Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 15:53:40
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 19.09.2024 06:47:13
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 22:54:35
Kişisel Bilgiler
DOÇ. MEHMET YAKIŞAN
- E-posta: yakisan@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 3656
- Bağlı Birimi : Biyoloji Eğitimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/yakisan
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2002 - 2008
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BİYOLOJİ EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: Biyoloji öğretiminde bilgisayar animasyonlarının kullanılmasının öğrencilerin başarı tutum ve kavram yanılgıları üzerine etkisi (hücre konusu örneği)
Yüksek Lisans
2000 - 2002
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BİYOLOJİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Lise 3. sınıf biyoloji dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Lisans
1994 - 1998
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
AMASYA EĞİTİM FAKÜLTESİ/BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2021 -
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2000 - 2002
- GAZİ ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / BİYOLOJİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 1999 - 2000
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2002 - 2008
- GAZİ ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / BİYOLOJİ EĞİTİMİ (DR)
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2008 - 2009
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2009 - 2021
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Erasmus Programı Biyoloji Eğitimi ABD Koordinatörü
- 2011 - 2015
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
- Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği
- 2013 - 2016
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkan Yardımcısı
- 2013 - 2015
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
- Enstitü Müdür Yardımcısı
- 2014 - 2016
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
- Mevlana Değişim Programı Biyoloji Eğitimi ABD Koordinatörü
- 2015 -
- ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Lise Öğrencilerinin Biyoteknoloji Hakkında Görüşlerinin ve Biyoetik Değerlerinin Belirlenmesi
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ÇAĞLA MİNE YILDIZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Vücudumuzdaki Sistemler ve Sağlığı Ünitesinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğretiminin Öğrencilerin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
- DİLARA VELİOĞLU(Öğrenci),Doktora,2024
- TÜRKİYE'DE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDA 2018-2022 YILLARI ARASINDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
- Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- BUSE PINARBAŞI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Öğretmen adaylarının dolaşım sistemi konusu ile ilgili biyomimikri tasarımlarının analizi
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- TUBA GÖKGÖZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Lise öğrencilerinin biyoloji öğretiminde bilgi ve iletişim teknolojileri (BİT) kullanımına yönelik tutumlarının belirlenmesi
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- RECEP ÇAKIR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Dolaşım sistemi konusunun öğretiminde bağlam temelli öğrenme yaklaşımındaki REACT stratejisine göre hazırlanan etkinliklerin öğrencilerin öğrenme ürünleri üzerine etkisi
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- GÖNÜL GÖRMÜŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin hayvanların özelliklerinden esinlenerek teknolojik ürün tasarlama etkinliklerinin FeTeMM eğitiminde uygulanması
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- DİLARA VELİOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
- Fen bilgisi öğretmen adaylarının hücre bölünmeleri konusundaki alan ve pedagojik alan bilgileri
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı
- GÜLAY ESRA KAYA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- İlkokul öğrencilerinin çevre ve çevre sorunları ile ilgili algıları
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı
- EMRE PINAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- İnsanda dolaşım sistemi kavramlarının öğretiminde sorgulama temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin öğrenme ürünlerine etkisi
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ŞADİYE ÇAKICI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- 7. sınıf Fen ve Teknoloji dersi öğrencilerinin duyu organları konusunda argüman oluşturabilme becerileri
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı
- NURAY ÇORBACI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2017
Dersler
VERİLEN DERSLER
BYÖ 101 GENEL BİYOLOJİ I,2020-2021,Lisans (Türkçe)
EGTM 309 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EGTM 403 OKUL DENEYİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
OFMB602 BİYOLOJİNİN KAVRAMSAL ANALİZİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
BYO 411 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
BYAE007 (SEÇMELİ II) DİSİPLİNLER ARASI BİYOLOJİ ÖĞRETİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
BYO312 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2019-2020,Lisans (Türkçe)
OFMB 603 BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
BİAE 103 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EGTM 404 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2019-2020,Lisans (Türkçe)
BİAE 101 GENEL BİYOLOJİ I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EGTM 310 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
BİAE204 BİYOLOJİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI,2019-2020,Lisans (Türkçe)
BİAE 101 GENEL BİYOLOJİ I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
BYO 312 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2018-2019,Lisans (Türkçe)
EGTM 309 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
EGTM 403 OKUL DENEYİMİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
OFMB602 BİYOLOJİNİN KAVRAMSAL ANALİZİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
EGTM 404 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2018-2019,Lisans (Türkçe)
EGTM 310 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2018-2019,Lisans (Türkçe)
BYO 213 SEÇMELİ I (DAVRANIŞ BİYOLOJİSİ),2018-2019,Lisans (Türkçe)
BİAE 103 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
OFMB 603 BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
BYO 411 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
BYO213 SEÇMELİ I (DAVRANIŞ BİYOLOJİSİ),2017-2018,Lisans (Türkçe)
OFMB 602 BİYOLOJİNİN KAVRAMSAL ANALİZİ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
BYO312 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2017-2018,Lisans (Türkçe)
BYO 101 GENEL BİYOLOJİ I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EGTM 310 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EGTM 309 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
BYO 411 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EĞTM 404 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2017-2018,Lisans (Türkçe)
BYO 107 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EGTM 403 OKUL DENEYİMİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EGTM 406 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2017-2018,Lisans (Türkçe)
OFMB 603 BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
BYÖ 409 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2016-2017,Lisans (Türkçe)
BYO213 SEÇMELİ I (DAVRANIŞ BİYOLOJİSİ),2016-2017,Lisans (Türkçe)
İFBE 629 FEN EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
BYO 312 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2016-2017,Lisans (Türkçe)
BYÖ 406 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2016-2017,Lisans (Türkçe)
BYO 306 ÇEVRE EĞİTİMİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
BYO 107 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2016-2017,Lisans (Türkçe)
BYÖ 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2016-2017,Lisans (Türkçe)
BYO 101 GENEL BİYOLOJİ I,2016-2017,Lisans (Türkçe)
BYÖ511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2016-2017,Lisans (Türkçe)
BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
BYÖ507 OKUL DENEYİMİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
BYO 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2015-2016,Lisans (Türkçe)
BYÖ 409 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2015-2016,Lisans (Türkçe)
İFBE 629 FEN EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
BYÖ 406 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2015-2016,Lisans (Türkçe)
BYÖ 507 OKUL DENEYİMİ,2015-2016,Lisans (Türkçe)
BYÖ 511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2015-2016,Lisans (Türkçe)
OKÖ 315 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2015-2016,Lisans (Türkçe)
BYÖ 410 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2015-2016,Lisans (Türkçe)
BYO 101 GENEL BİYOLOJİ I,2015-2016,Lisans (Türkçe)
BYO 107 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2015-2016,Lisans (Türkçe)
BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2015-2016,Lisans (Türkçe)
BYÖ 101 GENEL BİYOLOJİ I,2014-2015,Lisans (Türkçe)
BYÖ 507 OKUL DENEYİMİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)
BYÖ 410 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2014-2015,Lisans (Türkçe)
BYÖ 409 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2014-2015,Lisans (Türkçe)
BYÖ 201 SİTOLOJİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)
SNÖ 211 ÇEVRE EĞİTİMİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)
BYÖ 406 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2014-2015,Lisans (Türkçe)
BYÖ 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2014-2015,Lisans (Türkçe)
BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)
İFBE 629 FEN EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
BYÖ 107 GENEL BİYOLOJİ LAB. I,2014-2015,Lisans (Türkçe)
BYÖ 511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2014-2015,Lisans (Türkçe)
BYÖ 201 SİTOLOJİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
FBÖ 416 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
OKÖ 310 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
BYÖ 410 A SEÇMELİ III (BİYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR),2013-2014,Lisans (Türkçe)
SNÖ 411 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I,2013-2014,Lisans (Türkçe)
BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
BYÖ 409 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I,2013-2014,Lisans (Türkçe)
BYÖ 406 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2013-2014,Lisans (Türkçe)
BYÖ507 OKUL DENEYİMİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
BYÖ 511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
SNÖ218 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
BYÖ 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
İFBE 629 FEN EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
İFBE 629 FEN EĞİTİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI GELİŞTİRME,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)
BYÖ 406 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II,2012-2013,Lisans (Türkçe)
SNÖ 211 ÇEVRE EĞİTİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
BYÖ 511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2012-2013,Lisans (Türkçe)
BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
SNÖ 218 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
BYÖ507 OKUL DENEYİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
BYÖ 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2012-2013,Lisans (Türkçe)
BYÖ 201 SİTOLOJİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
FBÖ 312 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2012-2013,Lisans (Türkçe)
BYÖ 511 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI,2011-2012,Lisans (Türkçe)
SBÖ 405 OKUL DENEYİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
BYÖ507 OKUL DENEYİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
IEÖ 304 İŞİTME ENGELLİLER FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
BYÖ 201 SİTOLOJİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
BYÖ 506 ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMA PROJESİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
SNÖ 411 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I,2011-2012,Lisans (Türkçe)
SNÖ 218 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
EGT 303 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI,2011-2012,Lisans (Türkçe)
BYÖ 504 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Determination of the Biomimicry Perceptions of Middle School 7th Grade Students through Drawings
Dergi Adı : Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 30
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Sorgulama temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerine ve yansıtıcı düşünme düzeylerine etkisi
Dergi Adı : Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2149-4932
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Yaşam temelli öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan kalp diseksiyonu etkinliğine yönelik öğrenci görüşlerinin belirlenmesi
Dergi Adı : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 39
ISSN : 1300-302X
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Biyomimikri Algılarına Yönelik Yaptıkları Çizimlerin Analizi
Dergi Adı : Gazi Egitim Faukeltesi Dergisi
Cilt :
ISSN : 1301-9058
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Fen Bilimleri Dersi Duyu Organları Konusu ile İlgili 7. Sınıf Öğrencilerinin Geliştirdikleri Argümanların Analizi
Dergi Adı : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 37
ISSN : 1300-302X
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Pre- Service Teachers’ Alternative Conceptions Concerning the t RNA Concept
Dergi Adı : International Journal on New Trends in Education and Their Implications
Cilt : 8
ISSN : 1309-6249
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Investigation of The Nature of Metaconceptual Processes of Pre-Service Biology Teachers
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt :
ISSN : 1302-597X
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kavramları İle İlgili Çizimlerinin Analizi
Dergi Adı : Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 2630-6301
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Fen Bilgisi 7. Sınıf Öğrencilerinin Görme Duyusu İle İlgili Geliştirdikleri Argümanların Analizi
Dergi Adı : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching)
Cilt : 5
ISSN : 2146-9199
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Examining of Epistemological Beliefs of Students in Science Education, Biology Education and Biology-Related Pedagogical Formation Course According to Some Variables
Dergi Adı : Participatory Educational Research (PER)
Cilt : 4
ISSN : 2148-6123
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Are the Genetic Materials of Gametes and Somatic Cells Different? The Conceptions of Pre Service Teachers
Dergi Adı : International Journal of Environmental and Science Education
Cilt : 11
ISSN : 1306-3065
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : The Alternative Conceptions of Pre-Service Teachers Concerning the Status of Organelles During Cell Division
Dergi Adı : Journal of Baltic Science Education
Cilt : 12
ISSN : 1648-3898
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Dergi Adı : Turkish Journal of Education
Cilt : 2
ISSN : 2147-2858
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Biyoloji Öğretmen Adaylarının Tohumlu Bitkilerle İlgili Kavramsal Anlamaları Üzerindeki Etkisi
Dergi Adı : Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
Cilt : 11
ISSN : 1303-0485
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : High School Students Images of an Environmental Scientist
Dergi Adı : Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
Cilt : 2
ISSN : 1308-7711
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
Dergi Adı : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 2147-1037
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Biyoloji Laboratuvarlarında V Diyagramı Kullanımının Akademik Başarı Üzerine Etkisi: Difüzyon-Osmos Örneği
Dergi Adı : Milli Eğitim
Cilt :
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Biyoloji Öğretmen Adaylarının Tohumlu Bitkiler Hakkındaki Alternatif Kavramları (Pre-Service Biology Teachers’ Alternative Conceptions about Seed Plants)
Dergi Adı : Journal of Turkish Science Education
Cilt : 4
ISSN : 1304-6020
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : Bir Öğrenme Stratejisi Olarak V Diyagramı: Biyoloji Laboratuvarında Kullanılması
Dergi Adı : Eğitim ve Bilim
Cilt : 30
ISSN : 1300-1337
Yayın Tarihi : 2005
Makale Adı : Akış Haritaları Yoluyla Öğrencilerin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi: Ekolojik Döngüler (Exploring Students’ Cognitive Structures Through Flow Maps: Ecological Cycles)
Dergi Adı : Journal of Turkish Science Education
Cilt : 2
ISSN : 1304-6020
Yayın Tarihi : 2005
Makale Adı : Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Enzimler Konusu ile İlgili Kavram Yanılgıları
Dergi Adı : GÜ. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 1301-9058
Yayın Tarihi : 2004
Makale Adı : V Diyagramlarının Hayvan Fizyolojisi Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
Dergi Adı : GÜ. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 1301-9058
Yayın Tarihi : 2004
Makale Adı : V Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi: Canlı Dokularda Enzimler ve Enzim Aktivitesini Etkileyen Faktörler
Dergi Adı : Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 25
ISSN : 1300-5340
Yayın Tarihi : 2003
Makale Adı : Öğrencilerin Tasarım Temelli Biyomimikri Etkinliklerinde Hazırladıkları Teknolojik Ürünlere Yönelik Modellerin Analizi
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Determination of the Biomimicry Perceptions of Middle School 7th Grade Students through Drawings
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Göre Hazırlanan Kalp Diseksiyonu Etkinliğine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Sorgulama temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerine ve yansıtıcı düşünme düzeylerine etkisi
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin biyomimikri algılarına yönelik yaptıkları çizimlerin analizi
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Fen bilimleri dersi duyu organları konusu ile ilgili 7. sınıf öğrencilerinin geliştirdikleri argümanların analizi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 12
Makale Adı : İlkokul öğrencilerinin çevre kavramları ile ilgili çizimlerinin analizi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 35
Makale Adı : Analysis of drawings on environmental concepts of the primary school students
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : Biyolojide nanoteknoloji ve uygulama alanları
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : PRE- SERVICE TEACHERS’ ALTERNATIVE CONCEPTIONS CONCERNING THE tRNA CONCEPT
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Investigation of The Nature of Metaconceptual Processes of Pre-Service Biology Teachers
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının tRNA Kavramı İle İlgili Alternatif Kavramları.
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Examining of Epistemological Beliefs of Students in Science Education, Biology Education and Biology-Related Pedagogical Formation Course According To Some Variables.
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Fen Bilgisi 7. Sınıf Öğrencilerinin Görme Duyusu ile İlgili Geliştirdikleri Argümanların Analizi
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Are the Genetic Materials of Gametes and Somatic Cells Different? The Conceptions of Pre-Service Teachers.
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : The alternative conceptions of pre-service teachers concerning the status of organelles during cell division
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Biyoloji öğretiminde bilgisayar animasyonlarının kullanılmasına yönelik öğrenci görüşleri
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 7*
Makale Adı : Kavramsal değişim sürecinde üstkavramsal faaliyetlerin incelenmesi: Bir durum çalışması
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : The Effect of Metaconceptual Teaching Activities on Pre-Service Biology Teachers' Conceptual Understanding about Seed Plants.
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 33*
Makale Adı : High school students' images of an environmental scientist
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 28
Makale Adı : High school students’ images of an environmental scientist
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 27
Makale Adı : Biyoloji öğretiminde bilgisayar animasyonlarının kullanılmasının öğrenci başarısı üzerine etkisi
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 31
Makale Adı : Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasının Öğrencilerin Başarı
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : The effect of using v-diagrams on the achievement of students in biology laboratories: Examples of osmosis and diffusion Bi̇yoloji̇ laboratuvarlarinda v-di̇yagrami kullaniminin …
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasının Öğrencilerin Başarı, Tutum ve Kavram Yanılgıları Üzerine Etkisi (Hücre Konusu Örneği)
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 27
Makale Adı : Biyoloji Laboratuvarlarında V Diyagramı Kullanımının Akademik Başarı Üzerine Etkisi Difüzyon Osmos Örneği
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Biyoloji öğretmen adaylarının tohumlu bitkiler hakkındaki alternatif kavramları
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 52
Makale Adı : Bir Öğrenme Stratejisi olarak V- Diyagramı: Biyoloji Laboratuarında Kullanılması
Yayın Tarihi : 2005
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Akış Haritaları Yoluyla Öğrencilerin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi: Ekolojik Döngüler
Yayın Tarihi : 2005
Atıf Sayısı : 16*
Makale Adı : V diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi
Yayın Tarihi : 2004
Atıf Sayısı : 34
Makale Adı : Üniversite birinci sınıf öğrencilerinin enzimler konusu ile ilgili kavram yanılgıları
Yayın Tarihi : 2004
Atıf Sayısı : 109
Makale Adı : V Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
Yayın Tarihi : 2003
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : V-Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi.
Yayın Tarihi : 2003
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : V-Diyagramlarının genel biyoloji laboratuarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi: canlı dokularda enzimler ve enzim aktivitesini etkileyen faktörler
Yayın Tarihi : 2003
Atıf Sayısı : 50
Makale Adı : V-Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
Yayın Tarihi : 2002
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Pre-Service Biology Teachers' Alternative Conceptions about Seed Plants
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kavramları İle İlgili Çizimlerinin Analizi1 Analyze of the Drawings on Environmental Concepts of the Primary School Students
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Biyoloji öğretmeni adaylarının ozon tabakası ile ilgili düşünceleri
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Probing the changes in pre-service teachers’ conceptual understanding about flowering plants after the use of metaconceptual teaching activities
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : DOLAŞIM SİSTEMİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE BAĞLAM TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMINDAKİ REACT STRATEJİSİNE GÖRE HAZIRLANAN ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 11
Makale Adı : Plasmonic Nanoparticles as Light-Harvesting Enhancers in Perovskite Solar Cells: A User's Guide
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 143
Yayın Yeri : ACS ENERGY LETTERSarrow_drop_down
Makale Adı : Absorption Enhancement in Organic-Inorganic Halide Perovskite Films with Embedded Plasmonic Gold Nanoparticles
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 105
Yayın Yeri : JOURNAL OF PHYSICAL CHEMISTRY Carrow_drop_down
Makale Adı : Broadband and broadangle extraordinary acoustic transmission through subwavelength apertures surrounded by fluids
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 6
Yayın Yeri : NEW JOURNAL OF PHYSICSarrow_drop_down
Makale Adı : Microscale mapping of oscillatory flows
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 7
Yayın Yeri : APPLIED PHYSICS LETTERSarrow_drop_down
Makale Adı : Tuning DNA Binding Kinetics in an Optical Trap by Plasmonic Nanoparticle Heating
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 26
Yayın Yeri : NANO LETTERSarrow_drop_down
Makale Adı : Effect of film thickness and dielectric environment on optical transmission through subwavelength holes
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 33
Yayın Yeri : PHYSICAL REVIEW Barrow_drop_down
Makale Adı : Mechanisms for extraordinary optical transmission through bull's eye structures
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 63
Yayın Yeri : OPTICS EXPRESSarrow_drop_down
Makale Adı : Metallic slit arrays filled with third-order nonlinear media: Optical Kerr effect and third-harmonic generation
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 15
Yayın Yeri : PHYSICAL REVIEW Barrow_drop_down
Makale Adı : Optical transmission of periodic annular apertures in metal film on high-refractive index substrate: The role of the nanopillar shape
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 13
Yayın Yeri : APPLIED PHYSICS LETTERSarrow_drop_down
Makale Adı : Dual band terahertz waveguiding on a planar metal surface patterned with annular holes
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 39
Yayın Yeri : APPLIED PHYSICS LETTERSarrow_drop_down
Makale Adı : Optical switching in metal-slit arrays on nonlinear dielectric substrates
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 13
Yayın Yeri : OPTICS LETTERSarrow_drop_down
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Kalp Kapakçıklarından Esinlenerek Tasarladıkları Teknolojik Ürünlerle İlgili Çizimler
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKGÖZ TUBA, YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.04.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.05.2022
Bildiri Adı : Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilgisi, Bilim ve Teknoloji Kavramları Hakkındaki Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : VELİOĞLU DİLARA, YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.04.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :14.04.2021
Bildiri Adı : Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Göre Hazırlanan Kalp Diseksiyonu Etkinliğine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,GÖRMÜŞ GÖNÜL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2019
Basım Tarihi :26.10.2019
Bildiri Adı : Sorgulama Temelli Öğrenme Yönteminin Kız Ve Erkek Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerileri Üzerine Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAKICI ŞADİYE,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2019
Basım Tarihi :26.10.2019
Bildiri Adı : Hayvan Davranışlarının Değerler Eğitiminde Kullanılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2018
Basım Tarihi :14.04.2018
Bildiri Adı : Okulöncesi Öğrencilerin Fen Kavramları Üzerine Çizgi Filmlerin Etkileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KARAŞAH ŞADİYE,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.05.2017
Basım Tarihi :11.05.2017
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Uygulamaları İle Bilimin Renkli Dünyası Projesine Yönelik Görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : TURAL GÜNER,YAKIŞAN MEHMET,BİLİCİ MUSTAFA,YAKAN HASAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.11.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.11.2016
Basım Tarihi :10.12.2016
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının tRNA Kavramı İle İlgili Alternatif Kavramları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2016
Basım Tarihi :20.10.2016
Bildiri Adı : Examining of Epistemological Beliefs of Students in Science Education Biology Education and Biology Related Pedagogical Formation Course According To Some Variables
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,KARAŞAH ŞADİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.09.2016
Basım Tarihi :05.09.2016
Bildiri Adı : Ninth Grade Students Metaohors Related to Cell Concept
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,ÇİÇEK HACER,KARAŞAH ŞADİYE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.09.2016
Basım Tarihi :05.09.2016
Bildiri Adı : Hücre Bölünmesi Konularının Öğretiminde Vurgulu Kavramlar
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,YEL MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.05.2016
Basım Tarihi :28.05.2016
Bildiri Adı : Fen Bilgisi 7. Sınıf Öğrencilerinin Görme Duyusu İle İlgili Geliştirdikleri Argümanların Analizi.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇORBACI NURAY,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.05.2016
Basım Tarihi :15.05.2016
Bildiri Adı : İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kavramları İle İlgili Çizimlerinin Analizi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PINAR EMRE,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :20.04.2016
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Çevre Kavramı İle İlgili Bilişsel Düzeyleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,BOZKURT BURÇİN,DEMİRCİ TUĞBA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.10.2013
Basım Tarihi :27.09.2013
Bildiri Adı : Kavramsal Değişim Sürecinde Üstkavramsal Faaliyetlerin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET,YÜRÜK NEJLA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :21.06.2012
Bildiri Adı : Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,YEL MUSTAFA,MUTLU MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.06.2012
Basım Tarihi :21.06.2012
Bildiri Adı : Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Ozon Tabakası İle İlgili Düşünceleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET,YILDIZ KAZIM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.10.2009
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.10.2009
Basım Tarihi :03.10.2009
Bildiri Adı : Probing the Changes in PreService Teachers” Conceptual Understanding about Flowering Plants after the Use of Metaconceptual Teaching Activities
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YÜRÜK NEJLA,SELVİ MERYEM,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.02.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.02.2008
Basım Tarihi :23.02.2008
Bildiri Adı : Biyoloji Öğretmenliği İkinci Sınıf Öğrencilerinin Tohumlu Bitkiler Hakkındaki Alternatif Kavramları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAKIŞAN MEHMET,SELVİ MERYEM,YÜRÜK NEJLA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2006
Basım Tarihi :05.09.2006
Bildiri Adı : V- Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ATILBOZ NAZLI GÖKBEN,YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.09.2002
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.09.2002
Basım Tarihi :10.09.2002
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 5
Kitap Adı : KURAMDAN UYGULAMAYA BİYOÇEŞİTLİLİK EĞİTİMİ
Yazar Adı : YAKIŞAN MEHMET, VELİOĞLU DİLARA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi>Biyoçeşitlilik,Biyomimikri,Biyoloji Eğitimi
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-854-6
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : 7. ve 8. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı
Yazar Adı : YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6357-55-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Bilimin Teknolojideki Uygulamaları
Yazar Adı : Yakışan Mehmet
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Yayın Evi : Vize Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7103-34-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Biyolojide Özel Konular
Yazar Adı : YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Paradigma Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786052292495
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Fen Eğitiminde Biyolojide Özel Konular
Yazar Adı : YAKIŞAN MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-318-959-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 4
Proje Adı: Gerçek Yaşam Uygulamaları İle Bilimin Renkli Dünyası
Bitiş Tarihi : 21.12.2016
Proje Konusu : 116B170 Proje Nolu TUBİTAK 4004 projesi
Proje Konum : Uzman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2020-06-29 20:23:42
Proje Adı: 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Öğrencilerinin Duyu Organları Konusunda Argüman Oluşturabilme Becerileri
Bitiş Tarihi : 27.06.2018
Proje Konusu : PYO.EGF.1904.16.003 kodlu 1904- A-Yüksek Lisans Tez Projeleri
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-06-29 19:56:44
Proje Adı: Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Algılarının ve Bilgi Düzeylerinin Karşılaştırmalı Analizi: Biyoloji ve Coğrafya Öğretmenliği Örneği. Ondokuz Mayıs Üniversitesi, BAP. Samsun.
Bitiş Tarihi : 11.10.2013
Proje Konusu : PYO.EGF.1901.10.001 kodlu Bilimsel Araştırma ve Geliştirme Programı Projesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-08-10 16:17:28
Proje Adı: Bilgisayar Destekli Biyoloji Öğretiminin Öğrencilerin Tutum Başarı Ve Kavram Yanılgıları Üzerine Etkisi. Gazi Üniversitesi, BAP. Ankara.
Bitiş Tarihi : 31.03.2008
Proje Konusu : Proje Kodu: 04/2005-09 kodlu Lisans Üstü Tez Projesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-06-29 20:00:21
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :01.01.2015
Bitiş Tarihi :31.07.2015
Yayın Adı : ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :01.08.2015
Bitiş Tarihi :31.12.2015
Yayın Adı : ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Başlama Tarihi :01.08.2014
Bitiş Tarihi :31.12.2014
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Biyoloji Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2020-06-30 14:43:08