effect and third-harmonic generation

Yazar Bilgisi : Rodrigo, Sergio G., Carretero-Palacios, S., Martin-Moreno, L.
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 15
Yayın Yeri : PHYSICAL REVIEW Barrow_drop_down

Makale Adı : Optical transmission of periodic annular apertures in metal film on high-refractive index substrate: The role of the nanopillar shape

Yazar Bilgisi : Bouillard, J-S, Einsle, J., Zayats, A. V.
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 13
Yayın Yeri : APPLIED PHYSICS LETTERSarrow_drop_down

Makale Adı : Dual band terahertz waveguiding on a planar metal surface patterned with annular holes

Yazar Bilgisi : Williams, C. R., Misra, M., Martin-Moreno, L.
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 39
Yayın Yeri : APPLIED PHYSICS LETTERSarrow_drop_down

Makale Adı : Optical switching in metal-slit arrays on nonlinear dielectric substrates

Yazar Bilgisi : Carretero-Palacios, S., Minovich, Alexander, Rodrigo, Sergio G.
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 13
Yayın Yeri : OPTICS LETTERSarrow_drop_down

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 20

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Kalp Kapakçıklarından Esinlenerek Tasarladıkları Teknolojik Ürünlerle İlgili Çizimler

Etkinlik Adı : VII. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKGÖZ TUBA, YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.04.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.05.2022

Bildiri Adı : Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilgisi, Bilim ve Teknoloji Kavramları Hakkındaki Görüşleri

Etkinlik Adı : USVES 3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : VELİOĞLU DİLARA, YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.04.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :14.04.2021

Bildiri Adı : Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Göre Hazırlanan Kalp Diseksiyonu Etkinliğine Yönelik Öğrenci Görüşleri

Etkinlik Adı : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,GÖRMÜŞ GÖNÜL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2019
Basım Tarihi :26.10.2019

Bildiri Adı : Sorgulama Temelli Öğrenme Yönteminin Kız Ve Erkek Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerileri Üzerine Etkisi

Etkinlik Adı : Ondokuz Mayıs Üniversitesi 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAKICI ŞADİYE,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2019
Basım Tarihi :26.10.2019

Bildiri Adı : Hayvan Davranışlarının Değerler Eğitiminde Kullanılması

Etkinlik Adı : 17th International Primary Teacher Education Symposium USOS 2018
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2018
Basım Tarihi :14.04.2018

Bildiri Adı : Okulöncesi Öğrencilerin Fen Kavramları Üzerine Çizgi Filmlerin Etkileri

Etkinlik Adı : 16th International Primary Teacher Education Symposium USOS 2017
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KARAŞAH ŞADİYE,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.05.2017
Basım Tarihi :11.05.2017

Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Uygulamaları İle Bilimin Renkli Dünyası Projesine Yönelik Görüşleri

Etkinlik Adı : I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : TURAL GÜNER,YAKIŞAN MEHMET,BİLİCİ MUSTAFA,YAKAN HASAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.11.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.11.2016
Basım Tarihi :10.12.2016

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının tRNA Kavramı İle İlgili Alternatif Kavramları

Etkinlik Adı : 5th World Conference on Educational and Instructional Studies- (WCEIS 2016)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2016
Basım Tarihi :20.10.2016

Bildiri Adı : Examining of Epistemological Beliefs of Students in Science Education Biology Education and Biology Related Pedagogical Formation Course According To Some Variables

Etkinlik Adı : III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,KARAŞAH ŞADİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.09.2016
Basım Tarihi :05.09.2016

Bildiri Adı : Ninth Grade Students Metaohors Related to Cell Concept

Etkinlik Adı : III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,ÇİÇEK HACER,KARAŞAH ŞADİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.09.2016
Basım Tarihi :05.09.2016

Bildiri Adı : Hücre Bölünmesi Konularının Öğretiminde Vurgulu Kavramlar

Etkinlik Adı : I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,YEL MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.05.2016
Basım Tarihi :28.05.2016

Bildiri Adı : Fen Bilgisi 7. Sınıf Öğrencilerinin Görme Duyusu İle İlgili Geliştirdikleri Argümanların Analizi.

Etkinlik Adı : 7th International Congress on New Trends in Education.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇORBACI NURAY,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.05.2016
Basım Tarihi :15.05.2016

Bildiri Adı : İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kavramları İle İlgili Çizimlerinin Analizi

Etkinlik Adı : XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016).
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PINAR EMRE,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :20.04.2016

Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Çevre Kavramı İle İlgili Bilişsel Düzeyleri

Etkinlik Adı : XI. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,BOZKURT BURÇİN,DEMİRCİ TUĞBA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.10.2013
Basım Tarihi :27.09.2013

Bildiri Adı : Kavramsal Değişim Sürecinde Üstkavramsal Faaliyetlerin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması

Etkinlik Adı : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET,YÜRÜK NEJLA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :21.06.2012

Bildiri Adı : Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

Etkinlik Adı : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,YEL MUSTAFA,MUTLU MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :21.06.2012

Bildiri Adı : Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Ozon Tabakası İle İlgili Düşünceleri

Etkinlik Adı : Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi / The 5th International Balkan Education And Science Congress
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET,YILDIZ KAZIM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.10.2009
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.10.2009
Basım Tarihi :03.10.2009

Bildiri Adı : Probing the Changes in PreService Teachers” Conceptual Understanding about Flowering Plants after the Use of Metaconceptual Teaching Activities

Etkinlik Adı : Conference on Asian Science Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YÜRÜK NEJLA,SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.02.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.02.2008
Basım Tarihi :23.02.2008

Bildiri Adı : Biyoloji Öğretmenliği İkinci Sınıf Öğrencilerinin Tohumlu Bitkiler Hakkındaki Alternatif Kavramları

Etkinlik Adı : 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 7)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,SELVİ MERYEM,YÜRÜK NEJLA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2006
Basım Tarihi :05.09.2006

Bildiri Adı : V- Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi

Etkinlik Adı : V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATILBOZ NAZLI GÖKBEN,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2002
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.09.2002
Basım Tarihi :10.09.2002

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 5

Kitap Adı : KURAMDAN UYGULAMAYA BİYOÇEŞİTLİLİK EĞİTİMİ

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAKIŞAN MEHMET, VELİOĞLU DİLARA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi>Biyoçeşitlilik,Biyomimikri,Biyoloji Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-854-6
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023

Kitap Adı : 7. ve 8. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6357-55-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Bilimin Teknolojideki Uygulamaları

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : Yakışan Mehmet
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Yayın Evi : Vize Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7103-34-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : Biyolojide Özel Konular

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Paradigma Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786052292495
Basım Türü :Basılı
YIL :2018

Kitap Adı : Fen Eğitiminde Biyolojide Özel Konular

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-318-959-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 4

Proje Adı: Gerçek Yaşam Uygulamaları İle Bilimin Renkli Dünyası

Başlama Tarihi : 11.07.2016
Bitiş Tarihi : 21.12.2016
Proje Konusu : 116B170 Proje Nolu TUBİTAK 4004 projesi
Proje Konum : Uzman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2020-06-29 20:23:42

Proje Adı: 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Öğrencilerinin Duyu Organları Konusunda Argüman Oluşturabilme Becerileri

Başlama Tarihi : 04.05.2016
Bitiş Tarihi : 27.06.2018
Proje Konusu : PYO.EGF.1904.16.003 kodlu 1904- A-Yüksek Lisans Tez Projeleri
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-06-29 19:56:44

Proje Adı: Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Algılarının ve Bilgi Düzeylerinin Karşılaştırmalı Analizi: Biyoloji ve Coğrafya Öğretmenliği Örneği. Ondokuz Mayıs Üniversitesi, BAP. Samsun.

Başlama Tarihi : 18.02.2010
Bitiş Tarihi : 11.10.2013
Proje Konusu : PYO.EGF.1901.10.001 kodlu Bilimsel Araştırma ve Geliştirme Programı Projesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-08-10 16:17:28

Proje Adı: Bilgisayar Destekli Biyoloji Öğretiminin Öğrencilerin Tutum Başarı Ve Kavram Yanılgıları Üzerine Etkisi. Gazi Üniversitesi, BAP. Ankara.

Başlama Tarihi : 01.04.2005
Bitiş Tarihi : 31.03.2008
Proje Konusu : Proje Kodu: 04/2005-09 kodlu Lisans Üstü Tez Projesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-06-29 20:00:21
Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!

Yayın Adı : ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Yazar Bilgisi : TOMAL NECATİ,YAKIŞAN MEHMET
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :01.01.2015
Bitiş Tarihi :31.07.2015

Yayın Adı : ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Yazar Bilgisi : TOMAL NECATİ,YAKIŞAN MEHMET
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :01.08.2015
Bitiş Tarihi :31.12.2015

Yayın Adı : ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,TOMAL NECATİ
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :01.08.2014
Bitiş Tarihi :31.12.2014

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Anahtar Kelimeler :
Biyoloji Eğitimi



Güncelleme Tarihi : 2020-06-30 14:43:08

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!